News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 10 Guests are viewing this topic.

panzer

Aici te prefaci ca nu stii regulile dupa 10 ani pe aici. Cu tot respectul pentru tine.

Dupa proiectare nu incepe imediat executia. Cele 2 termene nu se aliniaza.
PT ajunge la CNAIR, se discuta, poate mai e nevoie de exproprieri, poate solutia din Studiu este prea Science Fiction. Cateodata si AM-ul trebuie refacut.
OIL la executie nu vine de regula imediat dupa termenul de proiectare. [ca sa nu spun niciodata ca e un cuvant cam tare.]

Foarte recent poti sa vezi raspunsul CNAIR pt Rizzani pe DNCB.

Gio

Nu inteleg cu ce si-a batut joc UMB de A8, a depus PT in termen, acu cnair trebuie sa-l aprobe si sa emita AC.
Nu inteleg nici pe A0, singurul lot finalizat la termen (sau inainte) a fost A0 Nord lot 2, in rest niste jafuri de turci, greci si chinezi plus nelipsita Pizza. Daca cumva te referi la lotul 4, nu au inca autorizatie sa lucreze la podul de la Cernica, cica din noiembrie. Aceleasi probleme si cu tunelurile de pe A1, nu e ca si cum au avut AC si n-au lucrat la tuneluri. Acolo unde au lipsuri ok, dar cand incepem sa-i criticam si pt A8, critica devine vadit subiectiva.

ovicor

@Mojito si @Gio , mie mi-e teama pentru constructori, ca pot fi afectati. Tocmai de aceea sustin ca anii viitori trebuie acoperiti cu lucrari. Dar, similar anilor preelectorali 2008 si 2009, clasa politica e prea lasa si prea interesata electoral ca sa recunoasca ca sunt probleme de finantare. Nu vreau s-o dau prea mult in politica, stiu ca Ionut (si nici eu) nu agreeaza asta. Dar oricat de pasionati de infrastructura suntem, nu putem ignora semnele. Sigur ca nu investitiile in infrastructura (dimpotriva) adancesc criza, nici mediul de afaceri n-a provocat-o in 2007-2008, dar a fost cel afectat. Contextul international a purtat si poarta doar o parte din "vina", "buba" e pe Dambovita!

Ionut

@Gio
Dau ban și pentru fake news și minciuni spuse de parcă ar fi adevăr. Primul și ultimul avertisment. Dacă nu știți despre ce vorbiți, vă rog să vă abțineți.

Ionut

#13684
Quote from: Gio on September 17, 2024, 01:30:07 AMNu inteleg cu ce si-a batut joc UMB de A8, a depus PT in termen, acu cnair trebuie sa-l aprobe si sa emita AC.
Nu inteleg nici pe A0, singurul lot finalizat la termen (sau inainte) a fost A0 Nord lot 2, in rest niste jafuri de turci, greci si chinezi plus nelipsita Pizza. Daca cumva te referi la lotul 4, nu au inca autorizatie sa lucreze la podul de la Cernica, cica din noiembrie. Aceleasi probleme si cu tunelurile de pe A1, nu e ca si cum au avut AC si n-au lucrat la tuneluri. Acolo unde au lipsuri ok, dar cand incepem sa-i criticam si pt A8, critica devine vadit subiectiva.

Dau quote în caz că @Gio editează.

Mi s-a acrit extrem de tare să tot demontez jumătățile de adevăr, minciunile (voite sau nu) și fake news-urile. O fac o ULTIMĂ DATĂ, de acum împart pentru așa ceva direct ban, chiar fără avertisment. NU MAI POT.

A8:
- contract semnat în 20.09.2023
- DAR ordin încerepe dat în ABIA în februarie 2024 - sursa, după vreo 5 luni!
- termen proiectare 6 luni, UMB depune PT în mai 2024 (sursa), "în termen"
- aprobarea sa desigur că este împinsă cât mai mult, după modelul ordinului de începere
- execuție: 24 luni, termenul nu a început să curgă, decembrie 2026 este la 27 de luni distanță

A0:
- A0 Nord 2 a fost finalizat în termenul contractual ÎN TEREN, dar scriptic s-a dat la fel OIL foarte târziu, rețeta consacrată, am explicat atunci pe forum, poate găsește cineva toată explicația super-amănunțită
- A0 Nord 4: este COMPLET FALS că nu au AC pe lotul 4, au AC emisă în 23 APRILIE 2024! O găsești pe MT.

PS: "nelipsita" Pizza. Pizza are pe A0 17,5 km, UMB a avut/are 19+4,5 = 23,5. Pizza mai are A7, 21 km. Pe A7 UMB are 255 kilometri. În total Pizza are 38,5 kilometri, UMB are aproape 400 km. Nu Pizza este "nelipsită", ci UMB. Sigur, de acord că n-ar trebui Pizza să aibă 400 km și UMB 40, dar nici nu putem spune că Pizza e nelipsită când comparăm cu UMB.

A1 Margina-Holdea:
- contract semnat 14.10.2022, cu OIL emis CORECT în termen rezonabil în 05.12.2022
- proiectare: 11 luni, deci deadline proiectare: octombrie/noiembrie 2023
- UMB ratează termenul de proiectare, vine la termen doar cu PT pe partea de drum FĂRĂ tuneluri
- prin mai 2024 erau zvonuri că UMB depune PT "în două săptămâni" (sursa)
- nu știm exact când a depus UMB proiectul la tuneluri, dar parcă prin iunie nu era, @horatiu.cosma dacă ai timp să cauți, cred că ai informația asta pe undeva
- într-un final se depune PT și se emite autorizația de construire în 23 august 2024, o găsești pe site-ul MT
- execuție 34 luni calculată de la data emiterii AC, august 2024

AȘA se face monitorizare și comunicare echilibrată și obiectivă.
Nu cu păreri personale zise din memorie, cu minciuni sau fake news, ziceți cum vreți.

Din păcate acel comentariu al lui @Gio a adunat 15 like-uri la această oră.
Ceea ce adaugă cu prisosință la probabilitatea ca acest forum să fie terminat și bun de închis.


Nici nu vă imaginați cât mi s-a acrit.

shogom

^ Nu te enerva, UMB are multe mii de angajati, probabil ca 1,2...16 or avea cont si pe forum :D.
  E ca la alegeri, n ai cum sa fii obiectiv, votezi cu cine ti reprezinta interesul propriu si personal.

 
 

 

Voicu

Este de înțeles, Ionuț, nu cred că există cineva cât de cât normal să nu înțeleagă.

Cred, însă, că paradigma "presa ia de bun ce apare pe forum" este greșită, dar din partea presei nu a utilizatorilor/moderatorului. Tu personal nu afirmi nicăieri că forumul este o platformă a API (care își are propriile canale de comunicare). Poate că ar trebui făcut mai des efortul acesta de clarificare: că este un forum la care are acces oricine și, în virtutea dreptului la opinie, poate emite bălării.

Bălării care pot sau nu să fie emise cu rea intenție dar care, cu siguranță, nu pot fi omenește controlate de un singur moderator.


Rămân la părerea că ban-urile ar trebui date exclusiv pentru încălcarea regulilor forumului și că ar trebui precedate întotdeauna de un avertisment. Sunt de acord, pe de altă parte, cu afirmația că "aici nu e democrație, cui nu-i place să își facă forumul lui". @Ceilalti: atâta timp cât omul investește banii și timpul lui în acest forum are acest drept, că ne convine sau nu.

Părerea mea...

satanistu

Mergem anul asta pe Buzau-Focsani? Mergem!

Restul e can-can!

catalin35

S-a deschis până acum vreun tronson și nu știm noi?
Ah, că sperăm să circulăm e altceva.
Dar până se deschide efectiv, vorba ta, e doar can-can!

dumbravaandrei

Au cam terminat de pus predalele peste A3, mai au insa de pus cateva inspre Buzau, pe aceeasi deschidere. 
Mi se pare ca progreseaza extrem de lent cu predalele, ultima saptamana au cam frecat menta acolo...

Diferenta intre declaratiile de tipul "terminam anul asta" si realitatea din teren, din pacate, o cam ajunge pe cea de la Aktor... mi-e ca pana la Ramnic, anul asta o sa fie povestea celor 9km de pe A0S1. "Am incercat, dar am pierdut la limita..."

bogdan4ice

Din fericire sau din pacate in democratie fiecare are un vot iar majoritatea decide calea de urmat.

Cand se trage linie la sfarsit de an sau inainte sau in timpul alegerilor ceea ce conteaza ca se va circula pe bucati din A7.
Ca nu ne plac jocurile facute de unii sau altii cu termene/autorizatii etc solutia e la vot dar cum s-a vazut in trecut schimbarile nu se fac de azi pe maine si unii se mai trezesc in mijlocul jocului si isi iau jucariile si se ajunge la solutiile pe care la blamam.

@Ionut sau orice coleg pasionat sa puna intr-un excel toate loturile de autostrada/DX deschise pana acum si sa vedem cat % din aceste loturi s-au incadrat in termenul contractual initial eventual si cu extensii si care a fost intarzierea medie pe loturile intarziate?

Gio

#13691
A0:
- A0 Nord 4: este COMPLET FALS că nu au AC pe lotul 4, au AC emisă în 23 APRILIE 2024! O găsești pe MT.
Pe 23 aprilie dar fara viaductul peste Cernica, pentru care au AC din noiembrie, adica fix ce am spus.
https://www.economica.net/autostrada-bucurestiului-a0-23_765013.html

A8: Asa cum ziceam, UMB este in asteptarea AC. Cat despre impingerea termenelor pt startul proiectarii si lotul Nurol miercurea nirajului s-a bucurat de un 3 luni jumate intre semnare si oil pt.

A1:
- într-un final se depune PT și se emite autorizația de construire în 23 august 2024, o găsești pe site-ul MT
Deci au AC tuneluri acum 25 de zile.

PS: "nelipsita" Pizza are 38,5 kilometri,
singurul asa zis "fake" pe care l-am spus, intr-adevar Pizza e o amarata, are doar 2 loturi totalizand 38.5km, dar tot mi se pare prea mult, asta e senzatia mea despre Pizza, ca e "nelipsita". 8)

Mojito

faceam eu acum intre doua avioane un tabel cu toate tronsoanele de A si Dex in lucru sa vad cat este incarcarea bugetara si ma apuca un tremurici :o . Sunt vreo 40 miliarde de lei desigur in joc (fara sa iau in calcul cate plati sau facut pana acum). Oricum o suma uriasa. Poate reusesc sa fac o situatie cu incarcarile pe anii care vin, dar pe 2025-2028 o sa fie facturi incarcate....Cand o sa invat cum se uploadeaza o sa o pun si aici.

dr4qul4

@Gio, daca tu crezi ca UMB nu are nici o legatura cu intarzierea pentru 4 ani a podului peste Cernica sau ca au fost luati prin surprindere de scoaterea din contract a viaductelor pe A3, sau ca CNAIR intarzie sa aprobe anumite solutii, atunci inseamna ca esti prea credul.
Vorbim de acelasi UMB care au detonat teava de gaze. Acolo "sigur" aveau toate autorizatiile si avizele iesite.

Pe mine ma intereseaza doar cand au semant contractul. Daca nu sunt in stare sa-l respecte, cu intarzieri minime (6 luni), atunci sa li se rezilieze si sa ramana doar cu A7.
Si Aktor are o structura peste apeduct care a fost avizata de CNAIR foarte tarziu. Si toti constructorii "lenesi" au exact aceleasi "scuze" ca UMB cu avizarile. Dar asta nu-i face sa fie "in termen" .
Porr cum a reusit sa obtina avizele imediat si sa sape peste 1/2 din tuneluri, desi au un termen de executie mai mare?
Asadar: Reziliere pe A0 Nord. Reziliere pe A1 si pe A8 daca nu se apuca serios pana la sfarsitul anului.

@satanistu, mergem, dar nu mergem si pe DX6, A3, DX12 si A0 (la toate termenul initial era 2024 sau 2023). Si in 2026 nu vom merge pe A1 si pe A8

PS. Gogogi si scuze vedeti ca se vand in campaniile electorale.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Gio

@dr4qul4   Posibil sa aiba, nu cunosc culisele acestor extensii, daca le cunosti le poti detalia?
Poti sa zici ce vrei de UMB, ca s-a lacomit, ca nu respecta termenele, ca e favorizata de cnair, min mediului etc dar in nici un caz nu poti s-o incluzi in categoria "constructori lenesi", alaturi de alde Aktori.
Pana la urma UMB se pregateste sa inaugureze 101 km (82 km pe A7 si 19 pe Dex 12) intr-o tara care doar de 2 ori a depasit 100km pe an km inaugurati/ an.
De acord, sa se rezilieze totu cu UMB, chiar si A7, poate se face pace pe forum, orice discutie care priveste UMB se transforma intr-un cartof fierbinte.