Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 14 Guests are viewing this topic.

Allex

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

hummingbird

La început de an vedeam pe Coni la sigur sa deschidă ceva..cred ca lot complet deschis vom avea doar pe Bz-Fc, cu lotul 3 dat în trafic la 20 dec.
Anul asta a fost problematic tare la grinzile metalice, la care doar UMB a găsit formula câștigătoare.

mike_us

#13667
@hummingbird Nu prea se înțelege ce vrei să spui în postare. La UMB nu au cum să deschidă lotul 3, dar sa nu deschida lotul 2, unde sunt mai avansați (aproximativ cu o lună).
Clar că UMB a găsit formula câștigătoare, nu doar pentru grinzile metalice. :lol:  :lol:

Acum e clar unde se duc oamenii de la structuri după ce termină lotul 2: pe lotul 3 și abia apoi, la podul de la Buzău.

dargauda

A7 Ploiesti Buzau, Lot 1, Dumbrava - Mizil,


multumim KIO "Maverick"

hefaistos

Eu îmi mențin optimismul privind câștigarea pariului pe care la-am pus acum un an.
Dar, spre stupoarea mea, constat ca devine credibila și deschiderea podului Buzău.
Viteza cu care lucrează la structuri nu este de bun augur doar pentru deschiderile de pe Buzău focsani da anul asta ci și din perspectiva celor 13 Km de structuri de la nord de Focsani ce ar trebui realizate în următorii 2 ani.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

bim14

@hefaistos, la cum aratau loturile acum 1 an, parea ca ai sanse mai mari de a castiga la loto iar acum e posibil ca in 2024 sa se realizeze recordul de km inaugurati. Din ce se vede in filmari, aproape toate podurile sunt suprabetonate, evident cu exceptia celor 2 uriase. Daca va fi si 2025 la fel de roditor, nu putem decat sa ne bucuram. Chiar va fi o placere sa virez la API.
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMEu tocmai am virat 100 de lei si mai pun 500 in contul API daca la final de 2024 avem minim 50 de km de A7.

PaulS

@hefaistos Ai idee la cati km de structuri au lucrat anul acesta ? Ar fi interesanta o comparatie pe partea aceasta.

hefaistos

Potrivit datelor prezentate de Horațiu, pe Buzău Focsani parca erau undeva la 4000 m atât pe beton cât și pe metal. Și s-a mai lucrat semnificativ pe A3, dar, din câte știu eu acolo cu subcontractori.
Ideea e ca aici se trage tare la structuri în ultimele 2-3 luni deci progresul nu pe an ci pe semestru (pana la sfârșitului 2024).
Asa ca pentru 2025 și 2026 speranțe mari.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Feri

#13673
Termen nou oferte Pașcani - Suceava Lot1 19.09 -> 25.09

mirceaeliade

E bine ca sunt alegeri anul asta, ca se pare ca pe A7 chiar sunt in grafice mai multe deschideri pentru anul asta.

ovicor

Pe mine ma inspaimanta nonsalanta cu care guvernantii "dau drumul" la alte lucrari, neluand in calcul rarirea lor. Cei care sunteti exuberanti cu privire la evolutie, nu observati similitudinile cu 2007-2010?!?!!!

mike_us

#13676
@bim14 Ai dreptate, dacă ne uităm la cum arătau loturile în 2023, ba chiar și la faimoasa filmare din aprilie 2024 (cu mai puțin de 6 luni în urmă), era greu de crezut că în doar 6 luni vom fi foarte aproape de a inaugura 82 de kilometri pe A7.
Cu toate acestea, au existat oameni care au intuit încă de atunci că este posibil și au spus acest lucru. Din nefericire, au fost ignorați și ridiculizați.

Concluziile mele:
  • Loturile la nord de Focșani nu arată mai rău decât arăta Buzău-Focșani la sfârșit de 2023. Așadar, cel puțin încă 3 loturi UMB pot fi finalizate până în decembrie 2025, iar restul în 2026.
  • Anii 2024, 2025 și probabil și 2026 vor fi probabil ani mult peste medie în privința numărului de kilometri inaugurați. Să nu uităm că și 2023 a fost un an record, deși nu prea se vorbește despre asta.
  • Capacitatea de a discuta civilizat diverse puncte de vedere duce la aflarea adevărului mai repede decât impunerea unui punct de vedere unic.


Mojito

@ovicor : și cum vezi tu evoluția construcției de autostrăzi: termina A7 in 2026, terminam A0 , ceva bucatele pe A1, in 2025/2026. După aia ce mai vine ? A1 pe valea Oltului mult după 2028.trebuie lansate autostrăzi unde incepe construcția după 2026 sa aibă și constructorii o continuitate, că vorbim de UMB, de Porr, Webuild care au oameni mulți angajați.

Gio

#13678
@ovicor Criza 2008-2010 nu s-a produs din cauza constructiei de autostrazi. Ceea de propui tu, sa se lase mai moale cu noi constructii de autostrazi, gen A8, A13, A3, A6 etc dupa 2030, eventual 2040 nu pare prea intelept, sunt atatea drumuri depasite precum capacitate, nu se poate astepta cateva decenii pentru lansarea noilor proiecte. Si asa dureaza nu stiu cati ani de cand se lanseaza SFul pana cand incepe constructia efectiva.

@mike_us Da, conform multor pareri avizate doar cocoasa avea sanse reale sa fie inaugurata.. si uite totusi ca vom avea 82 km intre Buzau si Focsani. Iar la anul pana la Bacau. Realitatea e ca UMB este forta atunci cand trage tare, pot recupera intarzierile, pana la urma a fost o treaba buna ca au luat ei tot Buzau- Pascani, nu-mi doream experimente gen Danlin sau alti turci.
Din pacate doar ei, Strabag, Porr si We Build au ramas cam singurele companii de constructii care fac figura buna.
Turcii? Din ce in ce mai multi si mai jalnici, mult laudatu Nurol cu muncitorii fugiti pe camp (ok, subcontractor, dar subcontractoru lor), sa-i vedem si pe Makyol.

dr4qul4

UMB e forta pe 4 loturi. Si mai misca vreo 2-3. Asta am zis toti mereu. Ca nu poate duce 15 loturi in acelasi timp.
Isi mai spala din pacate daca deschid pana la Focsani, dar la anul cine crezi ca mai accepta sa-si bata joc A0, A1, A3, A8 si DX BR-GL ca sa deschida A7 pana la Bacau?

Oare cand mai castiga si alte loturi ce vor face? Macar sa rezilieze Cosmesti si Centura Galati.

Banuiesc ca suntem toti de acord ca A1 este pricipala artera a tarii. Doar ca sa aveti la ce va gandi:
- Porr a semnat contractul pe 15.11.2021. 16 luni proiectare + 44 executie
- UMB  a semnat contractul pe 14.10.2022. 11 luni proiectare + 34 executie

Lasand la o parte termenul mai scurt... Cam ce procent din tunele va fora UMB in 11 luni?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist