Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 15 Guests are viewing this topic.

panzer

La Buzau, pe drumul de legatura cu DN2 mai este un pod peste CF. Mai degraba acel pod este pe drumul critic pentru deschidere decat podul mare peste raul Buzau.

gap

#13651
La bunul simt, dupa ce se apropie cu podul de la Ramnic, trimit oamenii acolo. Nu a filmat Raducu, dar nu ma astept sa fi rupt fashul acolo, tinand cont cate au rezalizat in rest si ce mobilizare au la Ramnic. E posibil sa armeze si podul ala pana in vacanta, ca la Ramnic acusi se calca in picioare.

PS: mi se pare mie sau au mai automatizat plasarea armaturii transversale la poduri? Mi se pare ca o aduc rulouri si doar o deruleaza pe pod si o leaga. Plasarea armaturii la mana e consumatoare de timp. Are sens sa pre-lege barele transverale pe niste fier mai subtire (8mm?) pe o linie automatizata. Si doar sa o urce cu macaraua si sa o deruleze si sa o lege.

catalinus66

Quote from: panzer on September 15, 2024, 12:49:04 AMLa Buzau, pe drumul de legatura cu DN2 mai este un pod peste CF. Mai degraba acel pod este pe drumul critic pentru deschidere decat podul mare peste raul Buzau.
Podul peste CF avea suficienti muncitori la armare pe 31.08. Se vede asta intr-o filmare a lui Raducu. Aproape sigur ca este betonat. Linia de fabricatie autostrazi marca UMB va termina rapid podul peste Ramnic  si va trece la urmatoarele subansamble.
Am vazut metoda de armare cu rulouri prefabricate intr-o filmare a lui Cristi 74 pe A3. Este clar ca UMB-ul cauta inovatii care sa scurteze timpul de fabricatie si care sa usureze munca muncitorilor din santier, unde nu totdeauna conditiile atmosferice sunt bune.

ncb

NovaDescriptioMoldaviae - Monitorizare Autostrada
A7 Ploiesti - Buzau, Lot 1 (10/09/2024)




GIV

am observat ca s-a mentionat un nou jitaru pe lotul 3 buzau foscani care mie mi se pare mai avansat fata de situatia care era pe dex12 anul trecut. dar de podul peste cricovul sarat nu zice nimeni nimic.. s

vancouver

Pe lot 1 PlBz Pizzaroti sentimentele sunt amestecate:
- avanseaza binisor si cu mobilizare buna la nod A7/A3. Imaginile sunt de la inceputul saptamanii trecute, probabil intre timp au pus toate predalele sau aproape toate
- pod peste CF de langa nodul A7/A3; intre timp stim de la Scrio ca vineri 13.09 au terminat de pus toate grinzile
- zona nod DN2D / A7 si pod anterior: presupun cu grinzi metalice si nu se vede urma de ele. Aici pare a fi un punct critic, pe care eu nu-l vad gata anul asta. Pacat.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

@rocklee , In Aprilie am zis ca pariez  300 lei (la API) daca UMB termina tot Buzau (inclusiv asfalt pe pod Buzau).
Am vazut ca ai zis ca ai pariu cu mine (imediat dupa ai zis sa-ti platesc benzina pana la Focsani), dar nu am vazut ce pui tu la bataie.

Prin Iunie dadeam sansele
Quote- 90% Centura Focsani
- 75% sa deschida pana la Bogza/Caiata
- 30% sa deschida pana la Buzau. Si asta doar pentru ca UMB are parghiile necesare, dar trebuie sa sacrifice alte loturi (si cam asa pare, au mai ramas doar niste subcontractanti mici sau chiar deloc pe A3, A0, A1, DX12 si chiar DX6)

Acum ca pare ca ne indreptam spre varianta 3 ( inclusiv cu sacrificarea tuturor celoralte santiere), avem 90% sanse sa deschida Buzau (cu asfalt pe pod)-Focsani. Esti dispus sa tii pariul?
Adica daca termina, eu iti virez 400 lei (Ionut/API nu mai da nimic). Daca nu termina, virezi tu 400 lei la API?

PS. Nu cred ca viiturile au afectat prea mult Buzau-Focsani (desi bazinele de scurgere nu erau betonate), dar s-ar putea sa fie mai rau la nord de Focsani, unde nu prea era nimic protejat.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vm75

#13657
^^Sa aiba oare legatura întârzierea livrării grinzilor metalice cu recenta intrare in insolvență a PAB Arad? Nu mai gasesc declarațiile managerului de proiect al Retter in podcastul lui Barbier, dar parca mentiona si PAB printre furnizorii de grinzi....

vancouver

Revin cu lot Pizza, m-am uitat la video pana la capat. Partea a doua a lotului de la nod DN1D pana la jonctiunea cu lot Coni = nod Baba Ana (langa Mizil) se poate da in trafic anul asta fara probleme.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Drive_140

#13659
Proiect conceptual pentru nod rutier Suceava-Nord de la mine :)

Deservește direcțiile de trafic majore în jurul singurului giratoriu suplimentar.


vancouver

Sau asa:



Bretelele subtiri sunt optionale.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

mike_us

@vancouver Pe Buzău - Focșani, e din ce în ce mai clar ce o să se întâmple.
Care este părerea ta despre Ploiești - Buzău. Câți kilometri crezi că se vor deschide anul acesta? Când crezi că va fi gata restul martie,iunie ...?

Radu_A

este progres desi nu la fel de formidabil ca pe loturile 1 si 2


Mascarpone

Acum avem confirmarea ca parapetul median este retras

vancouver

@mike_us: pe Pl-Bz cred ca politicul o sa faca presiuni si o sa se deschida intre DN2D si Stalpu. La Stalpu este prevazuta la propunerea MT o descarcare provizorie foarte simpla, intr-o luna se poate face, proiectul pentru descarcare este deja aprobat. Cu semnul intrebarii este insa nodul Baba Ana, dar se poate circula folosind o combinatie de bretele si din devierea provizorie actuala, ceea ce ar permite si traficului local sa traverseze autostrada. Dar cred ca va fi fortata o astfel de varianta sau poate termina pasajul. Traversarile agricole se pot finaliza si ulterior. Cele 2 structuri unde inca lipsesc grinzile metalice din santier de pe lot Pizza nu cred ca se mai pot termina anul asta, iar presiunea politica o sa scada enorm dupa alegeri, adica A3-nod Dn2D probabil abia prin vara 2025.

Dar asta e numai o parere, sa vedem... Exista si scenariul pesimist in care pe Pl-Bz sa se deschida doar ciotul DN2D-Baba Ana.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.