Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

10 Members and 40 Guests are viewing this topic.

GIV

Quote from: mike_us on September 11, 2024, 09:18:17 PM@Stef, cum ți se pare calitatea acum, după ce ai mers pe toate cele 4 loturi Buzău - Focșani?

nu stiu cata relevanta are acum calitatea asfaltului... ci mai degraba dupa ceva timp de la deschidere. acum poate sa para ideal dar dupa ce o sa fie tranzit de mii de autoturisme si tiruri cu marfa atunci vedem daca apar valuri mai ales ca depinde cat de groase au fost straturile de terasament atunci cand au fost compactate

shogom

#13606
^da, dar si prima impresie e importanta. Pe A02N asfaltul a fost de la inceput de nota
7-8.

La filmarea lui Stef( multumiri!), la minutul 02:05, Dn2 trebuie sa treaca peste A7. Dar n am vazut sa fie ceva forat.
Oricum, doar pe lotul asta au spre 3km de structuri, 2 sensuri, la nivel de autostrada. Nu mai vorbesc de overpassurile peste A7.


LauR

O poză la ceas de seară de pe Lotul 4, Buzău - Focșani  8)


mike_us

Reușită poza. Ne amintește că nu mai este mult pe Buzău - Focșani. Scăpăm de ,,drumul morții".

bim14

Tovarasul Ciolacu a tot insistat in conferinta ca trebuie sa cofinanteze 60% pe langa PNRR. Probabil vor veni vremuri interesante, mai ales ca a spus ca nu vor fi cresteri de taxe. Asa ca, noi moldovenii, fiind mai credinciosi, vom considera A7 o minune dumnezeiasca iar pentru A8 ne vom ruga mult si bine la cel de sus.
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMEu tocmai am virat 100 de lei si mai pun 500 in contul API daca la final de 2024 avem minim 50 de km de A7.

horatiu.cosma

E durere mare de tot cu banii la MTI. Le mai dă Ciolacu din pușculița de premier (fondul de rezervă la dispoziția Guvernului) câte 500 de milioane la 2 luni, dar alea sunt păpate în 2-3 săptămâni de constructori. Pur și simplu nu fac față la volumul de lucrări. Și care va tot crește, pe măsură ce intră în șantier și PiSi2&3, Sibiu-Făgăraș, A0 Nord 1, A8 etc etc. Se duc din disperare la Comisie cu veșnica lor poveste "hai să vă facem de încă un miliard de euro, promitem pe tot ce vreți voi că facem reformele din PNRR, dar tot nu le facem". Nu prea ține. Comisia s-a ars de prea multe ori, e la faza "să văd prima dată reforma și apoi mai discutăm".

vancouver

#13611
Din cate stiu, e un pic altfel pe PNRR rutier: de fapt tot ce se face este 100% de la buget. Doar ca 40% este imprumut luat de UE, dar banii tot trebuie dati inapoi la un moment dat de Romania. Doar PNRR energie si feroviar are o componenta de 40-90% de grant UE, adica nu mai trebuie dat nimic inapoi. Insa pentru proiectele PNRR rutier statul se mai poate imprumuta suplimentar de la BERD / BEI / BM cu dobanzi mici.

Pe PT da, acolo sunt 40% grant, adica pe bune cofinantare europeana. Si feroviar, si rutier.

Asa ca in final, daca e corect ce stiu eu, A7 Ploiesti-Pascani plateste integral Romania, si doar Pascani-Suceava-Siret contribuie UE cu 40%.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.


Stef

Focșani - Bacău Lot 2. Nu știu ce șanse mai sunt pentru Adjudu Vechi - descărcare provizorie anul acesta, nici nu am văzut să mai zică oficialitățile ceva despre varianta asta în conferința de presă de ieri.


Geri

O etapă semnificativă a fost atinsă pe 12 septembrie 2024 pe Lotul 1 al Autostrăzii A7 Ploiești – Buzău, odată cu finalizarea Structurii metalice la structura/podul 3



Powered by API/PUM imgur uploader

    "Azi am incheiat o nouă provocare care ne aduce mai aproape de termenele pe care le-am prevăzut pentru deschiderea traficului. Ne bucurăm că structura metalică a celui mai mare pod a fost finalizată (...)

    Montajul ultimelor 6 grinzi a început sâmbătă, 7 septembrie, ora 9.00, conform planului agreeat cu CFR, însă vântul puternic ne-a cam încurcat, astfel că am fost nevoiți să amânăm puțin lucrările până duminică noapte".

    Ulterior, ridicările au continuat în ritm continuu până când ieri, 11.09.2024, am fost nevoiți să suspendăm activitatea din cauza condițiilor meteo nefavorabile. În orice caz, au fost depuse toate diligențele pentru a finaliza aceste activități în cel mai scurt timp, astfel încât să poată continua procesul tehnologic de execuție al pasajului", au precizat reprezentanții RETTER.

    Pasajul include 14 deschideri, dintre care 8 sunt susținute de grinzi metalice tip VTR® (VerbundTrägerRost), fiecare dintre acestea având o lungime de 140 de metri.

sursa:
www.puterea.ro

ncb

Live Autostrada A7 Nod rutier Focsani Nord - Raducu P Drum


nedcatalin

N-am invatat sa facem indicatoare. Cred ca oficial putem afirma ca suntem fara sperata  :(

vancouver

@Stef undeva in august au retras aproape toti oamenii de pe ocolirea Adjud, pentru ca pe de o parte sansele sa termine anul asta nu mai erau si pe de alta parte era nevoie de orice forte posibile pentru Buzau-Focsani, unde s-a lucrat si se mai lucreaza concomitent la multe structuri.

Pe masura ce se termina cu terasamentele pe Bz-Fcs, vom vedea treptat cum vor intra din ce in ce mai multe camioane pe Fcs-Bacau si vor relua activitatea la podetele casetate, la corpul autostrazii etc. Asta se va intampla treptat in sept-oct-noiembrie. Cu un decalaj de 1-2 luni vor veni si oamenii de structuri.

Cred ca putem spera la Domnesti Targ - Adjudu Vechi (adica centura Adjud) undeva pe final de vara 2025. Restul din Focsani-Bacau nu e asa de usor, avand cateva poduri zdravene. Cu mobilizarea de anul asta de pe Bz-Fcs posibil sa termine la limita pe final de 2025.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

ncb

Live Autostrada A7 Pod peste raul Buzau - Raducu P Drum


shem

#13619
^ Mai mult de Focsani-Racaciuni plus centura Romanului nu cred ca se va inaugura in 2025. Tinand cont de restul maruntisurilor A0L4 N, DX 6 hobanatul. A3 structurile metalice pe Nadaselu-Zimbor. Structuri generoase care mananca extraordinar de multa manopera. Iar Focsani-Racaciuni are mai mult sau mai putin echivalentul Buzau-Focsani. Si nu pun DX12 aici. Care mai blocheaza cel putin 6 luni oameni.