Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

15 Members and 33 Guests are viewing this topic.

ncb

#13590
Multumesc pentru explicatie, @raul.olaru Intr-adevar, nu ar fi avut loc cu rampa spre DN2.





Powered by API/PUM imgur uploader

raul.olaru

^ da, era o varianta si asta (chiar daca ar fi costat mai mult), mai ales ca solutia a fost aleasa de proiectant.

Spadan

https://sansanews.ro/foto-lotul-3-al-autostrazii-moldovei-construit-cu-romani-exploatati-de-turci-descoperire-soc-facuta-de-inspectia-muncii/
Lotul 3 al Autostrăzii Moldovei, construit cu români exploatați de turci. Descoperire șoc făcută de Inspecția Muncii

Descoperire șocantă făcută în urma unui control făcut de Inspecția Muncii din cadrul Inspectoratului Teritorial de muncă Buzău pe unul dintre șantierele Autostrăzii Moldovei. Verificările făcute pe lotul 3 al tronsonului Ploiești – Buzău au arătat că nu mai puțin de 190 de oameni lucrau fără forme legale.

Cazul a fost făcut public de Ministerul Muncii și Solidarității Sociale, potrivit căruia toți cei 190 de muncitori fără forme legale lucrau la descărcarea arheologică pe șantier.

Lucrările pe lotul 3 au început pe 1 martie anul acesta, contractor fiind desemnat o asociere turcă,  Nurol Inșaat Ve Ticaret Anonim Șirketi – Makyol Inșaat Sanayi Turizm Ve Ticaret Anonim Șirketi. Muncitorii lucrau fără contract pentru o firmă subcontractată de turci, înființată în acest an.

Muncitorii nu aveau însă nici o problemă că lucrează la negru, pentru că în momentul în care au văzut că e control, mulți au încercat să fugă.

,,În momentul verificărilor, lucrătorii care desfășurau activități fără forme legale au încercat să fugă pe câmp, fiind identificați ulterior de echipajele de jandarmi venite în sprijinul nostru. Aceste încălcări constituie o încălcare a prevederile Codului Muncii, conform art. 15, alineatul 1 privind munca nedeclarată", a declarat Mihai Nicolae Ucă, inspector de stat general al Inspecției Muncii, citat într-un comunicat al Ministerului Muncii și Solidarității Sociale.

Firma, ai cărei muncitori la negru au fost identificați pe raza localității Stâlpu,  a fost sancționată cu o amendă de 200.000 de lei, amenda maximă prevăzută pentru astfel de situații.

În plus, firmei i s-a impus să încheie contracte individuale de muncă tuturor celor prinși lucrând la negru, să le înregistreze conform legii și să plătească salariile și contribuțiile sociale pentru perioada lucrată de angajați.

slartibartfast

"Români exploatați de turci". Hal de presă. Bine, pe urmă am văzut că e de la ,,Șansa", ceea ce explică multe.

Citind articolul, rezultă că e un subcontractor local, deci români exploatând români... sau mai degrabă români încercând să tragă țeapă turcilor... sau de fapt tot românilor, că statului român trebuie să-i plătească ei impozite pe care nu le plătesc; plus că respectivii nu aveau nicio problemă să fie astfel ,,exploatați", fiind astfel complici.

Striker

@ncb, in varianta din desen nu ar mai fi legatura intre drum si cladirea verde din planul secund, care pare obligatorie.

gruia88

Bine doamne ca nu fu vorba de UMB ca nu mai pridideam cu cititul , facem maculatura de doctorat aici pe forum.

Intre timp nu e vorba de Nurol doar de lotul lor , ceva subcontractor sa traga de profit ca probabil nu au luat cel mai bun pret.

Sunt bune si controalele ca sa se asigure ca se lucreaza corect .

hermes

Tind sa cred ca turcii nu platesc grozav, si atunci subcontractorii fac "negreala" ca sa isi mai scoata din cheltuieli. Iar oamenii care lucreaza la negru si stiu ca fac asta (dovada e ca fugeau) sunt la fel ca multi din sectorul privat care considera ca platesc prea mult statului si ca nu vor prinde niciodata pensia.
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

larson

Si muncitorii sunt penalizati, nu doar angajatorul, d-aia fugeau pe camp :D

Konter

@slartibartfast s-ar putea ca subcontractorul sa fie tot turc, iar firma sa fie anumit înființata anul asta in acest scop. Se practica.

horatiu.cosma

Dacă e subcontractorul pe arheologie și nu s-a schimbat față de ofertă, e vorba despre Muzeul Olteniei Craiova.

vancouver

Conferinta de presa Ciolacu+Grindeanu azi, pe A7, nu pun video ca e cam electoral:
Ploiesti-Bz:
- lot1+2: pana la sfarsitul anului 2024
Buzau-Fcs:
- lot 1+2+4: aprox. la 01.11
- lot 3: aprox 01.12
- pod Buzau: final de an
Fcs-Pascani:
- final de 2025

Nu dati in mine, eu doar reproduc ce a zis Grindeanu.

Video gasiti pe youtube, pe canal "The Romanian".
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

marius.firtonea

Pai nu zicea stimabilul acum cateva luni ca lotul Coni se deschide in iulie, august?

ijwtsh

Focsani - Pascani la final de 2025? Muncitorilor UMB le doresc o iarna odihnitoare, ca urmeaza...

dumbravaandrei

#13603
Azi montau grinzi tablierul peste A3


ncb

AUTOSTRADA A7 Ploiesti-Pascani 320 km in 20 de minute | 31.08-09.09.24 | Maraton nr. 4 Raducu P Drum