Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 24 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

O să fie o cursă pe cinste până la finalul anului pe Buzău - Focșani. Se va juca la câteva miimi de secundă și va depinde de mulți factori care trebuie să se alinieze. Dar chiar dacă nu se va termina anul acesta, va fi extrem de aproape. Și, la trasul liniei, va fi de pus în ramă ce au făcut anul ăsta ca volum de lucrări. Probabil discutăm de 20-30 de milioane de metri cubi de pământ mutat pe toate șantierele, zeci de mii de metri cubi de beton sau de tone de armătură pusă în operă, milioane de tone de asfalt, sute de kilometri de parapete etc.

Făcând abstracție de ce s-a întâmplat pe unele șantiere pe care nu au avut suflu să le ducă, e un record după revoluție în construcția de drumuri. Multe felicitări miilor de angajați care au inhalat tone de praf, radiații și multe grade peste 40 vara asta (mai ales pe lângă eșaloanele de asfalt) ca să facă performanța asta posibilă.

Chiar dacă s-au radicalizat puțin lucrurile pe aici în ultimele luni, cred că toată lumea e de acord că munca pe șantiere 24/24, departe de familie, cu multe greutăți și sacrificii e ceva ce trebuie respectat, în condițiile în care tot mai puțină lume îmbrățișează așa ceva. Le urez să încheie cu bine anul, fără alte evenimente nedorite și sper să primească o vacanță lungă și binemeritată. Și să revină apoi în 2025 cu forțe proaspete și să mai bată un record, că e nevoie  :D .

Ionut

@Radu_A și alții care simt nevoia.

Să dea Dumnezeu să pierd. Dar vă rog ceva, aici la mine acasă. Măcar până trec de criza nouă apărută în seara asta în familie.

Vă rog frumos, puneți pauză miștourilor (gratuite) măcar aici, măcar până îmi revin. Nu mai am energie și nici chef și nici nimic ca să le procesez. Nu îmi dați suplimentar de muncă și nici nu-mi mai consumați energia emoțională pe care nu o mai am.

Voi fi în preajmă dar nu contați pe mine. Dacă nu veți fi decenți s-ar putea să împart ban în stânga și dreapta, chiar nu mai pot.

Mulțumesc de înțelegere, sănătate tuturor!

Și forța UMB!!!

Viața are prioritate!

Striker

Indiferent de problemele personale mai vechi sau mai noi, nu uita ca altii au unele mult mai mari. Dumnezeu te va intari sa treci peste toate, deoarece El este alaturi de cei intelepti. Te asteptam cu vesti bune! Forța!!!

JohannDB

"""" Studiind mai atent ultimele actualizari pe Ploiesti-Buzau 1 si 2 am observat:
- pe lotul Pizzarotti-Retter cele mai intarziate structuri sunt cea de la nodul  cu DN1D Albesti-Paleologu, pozitia 9, esentiala pt ambele deschideri partiale imaginabile, si cea de la pozitia 8, care ar impiedica exact deschiderea mai interesanta (din punctul meu de vedere), A3-DN1D...""""
     Din păcate, asta am văzut și eu direct pe teren, la ultima trecere pe acolo, în seara de 03.09.2024; am apucat să imortalizaez situația, dar să vedem dacă uploader-ul "vrea" să colaboreze....
     Nu am avut ocazia și nici timpul necesar să  merg de-a lungul autostrăzii, dar cel puțin la acest "nod A7/DN 1D" se vede asfalt...... La structuri, în continuare doar culeee și piloni, dar ridicare de rambleu de racord, nu... Hai la poze, cu mila Celui de Sus.....
  Mdaaa, a mers, de data asta.......


























Powered by API/PUM imgur uploader

JohannDB

   Să-mi mai încerc/forțez norocul...... Aceeași dată stelară, 03.09.2024: aiurea, nu mai merge, eroare din nou......




vm75

Vazand filmarile comparative ale lui Raducu de pe Ploiesti-Buzau eu zic ca vom avea o deschidere (partiala) la inceput de decembrie (posibil cu HP la unele poduri). Cum a zis si un coleg mai sus, probabil la nodurile cu DN1D si DJ 100C Fulga - Mizil va exista o solutie neortodoxa, dar oricum e mai bine decat sa mergem in continuare prin Baraitaru, Draganesti si Mizil. Pe ambele tronsoane au avansat foarte bine in ultima luna si au zone lungi cu parapete lateral deja montat (ceea ce imi arata ca au de gand sa deschida anul asta). Punctul critic este podul peste Cricovul Sarat de la Pizza, dar cred ca se poate termina in 3 luni un HP daca isi focuseaza atentia acolo. De vazut acum daca se va face o descarcare partiala in capatul lotului Trace (pe aliniamentul Costesti-Pietrosu-Stalpu) sau se negociaza o minune cu Nurol si se asfalteaza un sens din cei 3 km pana in nodul Spataru (asta ar fi adevaratul cadou de Craciun pentru noi). Tehnic este fezabil, acum ca au terminat cu descarcarea arheologica, depinde insa daca s-a si discutat ceva cu ei (asa cum s-a discutat de legarea cu podul UMB de la Vadu Pasii)

gruia88

Eu nu stiu daca ei ia in calcul sa dea drumul cu limita 100 km/h si sa lase ceva structuri mari doar pe un sens.

Am ramas cu ideea ca se poate cand Aktor pe lotul 2 in A10 a dat drumul doar pe un sens in zona alunecarii.

Dar cred ca asta tine de o discutie serioasa intre CNADNR si constructor , fara promisiuni fanteziste si idei specatuloase, ceva punctual : avem problema X nu se poate finaliza pana la data de Y dar putem deschide doar pe 1 sens acolo si nu blocam deschiderea .

Oricum inca sunt necunoscute in joc , usor usor spre final o sa se aseze spre realitate.

Striker

Nu e decât o singură necunoscută: timpul !
Restul problemelor se cunosc și sunt atacate gradual.

ncb

AUTOSTRADA A7 Bacau-Pascani | Comparatie 07.02-09.09.2024 Lot 3 Gheraesti Pascani | Raducu P Drum



ncb

Multumim pentru filmari si pentru tot efortul depus, Stef! Avanseaza bine si lotul acesta, se vad progrese si la Jitaru 2.

der_strudel


ncb

La min 18:40 din filmarea lui Stef

Powered by API/PUM imgur uploader

ncb

Live Transport si Depozitare grinzi Autostrada A7 Nod rutier Roman Nord - Raducu P Drum


sillentium

de unde aduce grinzile UMB la Nodul rutier Roman Nord?