News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Striker

#13545
Quote from: Ionut on September 02, 2024, 05:52:22 PMRăducu a ratat (nu știu motivul) chiar cel mai important pod de pe Râmnic-Focșani, podul peste Râmna. :(
Poate ajunge cineva cu drona să facă o poză de sus.

@liviu.roman nu știu dacă-ți este greu să ajungi.

Astea 3 structuri nu apar pe filmarea din dronă a lui Răducu (stadiul e din 10 august):
- harta - pasaj&pod pe A7 (DJ205R Slobozia-Ciorăști și Râul Râmna) - 10 deschideri (x2) - grinzi 100% / predale 80% / armare 0%
- harta - pasaj pe A7 (drum local/canal) - 2 deschideri (x2) - grinzi 100% / predale 100% / armare 0%
- harta - pasaj pe A7 (pârâu/canal) - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 60% / armare 0%

Pe seara sper sa avem noutati!

ncb

AUTOSTRADA A7 Bacau-Pascani | Lot 2 Trifești-Gheraesti | 04.09.2024 || Raducu P Drum


ijwtsh

Mai exista structuri generatoare de emotii pe loturile de dupa Focsani? Din ce filmari am vazut pe ici-colo, loturile par destul de simple.

Ionut

Dumnezeule da!
Noi ce tot vorbim aici?!?

Dau emoții că unele structuri imense nici nu au ieșit din pamant! Vezi zona Focșani-Tișița de exemplu.

Vezi harta API....

mike_us

@ijwtsh Cu multe pagini în urmă, există o detaliere a câți metri de structuri de beton și metal sunt pe fiecare tronson. Cred că a fost publicată de Horațiu.
Oferă o imagine de ansamblu.

liviu.roman

#13550
Revin cu noutăți de la cele 3 structuri lipsă din estimatul anterior.

Pod A7 peste DJ205R și râul Râmna (hartă)




Pasaj A7 drum agricol (hartă)



Pasaj A7 (hartă)

Ionut

Mulțumesc!!!
Le pun pe răboj.

AdrianB1

Dupa Buzau-Focsani nu se mai deschide nimic din 2025 pana tarziu in toamna. Poate chiar se deschide Ploiesti-Buzau 3 inainte de loturi mai la nord de Focsani. Abia prin august o sa vedem ce e realist pentru 2025 si ce ramane pe 2026.

hefaistos

Mda...
Cred ca am câștigat pariul.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

mike_us

@hefaistos Care dintre pariuri? Pe forum au fost zeci de versiuni de pariuri despre cum se deschide.

GIV

@mike_us cred ca se refera la cel din semnatura lui

hefaistos

Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Radu_A

Quote from: hefaistos on September 08, 2024, 10:16:42 PMMda...
Cred ca am câștigat pariul.

unii castiga altii pierd, asa e in viata

naivu

Pt lotul 3 RmSarat-Mandresti(Focsani S) sunt inca rezervat (dar imi doresc ca @hefaistos sa castige pariul  :) )!

naivu

Studiind mai atent ultimele actualizari pe Ploiesti-Buzau 1 si 2 am observat:
- pe lotul Pizzarotti-Retter cele mai intarziate structuri sunt cea de la nodul  cu DN1D Albesti-Paleologu, pozitia 9, esentiala pt ambele deschideri partiale imaginabile, si cea de la pozitia 8, care ar impiedica exact deschiderea mai interesanta (din punctul meu de vedere), A3-DN1D
- pe lotul Coni-Trace, sunt 4 pasaje (din 18) fara grinzi, primul dintre ele exact la nodul cu DJ100C Fulga (nod Mizil), esential pt inaugurarea partiala a lotului 1 la nord de nodul DN1D, si toate 4 la sud de nodul cu DJ203C Clondiru, in schimb sunt aproape gata cele de la nord de Clondiru, dinspre nodul de la Spataru de pe lotul Nurol si care clar nu va fi gata prea curand.
Concluzia mea, din modul in care Pizza-Retter si Coni-Trace si-au prioritizat lucrul la structuri, este ca, indiferent ce zice Grindeanu, acestia fac tot posibilul ca sa nu fie in situatia de a face vreo deschidere partiala anul acesta :) !
Prin comparatie, la UMB se creioneaza din ce in ce mai clar o prioritizare a sectiunii Buzau(inclusiv podul de la VaduPasii)-RmSarat(inclusiv nodul cu DN22) fata de continuarea spre Focsani, plus o concentrare a Nurol pe capatul dinspre UMB.