News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

ncb

AUTOSTRADA A7 Ploiesti-Buzau | Loturi 1, 2 si 3 | Comparatie stadiu lucrari 07.08-07.09.2024


Raducu P Drum

Ionut

@vancouver
Merci de detalii! M-aș bucura dacă te-ai limita la explicații tehnice și când mai primești informații de la surse să încerci măcar să le iei și să le dai aici pe forum cu puțină sare, indiferent că vorbim de informații de la autorități sau de la constructori.

Și dacă nu mă mai iei la mișto e perfect. :)

@Stef
:cheers:

vancouver

Legat de ploaie:
- daca nu ploua torential, fierarii pot arma in continuare. Nu e placut, manusile se uda si se rup, te faci plin de rugina.
- betonarea nu are absolut nici o treaba cu ploaia. Si daca ploua torential si betonarea nu se opreste. Apa nu face rau betonului, se poate betona si subacvatic (sigur trebuie ceva reteta usor modificata). Vara pe soare puternic la structurile verticale (pereti, stalpi) este indicata udarea armaturii inainte de turnare (altfel laptele de ciment din beton ramane pe armatura si jos ajung doar pietrele, si ai la baza structurii verticale o frumusete de segregare)
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

danpandrea

Mă uit la nodul de la Suceava și încerc să-mi dau seama dacă ce vedem acum e cea mai bună variantă.

Cel mai ieftin ar fi fost să facă o trompetă cu drum de legătură în DN29, plus un nod simplu la DJ290A. Singura problemă pe care o văd aici este că porțiunea dintre cele două noduri devine mai aglomerată, așa că un drum care să evite autostrada are mai multă logică.

Chiar și așa, mi se pare că s-au întins foarte mult cu bretelele alea. Drept urmare, am deschis Photoshopu'. Am pornit de la propunerea existentă și am făcut două trompete. Mai simplu. Probabil și mai ieftin.


Ionut

Quote from: Ionut on September 02, 2024, 09:42:47 PMMONITORIZARE ELEMENTE CRITICE
Autostrada A7 Buzău Nord (Vadu Pașii)-Râmnicu Sărat - UMB
07.08.2024 - 31.08.2024




MONITORIZARE ELEMENTE CRITICE
Autostrada A7 Buzău Nord (Vadu Pașii)-Râmnicu Sărat - UMB
07.08.2024 - 02.09.2024



Ionut

Quote from: vancouver on September 08, 2024, 12:17:12 PMHIDRO PESTE BETON
- ca atare betonul "nu se supara" daca este acoperit repede de hidroizolatie, dimpotriva ii face bine
PS. Elicopterizarea are si rolul de a inchide microfisurile.

Nu mă gândeam că se supără betonul. :) Evident că hidroizolația îl ajută. Întrebarea mea era dacă se supără hidroizolația. Pentru că știu sigur că hidro nu poți pune dacă stratul suport (betonul sau whatever) nu e suficient de uscat (are o umiditate peste un anumit X%, în funcție de tipul hidroizolației).

Deci temerea mea e de condițiile aplicării hidroizolației, nu că s-ar supăra betonul. :D

Ionut

Quote from: Ionut on September 03, 2024, 02:42:45 PMMONITORIZARE ELEMENTE CRITICE
Autostrada A7 Dumbrava (A3)-Mizil - Pizzarotti-Retter
07.08.2024 - 02.09.2024




MONITORIZARE ELEMENTE CRITICE
Autostrada A7 Dumbrava (A3)-Mizil - Pizzarotti-Retter
07.08.2024 - 07.09.2024



vancouver

^^ Asta depinde de tipul de hidroizolatie. Trebuie vazut ce zice fiecare producator. Exista membrane epoxidice, care se pot aplica direct pe betonul umed. Ma refer la cladiri vechi, in care patrunde apa sau umezeala prin pereti sau radier in subsoluri. Exista solutii, de asa natura incat sa nu fie nevoie de o uscare prealabila a betonului (care in unele cazuri nici nu este posibila), si se pot aplica pe suprafete umede.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

Quote from: Ionut on September 04, 2024, 02:04:57 PMMONITORIZARE ELEMENTE CRITICE
Autostrada A7 Mizil-Buzău Vest (Spătaru) - Coni-Trace
10.08.2024 - 02.09.2024




MONITORIZARE ELEMENTE CRITICE
Autostrada A7 Mizil-Buzău Vest (Spătaru) - Coni-Trace
10.08.2024 - 07.09.2024



GIV

Quote from: Ionut on September 05, 2024, 03:15:28 PMEu sunt rezervat cu Nurol. La Nușfalău-Suplacu nu au strălucit.
Aici însă le e mult mai greu, mai ales ca structuri. Dar trebuie să înceapă și pe A8 și acolo nu e bagatelă ca pe Nușfalău.
ma surprinde reticenta ta fata de Nurol. pentru mine si cred ca pentru multi au fost o surpriza placuta mai ales ca sunt in postura de nou veniti pe aici. s-au miscat bine pe primul lot al lor chiar daca au avut intarzieri din varii motive.  zici ca la buzau le e mai greu ca au structuri, dar deja ele au inceput sa "iasa din pamant" ceea ce iar reprezinta o bila alba. eu incep sa fiu socat cu privire la structurile de pe loturile 1 si 2 ploiesti buzau dpdv al stadiului in care se afla. adica tu ca un constructor ce ai primit ordin de incepere al lucrarilor sa nu ai o garantie ca iti vin grinzile la timp in santier chiar mi se pare dubios, indiferent care ar fi ruta prin care iti ajung in santier.. vad ca la unele structuri mici s-a ales tablier metalic la altele grinzi de beton, unele au fost facute in santier altele s-au comandat. si mai sunt dezamagit si de faptul ca prin asocierile care au lucrat la lotul 1 este retter, care de regula nu a dezamagit

TibiV

#13540
"vad ca la unele structuri mici s-a ales tablier metalic la altele grinzi de beton, unele au fost facute in santier altele s-au comandat"

Asta nu este nici vina, nici meritul constructorului. Este vorba de un proiect FIDIC rosu, deci alegerile au venit "de-a gata"... Iar decizia a fost probabil dictata de unghiul pasajelor peste autostrada, pentru ca pe A7 nu prea avem "S"-uri de tot rahatul...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GIV


Ionut

Sunt așa-și-așa cu Nurol. N-aș zice reticent, dar nici încrezător. Arată OK pe A7 dar nu extraordinar. Trebuie să demonstreze cu totul altă mobilizare și forță și de toate :) combinat pe A7 și A8, atenție, nu vorbim doar de A7! A8 este tot PNRR. Plus ciotul UMB din partea cealaltă a Carpaților - capetele sunt PNRR, deci 2026.

Le va fi foarte greu, e cu totul și cu totul alt nivel de presiune și forță necesară față de A3 Nușfalău-Suplacu. De-asta zic că sunt rezervat - nu mă entuziasmez, dar nici nu îmi pierd speranța.

Vedem ce va fi. :)

TibiV

Asta se numeste realism - intre un optimism-moderat si un scepticism-incipient...  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Ăsta sunt, vă place sau nu...
Altul mama nu mai face.