Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

11 Members and 29 Guests are viewing this topic.

TibiV

Ma mir ca nu va cearta @cfdp si ceilalti colegi de meserie...

Placile de racordare nu au fost inventate in Romania, ci in tarile care fac autostrazi de aproape un secol... Deci este clar ca au "un rost" (nu neaparat un rost de dilatare...  :lol: ).

OFF-TOPIC
Mie de exemplu imi creste tensiunea cand vad armaturile pentru placile de racordare la pasajele de pe A0 L3Sud (unele armaturi zac acolo de 2-3 luni), dar nimeni nu se "deranjeaza" sa le instaleze si sa la betoneze... Uitati-va cu atentie la filmarile lui @adix , te ia "cu ameteala"....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Nu știi tu, mă! Armătura e ca vinul, cu cât mai veche, cu atât mai bună... :drunk:

GIV

pai s-a si explicat in cazurile armaturilor de pe a3 bechtel unde nu s-au terminat lucrarile. pe armaturile ruginite cimentul are o prindere mai buna :lol:  :troll:   eu asa imi amintesc

Striker

Predale și predale la Buzău


Mulțumim Răducu!

Striker

Vesti bune si de la podul peste Ramnic: toate predalele sunt montate, armarea se apropie de jumatate si s-a inceput suprabetonarea.

mike_us

#13505
Repede s-au mișcat. Dacă au deja jumătate din pod armat, poate au șanse  să termine și armarea până pleacă pe 22 Septembrie.

vancouver

^ da, armatura ruginita superficial este mai buna, face o priza mai buna cu betonul. Betonul este puternic alcalin si opreste complet reactia chimica de ruginire dupa ce acopera armatura. Singura sansa de repornire este o fisura, care sa ajunga pana la armatura. Pentru a preveni asta, se impune o anumita "acoperire de beton". Astfel la structurile supuse intemperiilor toate armaturile trebuie sa fie acoperite de minim 3 cm de beton, iar in practica se merge si cu 5cm. Pentru a garanta acest lucru se folosesc distantieri punctuali ("purici"=cei din beton, rozete din plastic, etc) sau liniari (serpi etc). Dati cautare pe google "distantieri beton", pentru cine vrea sa-i vizualizeze.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

A7 Ploiesti - Buzau: Grindeanu insista cu deschiderile partiale. Acum, dupa ce nu a mers pe lotul Coni, se profileaza una la Pizzaroti, si anume DN1D-DJ100C. Totusi ramane target lotul complet pana la 01.12 (personal nu cred ca vor reusi).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

Informația asta pot să o confirm și eu. Iar dacă va fi deschidere parțială la Mizil vom avea girație din bidoane și acces prin bretelele Coni.

Știți ca sunt probleme cu pasajul Coni peste A7 din nodul Mizil. Se pare că le întârzie foarte mult grinzile și deja nu prea văd cum ar fi gata pasajul.

Se va insista cu deschiderea asta parțială. Lotul complet încep și eu sa cred că nu mai are șanse Retter, deși parcă avansează cu structurile mari peste A3 și CF. Dar nu suficient cu tablierul metalic.

Nu îmi dau seama dacă Coni-Trace vor rămâne în urmă cu toate cele 4+1+1 poduri/pasaje. Acolo nu ar fi nimic de deschis dacă nu se redresează urgent.

Sau deschid cu blocarea acelor 4 drumuri peste A7. În an electoral orice e posibil.

Și ținta e 1 max 7 decembrie.
După nu va mai fi nicio presiune, probabil.

danpandrea

@Ionut ceva îmi spune că n-o să ne folosim de bretelele Coni când vom intra sau ieși la Mizil. Devierea la vest de DJ100C este deja în folosință. Pot pune o girație din bidoane înainte de supratraversare, permițându-i constructorului să lucreze în continuare fără grija traficului.

Altfel e bine că o să ne rupem mașinile încă alte câteva luni între Drăgănești și Bărăitaru...

Ionut

#13510
Presupun că și așa merge, rămâne de văzut. Cert este că va fi o improvizație. Nu zic că e rău, pur și simplu zic să se știe. O deschidere parțială e mai bună decât nimic. Am și zis că cerem deschidere parțială la Pizzarotti-Retter (la poziția precedentă din iulie) dacă nu avansează suficient în iulie și august.

Cert este și că ușor-ușor se clarifică toate aceste variabile. Pe A7. Și pe A0 (dacă mai era ceva de clarificat) și pe PiSi 5 și pe DX12.

Ne apropiem de deznodământ.

XGarry

de azi:
QuoteIrinel Ionel Scriosteanu a fost în direct.

𝗞𝗠 𝟬 𝗮𝗹 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗠𝗼𝗹𝗱𝗼𝘃𝗮 #𝗔𝟳
Mă aflu pe șantierul 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟭: 𝗗𝘂𝗺𝗯𝗿𝗮𝘃𝗮 - 𝗠𝗶𝘇𝗶𝗹 al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗠𝗼𝗹𝗱𝗼𝘃𝗲𝗶 #𝗔𝟳 (𝗣𝗹𝗼𝗶𝗲𝘀𝘁𝗶 - 𝗕𝘂𝘇𝗮𝘂), pentru a verifica progresul lucrărilor.
Vă prezint în acest live detalii despre stadiul lucrărilor.


bogdan4ice

Asta e marea diferenta intre UMB si restul au cu ce si uman si financiar.
La majoritatea daca le cere cineva sa prioritizeze un anumit lot sau sa mareasca ritmul nu o pot face. Si multi lucreaza de la factura la factura, nu prea isi permit lucrul pe datorie.
De aceea li s-au atribuit atatea contracte...

hefaistos

Corect! Li s-au atribuit la contracte de nu le pot duce și astfel i-au umilit și i-au adus unde sunt și ceilalți constructori.
 :o
Dacă am ajuns sa fac eu mișto de povestea asta cu pro- și contra-...
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

26ld

^ :lol:  :lol:

Cam asta e nivelul celor care sustin treaba asta cu pro o anumita firma. Incapacitatea de a vedea lucrurile prezente obiectiv din cauza faptelor trecute. Si nu numai. Studiu de caz la psihologie.