Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 22 Guests are viewing this topic.

naivu

#13485
^Eu nu l-am auzit pe Umbrărescu să fi zis Buzău Nord, eu am reținut că a promis toate cele 4 loturi Buzău-Focșani!
Dacă și Nurol vine în întâmpinare cu bretelele de la nodul cu DN2B, tot traficul de tranzit nu va mai tranzita din Buzău decât puțin din zona industrială; are sens să prioritizeze podul peste Buzău.

mike_us

De la ultima filmare, au ridicat marea majoritate a grinzilor la podul de peste Buzău și au început să pună și predale. Deci UMB nu a stat degeaba acolo.
Chiar dacă nu va fi gata anul acesta, ceea ce nu cred că e posibil, sigur va fi gata la începutul lui 2025.

Mojito

Ce lucrări se pot executa iarna? Terasamente? Lucrează constructorii de autostrăzi iarna sau dau liber angajaților pe o perioadă mai lunga?

mike_us

@Mojito În general, în ianuarie și cel puțin o parte din februarie nu lucrează aproape nimeni. Anul trecut, UMB a început lucrările pe la mijlocul lui februarie, sper să nu greșesc.
Este mai dificil să se lucreze la terasamente în februarie, dar se poate lucra la structuri.

Stef

^anul ăsta la sfârșit de ianuarie UMB muta multe utilaje pe la turbion și pe la nord de Roman. Am fost și am filmat pe 20 ianuarie, cred că în perioada 14-20 le-au adus, după care s-au apucat de decopertat, dar o să mă uit exact la date.

vancouver

Maine (sambata) se pare ca vor fi ridicate grinzi pe lotul Pizza peste CF.


UMB intr-adevar nu a promis nimic legat de pod Buzau si e mult de munca la activitati care depind de vreme (hidroizolatii, asfalt, marcaje), iar altele depind mult de factorul uman (armare), deci nu e cazul sa promita nimic. Dar in santier este presiune sa se termine tot, absolut tot (inclusiv marcaje) anul asta. Fierar-betonistii si dulgherii sunt ganditi pentru alte santiere (A0, A7 la nord de Focsani, etc), deci suprabetonarea e musai sa fie gata anul asta.

Posibil ca in zilele ce urmeaza sa nu sara imediat multi fierari peste predalele gata, fiind inca prinsi la Rm. Sarat si la alte poduri de pe partea care vor sa o dea in trafic la 01.12. Dar pe masura ce acolo se termina, vor veni aici si probabil pe final de oct. se va arma la greu. Tehnic este fezabil, se poate lucra concomitent in 5-6 locuri. Pana la 01.12 pot termina hidroizolatia si apoi se pot apuca de asfaltare.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

Și ce-ai vrea să facă Umbrărescu? Să îi roage să lucreze? Sau Elon. Sau orice antreprenor.

De la presiune și dorință la putință... mai vedem.

panzer

Dupa criza forezelor, basculantelor, aparatelor de reazem, grinzi metalice, am ajuns si la criza reala: fierar betonisti. Nici un constructor nu pare sa ii aiba suficienti.

Mai este de armat/betonat si podul peste CF pe legatura A7-DN2, multiple pasaje pe A7 unde nu s-a facut legatura cu corpul autostrazii [poate un specialist imi spune cum se numeste tehnic operatiunea, pls] si chiar si pasaje peste A7.

Ionut

Placa de racordare ^

Nu sunt specialist dar așa se numește.

TibiV

Hahaha,  :lol:

in urma cu vreo doi-trei ani (parca la A10) a existat o adevarata disputa "ce este placile de racordare si la ce este ele bune..."     :lol:

Credeam ca nu este nevoie sa o luam de la capat...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panzer

Haidade! :lol: Mai uit si eu. Dar tu ai voie sa faci misto de mine, nu-i bai. Tura faina! [ca numai in tura scrii la ora asta]

Merci Ionut. Asa sa ii ramana numele si in capul meu.

PS: bine macar ca acum discutam despre NATM vs TBM.
PS: chiar ma gandeam sa cautam un AI care sa citeasca forumul in urma si sa scrie cateva carti. Ar iesi cateva capitole demne sa educe generatii. Plus o carte doua de istorie. Si minim o brosura de injuraturi in limbaj decent: Aktor, Cuc si Grindeanu ar fi vedete.  :lol:

Ionut

Pentru cei mai noi de pe forum care nu știu despre ce vorbim. Cam așa arată o placă de racordare:



Aveți pe Facebook aici niște poze de la o firmă care a făcut așa ceva.

E o casetă de beton armat care leagă, racordează, podul (structură rigidă) de terasament (structură flexibilă care "lucrează"). Scopul principal este evitarea sau măcar limitarea tasărilor, a celebrelor trambuline de la capetele podurilor.

Asta așa, explicație de diletant.

JohannDB

      """ .... Scopul principal este evitarea sau măcar limitarea tasărilor, a celebrelor trambuline de la capetele podurilor. """     Scopul este, dar limitarea și evitarea sunt "problematice", după cum demonstrează realtatea......

Ionut

Într-adevăr, depinde cum vezi paharul.

Fără placa de racordare trambulinele ar fi o certitudine la aproape toate podurile.
Cu placa de racordare trambulinele dispar la unele poduri și la majoritatea podurilor gravitatea lor este diminuată.

gicu

Pe lângă asta, dacă nu ar fi plăcile de racordare, acolo unde apar tasaări în loc de trambuline am avea praguri, ceea ce e mult mai nasol.