News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Stef

Continuăm dronathonul cu ultimul lot din Ploiești-Buzau. Tremură un pic imaginea pe filmarea de azi și cred că și pe următoarele două fiindcă m-a tâmpit un vânt cu rafale de 40kmph, sorry, dar cred că a ieșit decent oricum.



bogdan4ice

Vedem cand se apuca de devierea DN2. Daca nu deviaza pana la sfarsitul anului cred ca le va fi greu sa se incadreze in termen.

panzer

#13457
Multumim Stef. Numai vesti bune de pe lotul Nurol, cum spunea si @dumbravaandrei

Remarcam ca au terminat descarcarea arheologica in dreptul padurii Spataru.
La minutul 1:35 au si ei un Selim al lor - fix pe mijlocul autostrazii. Pare ca la turci se practica.  :lol:
3 foreze la nodul Buzau SUD. Nici una la nodul cu DN2 de la Spataru? Oare de ce intarzie acolo.

Si cel mai tare lucru de pana acum: gropile de imprumut sunt sub perdeaua forestiera cam pe tot lotul! Ha Consitrans? Asa se explica si progresul la terasamente: distanta foarte mica intre groapa si corpul autostrazii.

Nurol este cum am mai spus, singurul constructor care are sansa sa termine la timp pe A7 si sa contrazica teoria "termenele sunt toate eronate". Dar si pe ei ii asteptam la tablierul metalic sa vedem cum se descurca. Toti ceilalti sunt coplesiti.

Revenind un pic la lotul 2 Coni - Trace: ati observat ca sunt diferente minime intre bucata Coni si cea a Trace? Ori s-au apucat sa se ajute, ori s-au mutat niste bulgari la Buzau. Tot la tablier sunt si ei blocati, ca si Retter. Sunt curios cine le-a facut grinzile de metal?

In zare, la final, predale la podul peste raul Buzau al UMB.  :)


Stef

#13458
La Coni-Trace au apărut super multe utilaje de la Moni 07. De fapt, aproape toate basculantele. Plus încă niște utilaje pe care scria cu caractere chirilice.

Edit: ăștia
aparent scria "apă"  :lol: moni 07 rămâne valabil.





Powered by API/PUM imgur uploader

ncb

Multumim pentru filmare, Stef!  Vad ca au inceput sa lucreze la terasamentul pentru viitoarea deviere a DN2 in zona nodului de la Spataru.

panzer

Gogu spune ca Moni 07 sunt bulgari de la Devin. Apare scris cu i = Moni 07, dar si cu y = Mony 07.

Nu sunt cel mai bun la cautat cu chirilice. Dar pare ca si-au adus de acasa si astia, ca si turcii.

pest1969

Pe camionul ala scrie Voda - Apa.

carutasul

Ca vodă prin lobodă.
Sună interesant că firma e Devin și aduce apă, știu că e offtopic dar parcă e prea mare potriveala :)

horatiu.cosma

De la Focșani in sus pare că singurul punct care îi interesează cu adevărat (deocamdată) e ocolirea Adjudului. O dovadă în plus că instituțiile statului sunt in genunchi și constructorul face ce vrea, unde vrea, când vrea. Poduri ridicate, grinzi și tabliere aprovizionate, asfalt multicel. Probabil că se aprovizionează cu tot ce pot de anul ăsta, în așteptarea unui 2025 dificil financiar din partea statului.

slartibartfast

Drept e că și pe noi ne interesează cel mai mult ocolirea Adjudului din tot drumul între Focșani și Bacău.

horatiu.cosma

Și pe mine să circul când o să am ocazia de la București până la Pașcani doar pe autostradă. De ce tot timpul trebuie să fie "măcar s-a făcut ceva?"

bogdan4ice

@panzer la DN2 e foarte simplu pentru a aduce foreza mai intai trebuie facuta devierea. Dupa ce vom vedea ceva asfalt mou pe langa DN2 vom sti ca au de gand sa se apuce de forat acolo. Pare ca mai avem de asteptat.

Care ar fi termenul minim in care s-ar putea face podul peste A7 la intersectia cu DN2 si cel peste DN2B si calea ferata?

Ionut


bogdan4ice

Presupunem ca avem un constructor care vrea si poate face, are mobiliare etc .

Care e realist un termen minim in care ar putea fi executate cele doua poduri?

De ex daca se apuca in noiembrie de posdul DN2 peste A0 le ajunge un an? Dar daca o fac in Martie 2025 ?

Ionut

Teoretic le ajunge un an DACĂ trag tare. Eu sunt rezervat cu Nurol. La Nușfalău-Suplacu nu au strălucit. Okay, nu a fost nici rău, doar câteva luni de întârziere de la ei (și alte câteva de la CNAIR).

Aici însă le e mult mai greu, mai ales ca structuri. Dar trebuie să înceapă și pe A8 și acolo nu e bagatelă ca pe Nușfalău.

Poate între timp au mai câștigat experiență și putere. Vedem.

Contractul zice noiembrie 2025, ar fi extraordinar să termine în decembrie. Startul nu e rău dar nici fenomenal.

2025 e foarte greu.