Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 23 Guests are viewing this topic.

Feri

Termenul de depunere a ofertelor pentru Pașcani - Suceava I a fost amânat: 05.09 -> 19.09

Ionut

Quote from: Ionut on September 02, 2024, 05:18:10 PMMONITORIZARE ELEMENTE CRITICE
Autostrada A7 Dumbrava (A3)-Mizil - Pizzarotti-Retter
07.08.2024 - 28.08.2024




MONITORIZARE ELEMENTE CRITICE
Autostrada A7 Dumbrava (A3)-Mizil - Pizzarotti-Retter
07.08.2024 - 02.09.2024



slartibartfast

#13412
În graficul prezentat în iunie în acel video de la "Drumuri cu prioritate", pasajul DN1D peste A7 era numit "podul 10" (21:20), și avea termen de începere a montării grinzilor 5 august. La operația asta, sunt în întârziere cu o lună (and counting), deci finalul de septembrie estimat acolo pentru terminarea structurilor s-a transformat în final de octombrie, în cel mai bun caz.

De fapt, sună mai aproape ca mijloc de noiembrie, dat fiind că "podul 9" (cel peste Cricov -- 20:57) avea termen de începere a montajului grinzilor pe 15 iulie. Nici el nu pare să fi început.

"Podul 12" (Parepa-Rușani) avea termen de începere a montajului grinzilor 21 iulie, aici au început. Se pare că PAB a început să livreze structurile metalice cu acest pod. La celelalte sunt întârzieri.



Față de graficul lui Ionuț, ei au un alt "pod 8" -- un podeț minuscul care a fost terminat demult, și acum e sub asfalt. În lista lui Ionuț, pentru podurile de la 8 încolo, în filmul de la "Drumuri cu prioritate", podului n i se spune "podul n+1", și sunt în total 15.

Ionut

M-a mâncat în *** să mă uit. Băi frate lucrează pe 35 kilometri în doar două puncte cu o mână de utilaje.

Și când îmi aduc aminte că Grindeanu promitea și lotul ăsta până la Tișița în 2024 simt cum îmi plesnește o venă.


hummingbird

Foarte slaba mobilizarea, dar mai buna fata de ultima filmare. Pana spre Tisita au câteva viaducte ce îmi dau palpitații  :lol: Dar, cum spuneam, se cunoaște ca terasamentele sunt mai joase, și se vede ceva progres cu minimul de utilaje (ce si-au terminat treaba pe Bz-Fc). Posibil sa crească mobilizarea odată cu terminarea rampelor și terasamentelor la nord de Focșani. Deschidere în decembrie 2025 discutam în funcție de progresul la structuri, părerea mea.

GIV

@Ionut prea asculti tot ce zice grindeanu  :lol:

P3trut

Nu e neaparat Grindeanu sau doar el, e faptul ca multi iau de bun tot ce zice, de parca ar avea bagheta magica si incep cu tot felul de hate. Printre acestia, mai urat, e faptul ca sunt cativa care sunt implicati in observarea dezvoltarii infrastructurii romanesti si activeaza pe diferite planuri in a asta de ceva vreme si in loc sa fie rezervati avand in vedere macar istoria de pana acum a domeniului in Romania, arunca cu tot felul de sageti in loc sa se limiteze la doar a prezenta informatiile pe care le-au obtinut ei si opiniile lor si sa lase concluziile la sfarsit, cand e gata treaba.

Din pacate, anul acesta, din pricina A7, am vazut (cu totii) multi "veterani" care s-au radicalizat putin si au inceput sa aleaga tabere cu cine are dreptate cu termenele de finalizare, etc.

HaiHai

Eram si eu suparat ca progresul de la Focsani in sus este foarte mic dar analizand alocarile bugetare m-am linistit.
Pun aici cifrele care reprezinta: valoare proiect (total), buget disponibil 2024 dupa actualizari, ce progres asigura bugetul din 2024, % din total platit in 2023
        Total   Buget24  %24   %23
Bz-Fo   4239   1020     24%   13%
Fo-Bc   6513     779     12%    5%
Bc-Pa   4682     636     14%    2%

Pe Bz-Fo e bugetat un avans de 2% lunar. Daca UMB ajunge la sfarsitul anului la 87%, inseamna ca 50% din autostrada o fac din buzunarul lor (mare buzunar au) :o . Practic, la anul plecam cu jumatate autostrada datorie.
Pana atunci UMB ar putea so o tina muzeu si sa ceara taxa de vizitare.  :lol:
Eu nu inteleg cum o firma poate lucra asa, din punct de vedere economic. Ei probabil platesc (sau pierd) dobanzi de multe milioane la sumele astea. Asa lucreaza ei mereu sau e un cadou electoral?

Pe Fo-Bc sau Bc-Pa orice avans lunar mai mare de 1.16% e facut tot din banii constructorului. De aici si progresul.

Parerea mea este ca trebuie pusa presiune pe guvern sa asigure banii si apoi sa penalizeze intarzierile. Astfel (poate) firmele ar fi descurajate sa supra-contracteze.
In cazul de fata, cum ar putea statul sa penalizeze constructorul ca nu livreaza la timp? In contractele semnate nu sunt si clauze financiare? (intrebari retorice)
M-as bucura sa imi spuna cineva ca am eu date gresite, gen bugetul e in EUR sau macar leva...

mike_us

@HaiHai, poți posta un link de unde ai datele? Pe Buzău - Focșani, procentele par foarte mici și în curând va fi gata.

HaiHai

#13419
^
Procentele le-am calculat si reprezinta cat % din total acopera banii alocati. Sumele alocate sunt luate de aici
Totalul l-am calculat adunand valorile de pe harta cestrin.

Mojito

Tu continui sa crezi ca plata la lucrarile de infrastructura (ca si la orice alt proiect in privat sau cu companiile de stat) se face in avans ca la curve? Ia  citeste legea 5 sa vezi cam cum se fac platile si in ce conditii.
 

Stef

#13421
Episodul 2 din Dronathon. Ne mutăm mai la nord, la româno-bulgarii care ar fi la 88% conform CESTRIN.


hummingbird

La ce organizare au, martie 2025 scrie pe lotul asta. Păcat, începuseră asa de bine, dar parca bat pasul pe loc la structuri.

hefaistos

Optimistule!
Pasajele alea sunt încremenite în timp de cel puțin 6 luni.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

HaiHai

@Mojito
Eu nu am zis de plata in avans si nu imi dau seama cum ai ajuns tu la concluzia asta.
Din ce am vazut pe rogop termenele de plata sunt de 60 zile. Daca s-a terminat bugetul se merge pe credite de angajament, ceea ce inseamna ca banii vor fi prevazuti in bugetul de anul viitor. Despre asta vorbeam eu: buget terminat = bani in 2025.
Nu cred ca multi constructori isi permit sa lucreze luni de zile fara sa incaseze ceva. Si de ce ar face-o? Sa ia credite si sa plateasca dobanzi? Nu mai bine cauta alte lucrari si aloca aici resurse astfel incat sa se incadreze in buget?

UMB e un caz special. Pe Bz-Fo lucreaza mult-mult peste buget, peste 2 miliarde. De ce? Nu stiu. Sper sa nu fie din cauze electorale.
Cand Grindeanu va taia panglica pe Bz-Fo, ar fi frumos sa ii spuna cineva ca autostrada e platita de UMB si ca viitorul guvern o va "cumpara" de la UMB. :lol: