News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

NoWords

#13395
Mi se pare mie sau nu se respecta acel normativ de 25 de cm? Distanta intre parapetul central si banda pare extrem de mica din drona.

Ionut

#13396
Quote from: Ionut on August 10, 2024, 08:20:27 AMMonitorizare puncte critice Autostrada A7 Dumbrava (A3)-Mizil
7 august
- pasaj pe bretea (bretea A7->A3 Ploiești ^ DC 83 / nod A7-A3) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj pe A7 (A3 / nod A7-A3) - 6 (beton) + 3 (metalic) deschideri (x2) - beton = suprabetonare 100% / hidroizolație 0% /// metalic = grinzi 33% / predale 0%
- pasaj pe A7 (DJ101F & cale ferată) - 5 (beton) + 3 (metalic) + 6 (beton) deschideri (x2)
  -> beton armare 40% / suprabetonare 60% / hidroizolație 0% /// metalic = grinzi 50% / predale 0% /// beton predale 95% / armare 35% / suprabetonare 0%
- pasaj pe A7 (canal) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj peste A7 (DC84A Ciupelnița) - rampe 5% / suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj peste A7 (drum agricol) - rampe 40% / suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj peste A7 (drum agricol) - rampe 25% / suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj pe A7 (Râul Cricovul Sărat) - 3 deschideri (metalic) (x2) - grinzi 0%
- pasaj peste A7 (DN1D Albești-Paleologu / nod A7-DN1D) (metalic) - rampe 7% / grinzi 0%
- pasaj pe A7 (vale/canal) - 4 deschideri (x2) - predale 100% / armare 25% / suprabetonare 0%
- pasaj peste A7 (DJ102N Perepa-Rușani) (metalic) - rampe 65% / grinzi 0%
- pasaj pe A7 (vale/canal) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj pe A7 (vale/canal) - 3 deschideri (x2) - armare 75% / suprabetonare 0%
- pasaj peste A7 (drum agricol) - rampe 5% / suprabetonare 100%

Total pasaje peste A7 = 6 bucăți / MEDII: rampe 25% / beton (4 buc) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0% // metalic (2 buc) - grinzi 0%
Total pasaje/poduri pe A7 = 8 bucăți / MEDII: beton - predale 99% / armare 77% / suprabetonare 62% / hidroizolație 0%  /// metalic - grinzi 28% / predale 0%

Alte puncte critice importante:
- asfalt - strat 1 (mare parte, 80%), strat 2 (mult, 70%), strat 3 (puțin, 15%), per total să zicem 55%
- parapete - puțin, câțiva km laterali, dar se vede mișcare, 10% să zicem
- marcaje - 0%
- șanturi & casiuri & taluzări - puțin în urmă, sunt migăloase, trebuie să se mobilizeze mai bine, poate cam 40%

MONITORIZARE ELEMENTE CRITICE
Autostrada A7 Dumbrava (A3)-Mizil - Pizzarotti-Retter
07.08.2024 - 28.08.2024




Nu mai monitorizez lucrările la drum (asfalt etc) la nivel de detaliu, nu par a fi puncte critice rămase pentru deschidere 2024. Mult de muncă în continuare dar problema e la structuri.

Ionut

Răducu a ratat (nu știu motivul) chiar cel mai important pod de pe Râmnic-Focșani, podul peste Râmna. :(
Poate ajunge cineva cu drona să facă o poză de sus.

@liviu.roman nu știu dacă-ți este greu să ajungi.

Astea 3 structuri nu apar pe filmarea din dronă a lui Răducu (stadiul e din 10 august):
- harta - pasaj&pod pe A7 (DJ205R Slobozia-Ciorăști și Râul Râmna) - 10 deschideri (x2) - grinzi 100% / predale 80% / armare 0%
- harta - pasaj pe A7 (drum local/canal) - 2 deschideri (x2) - grinzi 100% / predale 100% / armare 0%
- harta - pasaj pe A7 (pârâu/canal) - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 60% / armare 0%


mike_us

#13399
Și pe Ploiești - Buzău, și pe Buzău - Focșani, lupta va fi acum la structuri. Terasamentele și asfaltul sunt aproape gata. Tabelele cu roșu și verde cred că sunt cele mai ușor de urmărit și de observat progresul de la lună la lună.

Ionut

Quote from: Ionut on August 11, 2024, 09:20:04 AMMonitorizare puncte critice Autostrada A7 Buzău-Râmnicu Sărat
7 august
- pasaj peste A7 (drum legătură cu DN2 nod Buzău Nord) - rampe 95% / grinzi 100% / predale 90% / armare 0%
- pasaj pe drum legătură cu DN2 (cale ferată M500) METALIC - 6 deschideri cale simplă - grinzi 100% / predale 0% probabil [stadiu din 28 iulie!]
- pasaj peste A7 (drum agricol) - rampe 45% / grinzi 100% / predale 67% / armare 0%
- pasaj pe A7 (DC14 Bobocu) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj pe A7 (DJ220 Cochirleanca) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj peste A7 (drum local Costieni-Lanurile) - rampe 90% / grinzi 90% / predale 0%
- pasaj pe A7 (pârâu) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj peste A7 (DC10 Costieni-Ziduri) - rampe 80% / grinzi 100% / predale 0%
- pasaj pe A7 (probabil drum agricol) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj peste A7 METALIC (DJ203 Ziduri) - rampe 15% / grinzi 100% / predale 0%
- pasaj peste A7 (DJ203A Sălcioara) - rampe 0% / grinzi 100% / predale 0%
- pasaj peste A7 (DJ203P Râmnicelu) - rampe 50% / grinzi 100% / predale 0%
- pod pe A7 (Râul Râmnic) METALIC - 13 deschideri (x2) - grinzi 100% / ranforsări transversale grinzi 50% / predale 23%
- pasaj peste A7 (bretea nod Râmnic) - rampe 90% / grinzi 100% / predale 100%

Total pasaje peste A7 = 8 bucăți / MEDII: rampe 58% / grinzi 97% / predale 20% / armare 0% / suprabetonare 0%
Total pasaje/poduri pe A7 = 4 bucăți, 4 deschideri (x2) / MEDII: suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
  + PLUS podul peste Râmnic, 13 deschideri (x2) / grinzi 100% / ranforsări transversale grinzi 50% / predale 23%
  + PLUS pasajul peste CF500 Buzău pe drum leg. grinzi 100% / predale ?!? stadiu 28 iulie


Alte puncte critice importante:
- asfalt - strat 1 (90%), strat 2 (70%), strat 3 (25%) - per total să zicem 60% la asfalt
- zone cu umpluturi de făcut pe A7, fără asfalt, pe distanțe scurte: 5
- parapete - lungime aproximativă 50% din lot, parapetul central pe sensul spre Râmnic, încep puțin de tot și lateral / nimic pe bretele noduri - per total 10%
- marcaje - 0%
- șanturi & casiuri & taluzări - per total să zicem 70%

MONITORIZARE ELEMENTE CRITICE
Autostrada A7 Buzău Nord (Vadu Pașii)-Râmnicu Sărat - UMB
07.08.2024 - 31.08.2024




Am pus în noul format monitorizarea.
Am actualizat și pasajul pe bretea în nodul Râmnic, cu suprabetonare.

Așadar:
70% rămas de armat (și 75% de betonat) pe pasajele peste A7.
90% rămas de armat (și 100% de betonat) pe podul peste Râmnic, adică 22/24 deschideri.

Plus finisajele la structuri.

Plus evident restul de făcut la partea de drum.

Estimarea mea: final noiembrie, început decembrie fix (înainte) de alegeri.

Striker

Podul de la Râmnic nu are rampe? Nu le văd monitorizate în tabel!

Ionut

Quote from: Ionut on August 11, 2024, 10:33:04 PMMonitorizare puncte critice Autostrada A7 Râmnicu Sărat-Focșani Sud
10 august
- pasaj peste A7 (DJ202 Colibași) - rampe 40% / grinzi 0%
- pasaj pe A7 (pârâu/canal) - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 100% / armare 0%
- pasaj pe A7 (pârâu/canal) - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 100% / armare 0%
- pasaj peste A7 (DC18 Voetin) - rampe 20% / grinzi 90% / predale 0%
- pasaj pe A7 (pârâu/canal) - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 50% / armare 0%
- pasaj peste A7 (DJ202E Sihlea) - rampe 5% / grinzi 90% / predale 0%
- pasaj pe A7 (pârâu/canal) - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 20% / armare 0%
- pasaj peste A7 METALIC (DN2N Căiata-Bogza) - rampe 0% / grinzi 100% / predale 0%
- pasaj peste A7 (bretea nod DN2N) - rampe 0% / grinzi 90% / predale 0%
- pasaj peste A7 (drum agricol) - rampe 25% / grinzi 90% / predale 0%
- pasaj peste A7 (drum agricol) - rampe 30% / grinzi 90% / predale 0%
- pasaj&pod pe A7 (DJ205R Slobozia-Ciorăști și Râul Râmna) - 10 deschideri (x2) - grinzi 100% / predale 80% / armare 0%
- pasaj pe A7 (drum local/canal) - 2 deschideri (x2) - grinzi 100% / predale 100% / armare 0%
- pasaj pe A7 (pârâu/canal) - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 60% / armare 0%
- canal dubios lipit de spațiul de servicii - terasament simplu se pare până la urmă, se lucrează, pare deblocat
- pod pe A7 (Râul Milcov) - 3 deschideri (x2) - grinzi 90% / predale 0%
- pasaj pe A7 (rețea utilități) "Jitaru2" - 1 deschidere (x2) - culee întârziată cu piloți forați 100% / armare radier 50% / radier turnat 0% / grinzi 0%
- casetă "Jitaru2" - pământ armat? biscuiți? umpluturi 0%
- pasaj pe A7 (DN23A Milcovu) - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 0%

Total pasaje peste A7 = 7 buc din care unul metalic / MEDII: rampe 17% / grinzi 79% / predale 0%
Total pasaje/poduri pe A7 = 10 buc, total deschideri 22 buc (x2, două sensuri) / MEDII: grinzi 90% / predale 60% / armare 0%

Alte puncte critice importante:
- asfalt - strat 1 (80%), strat 2 (60%), strat 3 (23%) - per total să zicem 55% la asfalt
- zone cu umpluturi de făcut pe A7, fără asfalt, pe distanțe lungi: 2 (zona DN2N și a doua foarte lungă după nodul Slobozia-Ciorăști până la Focșani Sud)
- zone cu umpluturi de făcut pe A7, fără asfalt, pe distanțe scurte: 4
- parapete 4% (spre Râmnic, pe zone cu uzură)
- marcaje 0%
- șanturi & casiuri & taluzări - spre 50%, poate chiar 50%

MONITORIZARE ELEMENTE CRITICE
Autostrada A7 Râmnicu Sărat-Focșani Sud (Mândrești) - UMB
10.08.2024-31.08.2024




Din păcate la structurile #12, #13 și #14 nu avem filmare disponibilă... am pus acolo o estimare. O să corectez când știm exact progresul.

Ionut

#13403
La cocoașă nu mai are sens să fac tabel de monitorizare în detaliu. Aici este cert că poate fi deschisă în octombrie, pe la jumătate, dacă vor. Pentru că, în opinia mea, Buzău-Râmnic nu are cum să fie gata în mijlocul lui octombrie. Deci cocoașa ori va fi lălăită să vină la pachet cu Buzău-Râmnic în noiembrie, ori va fi deschisă prima.

În opinia mea, nu vor putea deschide în 2024 și Râmnic-Focșani Sud, structurile sunt prea în urmă, urmează armarea și detaliile care mănancă timp și putere. Dacă țin morțiș să deschidă, pot deschide dar cu blocarea accesului pe aceste drumuri peste A7. Plus că trebuie să tragă tare și la podurile de pe A7 (Râmna, Milcov și podiștile). E prea mult și prea puțin timp rămas.

Vom vedea cum merge armarea.

pbh

Quote from: catalin35 on September 02, 2024, 12:24:49 AM
Quote from: pbh on September 01, 2024, 12:35:03 PMTermen de finalizare 31.12.2026. Scris mare pe panou.
Si uite cun termina inainte de termen...again!
Știi că loturile 1 și 4 din Buzău Focșani trebuiau să fie gata în august 2024, nu?
Sunt gata înainte de termen...again!?
Am inteles, ma vad nevoit sa fac o precizare. Trebuie sa scriu clar (ca pe panou) cand sunt ironic.
Stiu si eu dupa 12 ani pe forum ca panourile au aceeasi relevanta ca si declaratiile "organelor" competente referitoare la termenele de deschidere.
Ce am vrut sa subliniez a fost ca cineva a scris acel termen idiot cu un scop, la momentul respectiv. Toate panourile vazute pana acum aveau termenele copiate din contracte. Este prima data cand vad un termen total aberant scris pe aceste panouri.
Asta este motivul pentru care am ridicat aceasta "problema", nu pentru a fi pus la colt.
Dar, asa cum a scris Ionut, nu are nici o relevata fata de termenele contractuale.   

ciprian.m

Da, mai este foarte mult de munca. La fel cum au spus si alti colegi de forum, la unele structuri sunt in urma rau.

hefaistos

Nu e vorba doar ca sunt ramase în urma. E vorba ca nu se vad hoardele de muncitori cu care ne-am obisnuit. Și la podul de la Râmnic, și la ma multe structuri mici în paralel.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

stangabriel

#13407
Si cum a fost evident pentru toti, seceta i-a ajut sa lucreze fara nici o intrerupere.  Orice perioada de ploaie de toamna poate sa adauge saptamani de intarziere, depinzand si ce tip de lucrari sunt de efectuat.
Multumim de clarificari.

Zilele acestea centura de Est Ploiesti este inchisa, deci toata lumea pe directia Nord Est merge pe centura de vest Ploiesti, adica la fel dupa deschiderea A7, cu plecare din Ploiesti sud-A3-Dumbrava... si e tare aglomerat.

Stef

De astăzi un nou dronathon  8)  Spam două săptămâni, în timpul săptămânii, pe weekend nu, fiindcă era un vânt criminal, cu rafale care îmi impingeau drona 10 metri înapoi, așa că mai am de filmat. Dar e mai bine, va fi totul mult mai actual.


hummingbird

Mai au fix o luna pana le expira termenul și ei nu au grinzi la pasajul DN1D și înainte la podul pe a7..de Coni ce sa mai spunem, parca nu vor sa termine nodul ala odată  >:(