Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Ionut

#13365
Quote from: Ionut on August 11, 2024, 09:20:04 AMMonitorizare puncte critice Autostrada A7 Buzău-Râmnicu Sărat
7 august
- pasaj peste A7 (drum legătură cu DN2 nod Buzău Nord) - rampe 95% / grinzi 100% / predale 90% / armare 0%
- pasaj pe drum legătură cu DN2 (cale ferată M500) METALIC - 6 deschideri cale simplă - grinzi 100% / predale 0% probabil [stadiu din 28 iulie!]
- pasaj peste A7 (drum agricol) - rampe 45% / grinzi 100% / predale 67% / armare 0%
- pasaj pe A7 (DC14 Bobocu) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj pe A7 (DJ220 Cochirleanca) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj peste A7 (drum local Costieni-Lanurile) - rampe 90% / grinzi 90% / predale 0%
- pasaj pe A7 (pârâu) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj peste A7 (DC10 Costieni-Ziduri) - rampe 80% / grinzi 100% / predale 0%
- pasaj pe A7 (probabil drum agricol) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj peste A7 METALIC (DJ203 Ziduri) - rampe 15% / grinzi 100% / predale 0%
- pasaj peste A7 (DJ203A Sălcioara) - rampe 0% / grinzi 100% / predale 0%
- pasaj peste A7 (DJ203P Râmnicelu) - rampe 50% / grinzi 100% / predale 0%
- pod pe A7 (Râul Râmnic) METALIC - 13 deschideri (x2) - grinzi 100% / ranforsări transversale grinzi 50% / predale 23%
- pasaj peste A7 (bretea nod Râmnic) - rampe 90% / grinzi 100% / predale 100%

Total pasaje peste A7 = 8 bucăți / MEDII: rampe 58% / grinzi 97% / predale 20% / armare 0% / suprabetonare 0%
Total pasaje/poduri pe A7 = 4 bucăți, 4 deschideri (x2) / MEDII: suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
  + PLUS podul peste Râmnic, 13 deschideri (x2) / grinzi 100% / ranforsări transversale grinzi 50% / predale 23%
  + PLUS pasajul peste CF500 Buzău pe drum leg. grinzi 100% / predale ?!? stadiu 28 iulie


Alte puncte critice importante:
- asfalt - strat 1 (90%), strat 2 (70%), strat 3 (25%) - per total să zicem 60% la asfalt
- zone cu umpluturi de făcut pe A7, fără asfalt, pe distanțe scurte: 5
- parapete - lungime aproximativă 50% din lot, parapetul central pe sensul spre Râmnic, încep puțin de tot și lateral / nimic pe bretele noduri - per total 10%
- marcaje - 0%
- șanturi & casiuri & taluzări - per total să zicem 70%

Monitorizare puncte critice Autostrada A7 Buzău-Râmnicu Sărat



^ Nu mai monitorizez în detaliu și asfaltul, parapete, marcaje, șanturi/casiuni/taluzări, par ieșite complet de pe zona critică pentru inaugurare în 2024. Mai este de muncă destul, dar nu par a fi probleme/blocaje.

AdrianB1

@mike_us , mai conteaza si cum si unde sunt loturile. Peste 2 zile plec iar spre Pascani, sunt 2 bucati de autostrada, A3 si Bacau. Daca in decembrie mai sunt inca 3, sa zicem, Pl-Bz 2 cu Bz-F 2 si 4, nu e atat de grozav pe cat pare daca sunt practic 5 segmente pe care tot intri si iesi; da, mergi cate 20-30 km foarte bine, apoi prost, apoi bine, apoi prost, alternarea asta e destul de obositoare. Iar la vara tot nu ajungi macar pana dupa Focsani pe autostrada, ca lipseste lotul de dinainte de Buzau, si cand or deschide la Adjud tot segment izolat s-ar putea sa fie, ca e mult mai avansat decat loturile vecine.

Abia prin 2026 o sa putem merge pe autostrada cu cruise control, relaxati si in siguranta. Pana atunci cea mai lunga bucata ar fi Bucuresti-Buzau, vreo 100 km, alta bucata Buzau-nord-Focsani nord, vreo 80 km, apoi cine stie in ce ordine se mai deschid, e prea devreme acum de facut prognoze. Dar as prefera sa deschida loturi vecine chiar daca sunt ceva mai scurte decat loturi mai lungi dar mai izolate, mai ales ca dupa ce se  scapa de Buzau, Ramnicu Sarat, Focsani si Adjud nu mai e nimic prea rau in drum. Iar in 2026 sper sa ma pot apropia de timpul de parcurs Bucuresti-Bacau pe care l-am facut in 1992, ca acum imi ia cu 2 ore mai mult.

catalin35

Quote from: pbh on September 01, 2024, 12:35:03 PMTermen de finalizare 31.12.2026. Scris mare pe panou.
Si uite cun termina inainte de termen...again!
Știi că loturile 1 și 4 din Buzău Focșani trebuiau să fie gata în august 2024, nu?
Sunt gata înainte de termen...again!?

Ionut

Panoul ăla nu are nicio legătură cu termenele contractuale.

Loturile 1 și 4 din Buzău-Focșani au termen august 2024.

Iar 2 și 3 au aprilie 2025.

Gio

Pe lotul 1 se acordase extensie 5 luni, deci sunt in termen. Singurul lot care a iesit din termen este lotul 4, unde vor termina probabil cu 2-3 luni intarziere. Intrebarea se muta insa pe Ploiesti-Buzau unde pe loturile 1,2 expira si extensiile primite iar  finalizarea pare inca departe.

catalin35

Diferența e că nu vine nimeni din galeria Coni Trace sau Pizza să ne spună în continuu cum termină inainte de termen...again!

liviu.roman

Câteva imagini de la podul de la Râmnicu Sărat de pe 1 septembrie 2024.






Dacă are cineva pe acasă niște sârmă, poate dăm o mână de ajutor :D

Ionut

Quote from: liviu.roman on August 08, 2024, 06:59:40 PMCâteva cadre de astăzi de la podul peste râul Râmnic și DN22.



Liviu a surprins FOARTE bine startul operațiunii de armare la Râmnic: 8 august.

Tot el, ieri, 1 septembrie, ne pune o poză în care se vede că sunt armate 2 deschideri din cele 26. Plus zona de legătură dintre următoarele două deschideri.

Deci 2/26 = 8%
Hai 10%.

10% în 25 zile calendaristice.
Deci restul de 90% în 225 zile. :o



Nu îmi spuneți de vreme. Pe bune? Nu îmi spuneți de săptămâna de pauză. Că și în următoarele 4 luni vor mai lua pauză, nu sunt roboți! Și vine vremea proastă, nu pot arma chiar în orice condiții.

Nu știu cum vor face... dar armarea la Râmnic trebuie accelerată. După ce e gata armarea durează o lună până la inaugurare.

Deci septembrie și octombrie armare. 24 deschideri de armat în 60 zile. Adică o deschidere armată la fiecare 2,5 zile.

Noiembrie restul până la trafic.

Ca să fie gata de alegeri...

Ionut

#13373
Evident asta pe lângă armarea celor 8 pasaje peste autostradă care sunt la 17% armare. Hai 20%.

Deci, în septembrie și octombrie, trebuie să:
- armeze o deschidere la fiecare 2,5 zile la Râmnic (două deschideri și ceva pe săptămâna de lucru completă de 6 zile)
- armeze 80% din deschiderile celor 8 pasaje peste A7


... ca să inaugureze la final noiembrie.

Ionut

#13374
@horatiu.cosma
Poate, dacă ai timp și chef:

- verifici cifrele mele despre armare de mai sus
- spre finalul săptămânii cauți niște filmări din trecut cum arătau alte loturi cu 3 luni înainte de inaugurare (țintă: alegeri 2024)

:cheers:

danutzu_1069

Fiind pod lung, cel mai probabil o sa urmeze betonarea deschiderilor deja armate, (probabil mai termina de armat o deschidere), după care se pot pune bordurile exterioare, etc.. Se poate merge în valuri, doar ca după ce se termina ultima deschidere de armat, mai durează ceva timp pana ca acea deschidere sa primească hidroizolația. Asfaltarea o faci dintr-o bucata, nu cu petice.
Deocamdată sunt vise / planuri.

Realitatea va fi alta, mai trista..

GIV

si poate o sa se dea iar vina pe vreme ca nu au deschis la timp :lol:

Ionut

#13377
Nici nu am zis că toarnă tot betonul dintr-un foc. Fac succesiv, pe măsură ce termină de armat, evident. La fel cu hidroizolația, la fel cu bordurile cu tot.

Doar asfaltul e dintr-un foc.

Dar pe lângă/după asfalt mai ai niște zile de parapete, marcaje, iluminat (finisaje), nu știu dacă și fonoabsorbante. Dă-le dracului pe-astea.

horatiu.cosma

Nu aș face media asta deocamdată. A fost și o săptămână de pauză, iar la început de august au meșterit ceva pe predale, dar nu cred că au început armarea în adevăratul sens al cuvântului atunci. Pe A3 la viaductul mare de la Nadaselu au armat și betonat tot în 4 săptămâni, 720 de metri. Într-adevăr atunci era o armată de oameni la armat. Deci pot fără probleme in septembrie să termine și în octombrie sa se apuce de borduri și hidroizolație.

Ionut

Așa să fie! Deocamdată armata de armare nu a venit la Râmnic. O aștept. :)

Se vede pe filmarea lui Răducu câți lucrează (deocamdată) la Râmnic.