Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 21 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

#13290
Lucrarile mai trebuie si aprobate. Adica se fac niste teste si niste hartii, sa fie conforme, se aproba si doar apoi se factureaza.
UMB sta foarte prost la intocmirea hartiilor. Cel putin pe Buzau-Focsani. Termenul contractual de finalizare include si aceasta birocratie. Deschiderea circulatiei nu.
Speram sa nu fie nevoiti sa refaca din lucrari. Parca la Timisoara s-au gasit niste neconformitati si trebuie sa le remedieze (cel putin cam asa suna motivul nedeschiderii).
Centura Barlad pare ca era gata, dar nu aveau autorizatiile in regula ca sa poata deschide (in tara asta nu semneaza nimeni fara sa fie acoperit cu hartii, A4 sau ceva mai mici, dreptunghiulare si colorate.)

Si mai conteaza si valoarea etapelor. Parapetii, asfaltul si pasajele, sunt mult mai scumpe ca terasamentul. Daca asteapta dupa aparate de reazem, atunci nici pe grinzi nu si-au luat toti banii.

Dar pana la urma, acestea sunt datele oficiale, conform autoritatilor statului cu atributii in domeniu. Ce declara politicienii e doar gargara.

PS. ciudat procentul de 88% pe lotul Coni.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

HaiHai

Am gasit pe rogop o situatie actualizata (asta)
Din ce inteleg eu pentru loturile pana la Focsani a aparut o suplimentare de 507mil iar de la Focsani in s-au taiat 559mil.
Intrebarea e daca mai vin si alti bani peste cei din buget? Poate stie cineva sa ma lamureasca. Multumesc!

Mojito

Quote from: Ionut on August 27, 2024, 09:26:41 PMPoate găsește @horatiu.cosma niște timp și energie să explice. A mai explicat.

Creditele de angajament = promisiuni. Valorează cât negru sub unghie.
Total fals, daca sunt trecute in buget inseamna ca o sursa de creditare exista si ca poate fi folosita (ca o linie de credit  din care tragi banii). Asta exista in toate bugetele  tarilor din lume nu numai in Ro. Problema cu aceste credite de angajament este ca impacteazacifrele de deficit pentru ca nu sunt prinse in calculul d deficit bugetar de la inceput.  Si cum Romania  sta extrem de rau la deficit  este o problema. Important este costul cu  acest credit de angajament , cat este rata dobanzii.
Nu poti sa  asiguri toata finantarea  unui proiect avand toti banii in cont la inceputul lucrarii.   Nici firmele private nu fac asta, toti asigura bugetarea  proiectelor prin credite de angajament. 

TibiV

Total fals este ceea ce spui tu.
Nu te supara, dar nu te pricepi la functionarea bugetului.

Singura "utilitate" a creditelor de angajament este ca poti angaja (in mod legal) anul acesta niste cheltuieli pentru anul viitor. Dar nu exista nici o garantie ca in legea bugetului de anul viitor creditele de angajament se vor transforma in credite bugetare, adica in bani.

In bugetul pe anul viitor banii pot sa "dispara". Urmareste epopeea liniei de metrou M5 din Bucuresti de pe vremea guvernului Ponta, este un bun exemplu.
Doar ca, la rectificarea bugetara, Ponta a taiat inclusiv din creditele bugetare, nu doar din cele de angajament...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

oneLess

Mai pe scurt este o promisiune, că dacă și dacă mai vrem, poate, nu se știe ...

dumbravaandrei

Ideea e ca la lucrari cu bugetare multi-anuala, nu prea ai cum sa dai bani la rectificare daca nu ai credite de angajament. In caz ca n-ai o situatie de urgenta.

Ca orice promisiune, poate fi mai serioasa sau mai in batjocura. Dar - clar ca daca nu promiti nu se intampla nimic.

tom_sawyer

Grinzi pentru PIZZA/RETTER:

În perioada 29.08.2024 – 02.09.2024 se vor desfășura patru transporturi cu depășiri pe traseul:

Arad – DN7 – Ilia – A1 – Centura Sibiu – A1 – Boița – DN7 – Centura Călimănești – DN7 – DN67 – DN64 – Găneasa – DN65 – Drumul Expres Craiova - Pitești – DN65 – Lunca Corbului - DN65 – DN65B – A1 – Petrești – DN61 – Găești – DN72 – DN1 – DN1B – DN1A – DN1B – Valea Călugărescă.

Vehiculele transportă grinzi.   

Lățimea maximă a vehiculelor este de 3 m, masa totală 88,85 tone, lungime 53 m, înălțime 4,10 m,  viteza de deplasare urmând a fi adaptată condițiilor de trafic. Menționăm că în conformitate cu OUG 195/2002 privind circulația pe drumurile publice viteza maximă de deplasare a vehiculelor cu depășiri este de 70 km/oră.


CNAIR

vm75

Oare ce-or mai face grinzile si predalele UMB de la Buzau si Rm Sarat? Erau buni si dronarii aia cu cu gura mare care au primit ban. Asa, bate vantul pe topicul asta

26ld

^Ii opreste cineva pe dronarii aia sa posteze pe retelele sociale obiectul hobbyului lor? Sau au primit ban si acolo? Sau poate au si ei o viata si au altele de facut decat sa fie la discretia cuiva (a ta si a multora care cred ca li se cuvine)?


GIV

#13299
@vm75  care dronar a primit ban?

in cazul lui @Raducu Popa  el inca are cont aici dar a decis din proprie initiativa sa nu mai posteze clipurile pe forum

mike_us

@vm75 Asta mă întrebam și eu, în special în legătură cu lucrările de la Râmnicu Sărat. La Buzău podul este inutil deocamdată.
Știe cineva care este programul UMB? Au revenit la lucru pe 22, 23 august? Lucrează 3 săptămâni pline și apoi iau o săptămână pauză?

vm75

#13301
Ma refeream la colegul PIF care parea sa fie din Focsani si era destul de activ in zona.

Ionut

Drona de pe orbită. :)
Copernicus Sentinel-2, 22 august, podul peste Râmnic.

Cu roșu: grinzi fără predale.
Cu albastru: grinzi cu predalele puse.


mike_us

@Ionut  Deci, cam 50% acum o săptămână? Ochiometric, așa pare.
Acum o săptămână cred că abia s-au întors din săptămâna de pauză.
Foarte faină soluția.

GAC

oare cat va dura suprabetonarea la acest pod? dar nu m-ar mira sa termine intr-o saptamana... mai mult o sa fie la rosturile de dilatatie.