News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 9 Guests are viewing this topic.

liviu.roman

Autostrada A7 (Pașcani - Suceava) - LOT 1 km 0+000 – km 33+000

Plan de situație (2/3)








liviu.roman

Autostrada A7 (Pașcani - Suceava) - LOT 1 km 0+000 – km 33+000

Plan de situație (3/3)








liviu.roman

Autostrada A7 (Pașcani - Suceava) - LOT 1 km 0+000 – km 33+000

Nod rutier Tătăruși - Heci


Nod rutier Dolhasca


Nod rutier Roșcani (descărcare)

liviu.roman

Autostrada A7 (Pașcani - Suceava) - LOT 2 km 33+000 – km 61+972

Plan de încadrare


Plan de situație (1/3)







liviu.roman

Autostrada A7 (Pașcani - Suceava) - LOT 2 km 33+000 – km 61+972

Plan de situație (2/3)







liviu.roman

Autostrada A7 (Pașcani - Suceava) - LOT 2 km 33+000 – km 61+972

Plan de situație (3/3)








liviu.roman

Autostrada A7 (Pașcani - Suceava) - LOT 2 km 33+000 – km 61+972

Nod rutier Roșcani


Nod rutier Dumbrăveni


Nod rutier Aeroport

C0ndu

De unde se pot obţine aceste planuri la rezoluţie mai mare?

Ionut

De pe SEAP poți să descarci documentația completă.
Doar că îți trebuie răbdare.

HaiHai

Dupa dezbaterile intense despre capacitate si timpi de executie am vrut sa vad cum stam din punct de vedere financiar pe A7.
Pe Ploiesti-Buzau au fost alocate 793mil (sursa).
In Ianuarie Pizza era la 50% (sursa). Pentru a ajunge la 90% are nevoie de 587mil (valoare contract 1468mil - sursa harta Cestrin)
Coni era la 41.5% si are nevoie de 605mil pentru a ajunge la 90% (valoare contract 1249mil)

Pentru tronsonul Buzau-Focsani au fost alocate 802 mil lei. L1+L4 (cu termen in 2024) la 90%, inseamna 903mil.
Daca duce tot tronsonul Buzau-Focsani la 90%, UMB va factura 2659mil. Alocarea pentru tot tronsonul Buzau-Pascani e de 2775mil
Pentru restul tronsoanelor (Focsani-Pascani) bugetul asigura un progres de 17% pe fiecare lot.
Din punctul meu de vedere problema principala e lipsa de capacitate a guvernului de a asigura finantare. Lipsa de capacitate a constructorilor nu mai conteaza din moment ce depasesc bugetul alocat.

JohannDB

Miercuri, 21.08.2024, puțin după oara răsăritului, traversam "noodul"(gordian) de pe DN 1D, km 8-10, cu A7......... S-a schimbat "traversarea, de pe vechiul amplasament al DN 1D pe o bretea nouă, în buclă, cu intersectarea platformei  A7 și revenirea pe vechiul amplasament al drumului..... Devierea se face spre dreapta, cum mergi spre Ciorani, prin corpul autostrăzii, unde e un mare giratoriu din/cu "bidoane", pe partea dinspre  Ploiești.......
  La pasajul DN 1D numai culee și piloni, nimic la terasamentul de racordare..... Se vede "organizarea de șantier" și "fabrica se grinzi (??) plus o macara pod pentru grinzi.......
Am poze din mers și o filmare cu camera de bord......


Din păcate nu pot posta imagini, Error 503 client read error
                                 Client read error
                                 Error 54113
                                 Details: cache-fra-etous 8220060-FRA............

dumbravaandrei

^^ ai verificat si in rogop sumele? 

Geri

Cateva poze de la podul peste raul Ramnic, de azi 24.august.











Powered by API/PUM imgur uploader

mike_us

O poză de sus ar fi interesantă pentru a vedea cum au avansat cu predalele.

C0ndu

@Ionuţ Răbdare am, un link la documentaţia acestui lot 2 pe SEAP ar fi ajutor.