Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 25 Guests are viewing this topic.

medicul de garda

Vizavi de discutia de mai sus, as vrea sa le aduc aminte membrilor mai vechi ai forumului ca acum vreun deceniu, Romania a primit o corectie financiara babana (25% parca) cand s-a descoperit ca loturile de pe A1 licitate atunci in masa (Sibiu-Orastie, Timisoara-Lugoj si Arad-Nadlac, parca) au fost atribuite in urma intelegerilor secrete intre constructori ca sa isi imparta loturile intre ei, comportament de tip cartel. Asta intr-o perioada cand Romania oricum nu reusea sa absoarba banii europeni alocati, si se rugau de noi sa venim cu proiecte noi.

Azi ce avem? Loturi care vor fi finalizate in curand fara sa se fi atribuit vreodata contractul pentru supervizare (desi e obligatoriu pe fonduri UE), loturi multiple atribuite unui singur constructor, la pretul minim legal, fara a putua dovedi ca are capacitatea sa le duca la capat, si tot felul de tratamente preferentiale, fara acoperire legala (incepere lucarari fara avize, prelungire contracte fara motiv, etc).

Multi useri de aici tot viseaza frumos ca pentru loturile pe care UMB nu le va duce la capat la timp vom obtine prelungirea PNRR. Eu zic sa ne rugam tare sa nu cumva sa vina UE in 2026 si sa ne aplice o corectie financiara de cateva miliarde pentru toate rahaturile care put a coruptie pe care le-a facut statul roman pe fondurile europene. Asta presupunand ca ne mai da cineva restul de bani, ca guvernul a uitat ca mai trebuie implementate si niste reforme, la schimb...
Trust me, I'm an east-european doctor!

Ionut

@RobertH
Când ai timp ^ Pașcani-Suceava.
Nu e stres, e vacanță. :)
Mulțumesc x 1 milion!

Mojito

Pt domn doctor : poți să pui niste linkuri către surse credibile referitor la  penalități din cauza companiilor care au organizat carteluri? Știam eu ceva de Strabag și alții prin Austria, Slovenia etc dar nu vad nimic despre  România. Și mai faci multe afirmații care ar trebui trimise la organele competente, nu se face sa acoperi matrapazlâcurile unora. Un pic de integritate nu strica, dar din aia real, nu sub acoperirea unui pseudonim pe un forum oarecare.

Radudbr

Quote from: Ionut on August 22, 2024, 06:30:03 PMNici nu ai ce vești să primești, parcă e săptămâna liberă pentru UMB.

Saptamana libera a inceput de data asta pe 15 August (au facut asa ca sa prinda si sarbatorile religioase de pe 15 si duminica 18 august) si pana ieri. Azi la ora 20 centura Focsani era plina de utilaje UMB. Altfel ar fi fost angajatii liberi 1 saptamana jumate si nu cred ca isi permit.

Ionut

Ah ok, aveam impresia că stau și zilele astea, mulțumesc pentru informație!

Gio

#13235
&26ld
Criteriile pentru primit extensii si pentru ca sa ti se accepte depasirea termenului contractual sunt evidente, trebuie sa te chemi UMB/ Umbrarescu si sa fi tinut in brate de CNAIR. In fond e singura companie de constructii care are întârzieri si care primeste extensii, nu? Vrei dovezi? Pai nu asta se sustine pe nu stiu cate pagini ale autostrazii A7? Sau poate nu citesc eu bine :D .

Btw, pizzarotti si coni (ale carei extensii ti se par foarte firesti, in timp ce ceri, cu manie, nu stiu ce dovezi pt extensia acordata pt lotul umb) sunt pe pubctul sa depaseasca chiar si extensia, de fapt o depasesc sigur. Pentru echidistanta ma astept la tot atatea pagini de infierat si in cazu lor, care pare mult mai grav decat primirea unei extensii, ele deja nu se vor mai incadra cu tot cu extensie. Desigur, nu va fi cazu, o sa apari tu senin sa ma urechezi ca n-am citit de gropile de imprumut etc.

Btw2: Desigur ca am citit linku din dreapta sus, este o analiza bine documentata si chiar nu e nimik de zis, UMBu are lipsuri, intarzieri etc, dar am contestat eu asta?

Poate imi indici insa linkuri similare si pt intarzierile/ extensiile primite de alte firme? Aaah, nu exista, aah doar umb primeste, intarzie, este tinut in brate de Cnair?
Umbu cu toate problemele sale se pregateste totusi sa inaugureze 82 km doar pe A7 plus 19 pe DX12.

Btw3: Am renuntat la aia cu "bun roman" era i ironie dar cum nu ai inteles-o am zis-o mai direct, trebuie sa te chemi neaparat umbrarescu ca sa primesti extensii, mai pupat in kr ca atat chiar nu exista :D

dr4qul4

Pt toti fanii UMB-ului, sper ca realizati ca fara presiunea pusa pe ei, lucrurile ar fi stat si mai rau.
De bine de rau, au mai angajat cativa subcontractori pe alte proiecte si astfel s-au putut concentra pe Buzau-Focsani.
Si (sper) ca au avut grija si la calitatea lucrarilor. Nu as vrea sa deschida un "calorifer" sau fara rosturi de dilatatie sau mai stiu eu ce.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dumbravaandrei

Pentru ultrasii UMB - in mod normal, CNAIR trebuia sa dea comunicate de genul celor date pentru Aktor pe A0. Vedeti postarea lui @Konter de pe A0:

Si ca sa dau un mic preview (ce e bold iltalic sunt completari personale):
Quote from: Konter on August 22, 2024, 03:32:21 PM" Prin revizuirea Programului de Execuție pe A7 lot 3, antreprenorul a replanificat lucrările rămase de executat și și-a asumat finalizarea lucrărilor până la data de 22 decembrie 2026. Raportat la data de finalizare de 21 decembrie 2025 rezultă o întârziere totală de 366 zile.
Prin Programul de Execuție revizuit, antreprenorul a planificat în luna iunie 2025 un progres de 12.20%. Inginerul a estimat progresul și a constatat ca antreprenorul a realizat în iunie un progres de 0.10%.
Totodată, CNAIR subliniază faptul că ritmul execuției lucrărilor la structuri este nesatisfăcator raportat la Programul de Execuție. Numărul de piloți executați la data de 26 iunie 2024 era de 0 bucăți din totalul de xxx bucăți.

Pentru unii muma, pentru altii ciuma!

26ld

@Gio Pentru mine e evident ca spui multe fara sa spui nimic si ca tot nu ai inteles nimic din toate discutiile de pe aici sau mesajul ala mare pus acolo. Te las in plata ta si sper ca pe viitor sa nu mai debitezi crezuri personale ca si cum ar fi adevaruri, tentative de ironie si sa citesti si sa intelegi ce spun si altii inainte de a tasta ceva. Sper ca nu e prea greu.

bim14

Daca e adevarat ce spunea @medicul de garda mai sus legat de cartelul de pe A1, totusi reusim astazi sa circulam pe autostrada de la Sibiu la Nadlac exceptand veriga lipsa de la Holdea. Cred ca tot ceea ce conteaza este ca, intr-un orizont relativ scurt de timp, vom scapa de criminalul DN2/E85 sau de criminalii de pe acest drum. Proababil ca romania va mai fi o perioada tara lui "ä furat, dar a si facut" pentru ca stiti si voi cum sunt atribuite contractele cu statul.   
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMEu tocmai am virat 100 de lei si mai pun 500 in contul API daca la final de 2024 avem minim 50 de km de A7.

raulbogdan23

@dumbravaandrei as completa mesajul tau cu:

- UMB a primit extensie din oficiu (cel putin 2 pe A3), deci nu au cum sa primeasca mesaje de genu
- Aktor n-a primit nimic desi in unele locuri abia acum e eliberat traseul de sarcini

Pentru unii da, pentru altii ba.

StefanCelMare

#13241
Nu că aș vrea să scuz cnair, dar pare a fi ciumă cu firme lente (Aktor), și mumă (aici poate mai mumă cu unii) cu ăia care fac treabă.
Altfel spus, li se scuză la umb chestii pentru că au avut un istoric de treabă bine făcută.

Dar cu cât li se scuză mai multe, cu atât istoricul devine... tulbure.
Asta e rezultatul când nu lucrezi doar pe baze legale ci și "pe sentimente".
Când începi să faci excepții, alea devin treptat regula.

andrei.obreja

Acum o oră și jumătate, podul peste râul Buzău.



Powered by API/PUM imgur uploader

liviu.roman

Sper să nu fie cu supărare, am văzut că nu sunt încărcate planurile pentru Pașcani - Suceava loturile 1 și 2 și pentru că tot le-am descărcat acum câteva zile să mă uit prin ele am zis să le pun și aici pe forum.

O să urmeze mai multe postări, sunt destule imagini de încărcat. Am încercat să le pun la o rezoluție mai mică aici pe forum, dar dacă este nevoie o să le încarc undeva și la o rezoluție mult mai bună pentru a vedea cât mai bine detaliile din planuri.

Dacă mai doriți să extrag ceva din documentație și să încarc pe forum, să-mi spuneți :D

Offtopic: nu știu exact ce limitări sunt la platformă, dar se poate să primesc și eu acces să răspund la mesaje private și să vizitez profilele utilizatorilor? Mulțumesc anticipat.

liviu.roman

#13244
Autostrada A7 (Pașcani - Suceava) - LOT 1 km 0+000 – km 33+000

Plan de încadrare


Plan de situație (1/3)