Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

16 Members and 27 Guests are viewing this topic.

pasadia

Voi inca nu pricepeti ca problema nu e UMB. Sau ma rog, solutia nu e la UMB ci la CNAIR. CNAIR-ul e cel care comite toate faptele (sa nu spun ilegalitatile) prin care piata de constructii din Romania a ajuns oligopol. Nu ma intereseaza Umbrarescu si firmele lui - poate sa si le vanda, sa plece in Irak sa construiasca acolo - nu ma intereseaza UMB.

Ma intereseaza ce face CNAIR, am o problema cu mentalitatea si profesionalismul acestora si nu vad nici o imbnbunatatire acolo. Puteti voi sa fiti excitati de "300 de km aflati in constructie" sau mai stiu eu ce alte sloganuri ("firma romaneasca", "deschidere inainte de termen", etc...), dar cat timp CNAIR-ul ramane acelasi rahat noi cu totii suntem in rahat.

26ld

#13216
^^^Daca nu esti atent la discutie, normal ca nu vezi ca pe Ploiesti-Buzau s-au primit extensii pe bune pentru ca s-a constatat de supervizor si de CNAIR ca materialul din gropile de imprumut si nivelul apei din sol nu erau conform studiului facut de Consitrans. Pe loturile UMB s-a constatat ca...? Completeaza singur.

Gio

#13217

Sigur ca stiu ce s-a invocat pt Pizzarotti si Coni, cu siguranta ca si in extensia acordata UMB ului s-a invocat ceva, ca doar nu acordau extensie fara motivatie, probabil tot legat de SFul/proiectul tehnic predat de Consi, deci chiar nu inteleg problema? Crede cineva ca SFul/PT predat de Consi de la Buzau in sus au fost perfecte si doar pe Pl- Buzau  au fost lipsuri? Sa fim seriosi..
Pana la finalul anului este un scenariu posibil sa se deschida circulatiei intreg Buzau- Focsani (82km) iar loturile Buzau- Ploiesti demarate cateva luni mai devreme sa nu se deschida, sa vezi ce discutii atunci :)
Nu ma deranja sa ia cateva loturi de A7 si alte companii doar ca n-am vazut nimic interesant intre cele participante la licitatie.


26ld

#13218
^Binevoiesti te rog sa spui si celorlalti informatia pe baza careia a primit umb extensia de contract sau ai asa mare incredere in CNAIR?  :lol:

Vezi mesajul lui @pasadia si cel mare cu rosu din coltul din dreapta legat de A7.

Edit: Ah, nu cred ca o sa se deschida mare lucru din Ploiesti-Buzau iar asta nu ii absolva de vina pe constructori, asa cum nu il absolva de vina pe constructorul de pe restul tronsoanelor A7. Dar fiecare vede ce doreste fara sa vada imaginea de ansamblu.

dr4qul4

Asta e confirmarea ca UMB nu va avea gata podul peste Buzau. Speram sa fie doar ala. Si mai speram ca urmatoarea extensie sa nu fie mai lunga de 3 luni. Ar cadea bine de tot sa avem podul ala (+nodul Nurol) inainte de Paste!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Gio

Dar tu ai mare incredere in SFul Consitrans? Cum s-au gasit probleme pe Pl- Buz la fel se vor fi gasit si de la Buz- Focs, asta e discutia, ce motivatie au gasit?

26ld

^Deci nu ai nicio informatie sau dovada si speculezi doar de dragul de a o face.

Ma indoiesc ca scapa vreo firma ocazia de a castiga niste bani sau extensii de timp pe baza studiului de fezabilitate prost, e ceva nemaiauzit pentru constructori  :lol:  :lol:

Greu tare de tot.

Gio

^ Inteleg ca e vorba de politica guvernului de sprijinire a antreprenorilor autohtoni, dl Umbrarescu fiind (bun) roman primeste o extensie. Exact cum ai spus, nu este exclus sa ceara si sa primeasca si o suplimentare financiara.

hefaistos

#13223
Da, UMB-ul primeste tratament preferential, lucru vizibil de cand a fost lasat sa scoata din contractul de pe A3 tot ce nu i-a convenit.
Si, da, cel putin pe Buzau Focsani UMB s-a miscat fparte bine, avand in vedere dimensiunile si complexitatea lucrarilor.
Si, da, asta s-a facut in detrimentul tuturor celorlalte contracte ale UMB, care au fost mai mult sau mai putin neglijate.
Si, da, in ciuda problemelor ce capacitate, raportate la totalitatea contractelor angajate, UMB estte totusi un colos care domina piata cu aproximativ 50% din valoarea lucrarilor facturate (adica efectuate).
Fiecare sa aleaga ce vrea din afirmatiile de mai sus, toate adevarate.

:D 
Si nu UMB-ul nu este singurul care a primit extensii de timp si majorari ale contractelor. Daca o fi problema de coruptie, ar trebui sa se uite cine trebuie sa se uite. 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

panda_no 5

Se vede ca ne lipsesc filmarile..... :lol:
Suntem incinsi de caldura, nici o veste de la podul de la Ramnicu Sarat, de la podul peste Buzau, marcaje, parapete sau orice pas inainte spre finalizarea tronsoanelor

Ionut

Nici nu ai ce vești să primești, parcă e săptămâna liberă pentru UMB.

26ld

@Gio Majoritatea de pe acest forum sunt buni romani, poate chiar si antreprenori. Despre ce politica e vorba exact si care sunt criteriile pentru a primi extensii?

Suntem pe un forum de specialitate totusi, nu pe social media. Ma astept la niste dovezi, informatii, nu la pupat in dos un om de afaceri cu care (cred) ca nu ai nicio legatura.

Voicu

Iar pe mine discuția asta în jurul UMB-ului a început să mă cam scoată din sărite. De luni de zile se spun aceleași lucruri.

Nu sunt de acord cu ban-urile (deseori impulsive și discreționare ale) moderatorului forumului dar în cazul de față chiar că aș angaja un programator să adauge comanda "if word_in_message = UMB then delete_message"

26ld

^Daca oamenii nu pot citi si intelege un mesaj mare pus in coltul din dreapta pe pagina forumului, a cui e vina?

tom_sawyer

Pașcani-Suceava lot 2. S-a publicat documentația pe http://eachizitii.cnadnr.ro/