News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 16 Guests are viewing this topic.

Dulghii

#13200


Am trecut azi pe lângă fabrica PAB România din orașul Arad și muncitorii pregătesc niște grinzi pentru A7, două transporturi agabaritice care vor fi livrate în zona Valea Călugărească.

Mojito

Nu prea știu unde ați văzut sa se verifice strângerea șuruburilor pretensionate de structura, eu prin industrie nu vad sa se practice. Și la îmbinări mult mai pretențioase supuse la vibrații, mediu marin, etc

Geri

UMB a cerut și a primit o extensie până în ianuarie 2025 pentru lotul 1, dar își asumă punerea în circulație până la finalul anului

Constructorul băcăuan UMB a solicitat și a primit de la CNAIR o extensie de 5 luni, până în ianuarie 2025, pentru lotul 1 al Autostrăzii A7 Buzău – Focșani, dar constructorul își asumă punerea în circulație a tuturor celor 82 de kilometri ai tronsonului până la finalul anului, a confirmat Compania de Drumuri, în exclusivitate, pentru Economedia.

,,Durata de execuție a lucrărilor în cadrul acestui contract a fost decalată cu 154 zile calendaristice, din data de 05 august 2024, potrivit Programului de Execuție și Referință prezentat de antreprenor. Astfel că noua dată de finalizare a întregului proiect este 6 ianuarie 2025, dar constructorul și-a asumat punerea în circulație a celor 82,44 km dintre Buzău și Focșani până la finalul anului 2024", arată răspunsul transmis de CNAIR.

sursa:
economedia.ro

TeoH9

Avem si vreun argument, vreo explicatie pentru aceasta prelungire? Sau e totul discutat si aprobat in spatele usilor inchise si o sa ne asteptam ca de acum inainte UMB sa primeasca prelungiri pe absolut toate contractele pe care nu le poate respecta?

Mojito

Ca sa evite penalitatile de intarziere care exista probail in contract.  Sa se acopere legal  pt faptul ca nu termina  lotul in August si CNAIR-ul nu o sa-i penalizeze  cum scrie in contract. Tertip perfect legal.

Ionut

Quote from: TeoH9 on August 22, 2024, 04:05:29 PMUMB sa primeasca prelungiri pe absolut toate contractele pe care nu le poate respecta?

Da.
Vă zic asta de aproape 2 ani.

AdrianB1

^^^ O explicatie logica ar fi: pentru a putea devansa deschiderea loturilor 2 si 3 din Buzau-Focsani e nevoie de o reprioritizare a resurselor care va intarzia loturile 1 si 4. Poate a fost cerut de beneficiar, poate nu, dar se pare ca e cu acordul beneficiarului.

Si acum intrebarea logica pentru forumisti: prefera cineva 1 si 4 in august 2024 si 2 si 3 in primavara viitoare sau toate 4 loturile la 1 decembrie? Avand in vedere ca podul de pe lotul 1 e inutilizabil fara conexiune la Ploiesti-Buzau 3, prefera cineva lotul 4 circulabil in august si restul anul viitor sau totul (2,3,4 circulabil) in 2024?

pasadia

Cand stiu ca altor firme refuza sa le recunoasca lucrari efectuate (ecoducte intregi) sau le refuza receptia pe criterii stupide (A10, lot 3) sau sunt incurcate cu alte multe maruntisuri ... DA, ma irita faptul ca UMB-ului i se permite orice.

ijwtsh

^^ Stii foarte bine ca cine se gaseste sa-ti raspunda la intrebare va veni iar cu argumentul ca UMB primeste tratament preferential. Si iar se va isca cearta. Nu e vorba de cand se deschid loturile, e vorba ca se dau extensii din pix fara justificari reale.

Hai sa nu mai incepem iar.

gruia88

Eu cred ca toata lumea vede partea buna a lucrurilor si faptul ca se concentreaza pe loturile care aduc plus valoarea si pot fi folosite .

Acum puteam sa trecem si pe gandirea clasica " sa moara capra vecinului " si sa ne luam de aceasta extensie nejustificata.

Cum am zis nu trebuie sa gandim alb sau negru si sa ne batem cu pumnii in piept sa cerem lotul 1 pentru a respecta contractu' si ca nu conteaza ca nu aduce nici un beneficiu .

Cred ca cea mai buna justificarea care poate sa fie prezentata daca este cazul este ca aceasta extensie aduce un beneficiu beneficiarului si anume ca se pot prioritiza lucrarile pe loturile care au termen 2025 ca sa fie deschise in 2024.

Mai sunt cateva luni pana la final de an si ce am vazut din experienta anilor trecut este ca majoritatea constructorilor baga material puternic Septembrie-Noiembrie !

RazesIesean

^Eu chiar vad totul alb si negru, atat timp cat in alti constructori se arunca cu noroi iar in sfantul UMB nimic.
Cum ziceam si pe topicul cu A3, acolo de ce au primit extensie pana in 2026 fara nici o explicatie?
Cand nu o sa termine in 2026 Marginea - Holdea (e pe PNRR) ce o sa mai zica "talibanii" UMB?

Sincer eu vreau un constructor cum e PORR, lucreaza conform un grafic asumat fara heirupisme etc.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

26ld

#13211
Dar de ce nu zice nimeni de devansarea lucrarilor de pe Focsani-Bacau care au termen 2025? Sau alea nu sunt importante?  :lol: 


Sau cele de pe Braila-Galati la care au primit extensie din pix? Sau cele de pe A3, cum s-a zis mai sus? Sau cele de pe A0 Nord unde pot munci doar intre noiembrie si martie?  :lol:

Nu vad logica in explicatia de mai sus.

AdrianB1

Deci, majoritatea celor care au raspuns prefera loturile 2 si 3 in 2025, numai ca sa fie gata 1 si 4 in 2024? Asa inteleg din comentarii.

Gio

#13213
Eu stiam ca si loturile 1,2 Ploiesti- Buzau, respectiv Pizzaroti si Coni au primit extensii, fara a exista atatea discutii pe aici.
Daca UMB termina toate loturile PNRR pana in 2026 e ok atunci, sigur ca ramane Holdea, dar sa speram ca acolo va fi o extensie de timp a PNRRului.
Pana la urma nu stiu cine vroiati sa construisca A7, Danlin? turcii? Ca n-am vazut Strabag, Porr sau We Build la licitatie, iar alte societati performante nu mai exista.

ijwtsh