News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 12 Guests are viewing this topic.

26ld

^^Sa nu zicem hop pana nu sarim gardul. Nu se stie ce se intampla la alegeri, cum va fi bugetul pentru anul viitor sau peste doi ani, razboiul de la granita, posibilitatea de a pierde banii pnrr pe alte reforme pe care actualul guvern nu vrea sa le faca, termenele pnrr respectate sau nu, posibilitatea de renegociere pnrr a statului. Nu e totul alb si negru.

Mojito

Mike, mai vezi vre-un alt contract pt ăștia ? Ceva pe unde sa-si mute oamenii sa le de-a de munca? Așa că vor sta pe lotul asta până pica ceva. Eventual să subcontracteze ceva pe la UMB pe loturile pt 2026.

dumbravaandrei

Coni si Trace ar fi singurii de pe A7 care n-au contract dupa ce termina PlBz2. Restul, au toti de munca pana cel putin in 2026 (PizzaRetter).

naivu

#13188
Coni a castigat de curand centura Busteni-Azuga; https://forum.peundemerg.ro/index.php?msg=454848 ; chiar daca nu e A/DX are de lucru 3 ani; iar Trace, poate gaseste ceva in Bulgaria.

daruk

Nod rutier Dumbrava - A7 x A3 - 17 august 2024
video de Dronache


De observat că peste A3 au început să monteze traverse (dacă le pot numi așa) pe grinzile deja asamblate.

GIV

^ "au început să monteze traverse" ireal progresul, nu stiu cum au reusit. eu chiar nu am inteles ce i-a oprit pe constructori sa lucreze la structuri pe cele 2 loturi ploiesti buzau. daca am putut intelege problema gropilor de imprumut, a panzei freatice si ca cei de la ibb nu puteau sa mute pamantul din gropile de imprumut pe aliniamentul autostrazii ca nu aveau acces intre cele 2 locuri, lentoarea lucrului la structuri nu am putut-o intelege. mai ales ca pe lotul 2 ar fi mai in urma cu progresul...

Mojito

Cred ca la astea de la min 2:33 se refera, nu cumva au gresit proiectul  si confunda autostrada cu linia de cale ferata? :p

GIV

@Mojito eu am inteles la ce se referea colegul de mai sus si e ok ce traverse folosesc ei acolo, dar se pare ca tu nu ai inteles ce am vrut eu sa spun. faptul ca de abia acum se ocupa de asa ceva mi se pare foarte trist

RazesIesean

^Probabil a mers greu cu sudura. In partea de est a grinzilor inca mai este acea protectie pentru suduri.
Din aceasta cauza de abia acum au inceput cu traveresele
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

bim14

Nu au avut grinzile metalice in santier, probabil din lipsa otelului. Nici nu vreau sa stiu cum sudeaza in corturile alea pe canicula asta.
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMEu tocmai am virat 100 de lei si mai pun 500 in contul API daca la final de 2024 avem minim 50 de km de A7.

Ionut

La cât de cald e, doar pun cortul și segmentele de tablier se sudează singure. :troll:

Serios acum, nu e chiar așa simplu cu sudura. La suspendatul de la Brăila au sudat bucățile de tablier noaptea pentru că ziua era caniculă și dilatarea metalului era peste toleranțe. Nu știu dacă e aceeași problemă și aici.

Dar cu siguranță sunt niște parametri de temperatură care trebuie respectați. Și nu doar temperatură, probabil și umiditate.

Mojito

In principu cu cat temepratura ambianta este mai inalta cu atat sudura este mai usor de realizat. Chiar si pt oteluri de structura, in functie de grosimea materialului se practica preincalzirea materialului de baza pt a reduce nivelul de tensiuni din sudura. Faptul ca aia sudau noaptea pt ca se dilata materialul (oups) nu prea este normal. Ce am vazut eu prin santierele prin tarile din Middle East  sau Africa de Nord este ca se sudeaza  opritori pentru a impiedica dilatarea materialului   si reducerea dimensiunii rostului de sudura (obligand  grinda sa se dilate in partea opusa). Umiditatea are un rol important in sensul ca nu poti face suduri cu electrozi umezi sau pe ploaie  ( din cauza  de hydrogen  embritlement - hydrogen care blocat in microstructura sudurii si din motive de porozitate a sudurii  dar daca ai 70 % umiditate relativa in aer nu are prea mare importanta. Tocmai de aia se practica pre-inclzirea materialului de baza si/sau a electrozilor.

GIV

cred ca am fost neinteles :lol:  ce i-a impedicat anul trecut sa lucreze la structuri (supratraversari) pe lotul 1 si 2 din ploiesti buzau? sa nu mi spuneti ca apa din panza freatica aflata destul de sus sau gropile de imprumut neconforme :lol: si nici lipsa otelului nu prea o cred.. sunt structuri de beton la care de abia acum s-a inceput suprabetonarea.

bim14

UMB a folosit imbinari cu suruburi la A3. Nu stiu de ce aktor si pizza au facut pasajele peste A1 si A3 cu imbinari sudate, care sunt mult mai greu de realizat si necesita sudori calificati. Da, la suruburi trebuie sa vii din cand in cand sa le verifici, dar oare nu si pentru asta platim rovigneta?   
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMEu tocmai am virat 100 de lei si mai pun 500 in contul API daca la final de 2024 avem minim 50 de km de A7.

GIV

@bim14 unele sectoare de drum nu arata extraordinar ca sa nu mai vorbesc de lipsa  elementelor de siguranta: parapeti, marcaje orizonatle, indicatoare rutiere (aici ma refer si la cele care sunt "uitate" intentionat numai bune pentru politisti sa stea la panda sa ti dea amenda) si tu vrei din banii de rovigneta sa i angajeze pe unii sa stranga suruburi  :lol: era o statistica cu numarul de poduri la care le a expirat durata de exploatare in siguranta (nu stiu cum se numeste termenul exact ) ai uitat de podul din neamt care s-a prabusit dupa ce "a fost" reabilitat?