Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

9 Members and 29 Guests are viewing this topic.

Spadan

Un podcast in care se discuta despre un posibil motiv pentru care lucrarile la A7 merg mai bine decat suntem obisnuiti.
Daca este nepotrivit, se poate sterge.

oneway

Si din pacate lucrurile nu merg bine pe A7... dar ce stim noi daca nu mergem pe santiere ? Una e contractul, alta e 20% in 14/30luni :)
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

ijwtsh

#13172
Depinde de punctul de referinta pe care-l ai daca merg sau nu bine. Daca te uiti strict la perioada contractuala, ai dreptate. Dar daca privesti din afara, hai sa zicem un strain sau nici macar - un simplu cetatean care nu urmareste stirile despre infrastructura. El o sa vada ca acum nu e nicio autostrada, si peste 2 ani vor fi sute de km de autostrada unde nu erau. Daca pui asta langa faptul ca abia avem 1000 km de autostrada la 30 de ani de la revolutie, dintr-odata pare ca A7 merge foarte bine.

Iar eu as zice ca persoanele care nu urmaresc indeaproape A7 sunt mult mai multe decat cele care sunt implicate si stiu detaliile de implementare. Asa ca da, cred ca putem zice ca lucrarile merg foarte bine.

P.S.: sunt un critic vocal al UMB, dar cred ca trebuie sa ne uitam din punctul de vedere al "votantului" la problema asta. Stiu ca asta e un forum de specialitate si aici ar trebui ridicate tocmai cele mai mici probleme si dezbatute subiectele in detaliu, asa cum e si normal, tot ce zic eu e sa fim putin mai optimisti. Poate ca de la luna la luna e greu sa vedem progresul, dar la nivel macro, sa zicem 5 ani, exista progres. Ne indreptam in directia buna.

strongman

Trec destul de rar pe DN22 si pentru mine sunt de la o vizita la alta progrese remarcabile, in special la podul/nodul de la Rm. Sarat, cel mai vizibil din masina in mers. Nu cunosc termenii din contracte si nu pot aprecia daca lucrarile sunt in intarziere sau in avans, tot ce ma intereseaza e sa scap cat mai repede din infernul de pe DN2/E85.

tom_sawyer

În perioada 20.08.2024 – 24.08.2024 se vor desfășura două transporturi cu depășiri agabaritice pe traseul:

Arad – DN7 – Ilia – A1 – Centura Sibiu – A1 – Boița – DN7 – DN7CC – DN7 – DN67 – DN64 – Găneasa – DN65 – DEx12 (Drum Expres Craiova Pitești) – DN65 – Lunca Corbului -DN65 – DN65B – A1 – Petrești – DN61 – Găești – DN72 – DN1 – DN1B – DN1A – DN1B – Valea Călugărescă.

Vehiculele transportă grinzi.

Caracteristicile tehnice maxime de gabarit și masă ale transporturilor sunt: lungime – 53 m, lățime – 3 m, înălțime – 4.1 m, masă totală – 90.10 tone, viteza de deplasare urmând a fi adaptată condițiilor de trafic. Mentionam ca in conformitate OUG 195/2002 privind circulația pe drumurile publice viteza maximă de deplasare a vehiculelor cu depășiri este de 70 km/oră.

CNAIR

ijwtsh


dumbravaandrei

^^ Daca se opresc la Valea Calugareasca, sigur nu sunt pentru A7...

Altfel, ar fi frumos sa puna ultimele grinzi la CF.

tom_sawyer

Cred că de acolo vor folosi DJ-ul spre nodul Dumbrava, iar CNAIR-ul dacă nu e pe felia lor, nu s-au mai deranjat să scrie.

Cred că a spus Ionut că Pizzarotti aduc grinzi de la Brașov și Arad, dacă nu mă înșel.

Ionut

Retter ^
Pentru A7 sunt.

O să mai fie... mai au de adus.

pbh

Sunt trei structuri care asteapta acele grinzi metalice de la PAB Arad
3, 9, 12
Situatia completa mai jos.

Quote from: pbh on August 10, 2024, 09:06:43 PMO sa rezum declaratiile date de N. P. Sef proiect Retter acum 2 luni (inceput Iunie) pentru Drumuri cu Prioritate, detaliate foarte bine etapele pentru structuri conform graficelor zilnice din santier.
 Din prima declaratie – ar vrea sa finalizeze pana la sfarsitul anului 2024. Nu pare foarte convins!
 Sunt 15 poduri intre care 4 overpass-uri  5,6,7 si 15 .Doar podurile 2,8,11,14 au ramas din proiectul initial Consitrans iar 2,11,14 sunt cu posttensionare.
 Pentru comparatie stadiu lucrari am luat video din 07 august de la Raducu P. Drum
 Tablierul metalic vine de la Energo Brasov si PAB Arad. Grinzile de beton sunt fabricate in organizarea de santier exceptie cele 30buc de 28m facute de SOMACO si 48 buc de la SW Umwelttechnik

1. Traversare A3-A7 370m – nod Dumbrava  (finalizare placa beton pe grinzi beton 20iulie – incepere montare grinzi metalice ENERGO 24 iunie)                      finalizare  08 septembrie 
2. Bretea nod Dumbrava (finalizare 20 iunie)                                                                                                                      FINALIZAT
3. Pod 550m  - CF nod Dumbrava (grinzi beton 14-25 Iunie – metalice 3 deschideri PAB incep 24 iunie)  -                                                            finalizare  24 Septembrie
4. Pod o deschidere 40m                                                                                                                                            FINALIZAT
5. Overpass                                                                                                                                                        finalizare  20-24 septembrie
6. Overpass                                                                                                                                                        finalizare  24 septembrie
7. Overpass                                                                                                                                                        finalizare  24 septembrie   
8. Pod monolit (podet)                                                                                                                                            FINALIZAT
9. Grinzi metalice PAB  incepe montare 15 iulie                                                                                                                    finalizare  27 septembrie    DEPASIT NICI O GRINDA MONTATA
10.Nod DN1D  grinzi metalice PAB montarea incepe 5 August                                                                                                          finalizare inceput de Octombrie ,  nimic in santier    DEPASIT
11.Finalizare montare 48 grinzi SW Umwelttechnik 24 iunie                                                                                                          finalizare septembrie
12.Grinzi metalice PAB  incepere montare 21 iulie                                                                                                                  finalizare sfarsit septembrie    DEPASIT – prima grinda pe trailer in video 07,08,2024, macara pe pozitie
13.Pod                                                                                                                                                            FINALIZAT
14.Grinzi montate din august 2023                                                                                                                                  finalizare 20 august 2024  DEPASIT  nici macar nu a inceput suprabetonarea, inca se lucreaza la armatura metalica
15.Overpass                                                                                                                                                        finalizare sfarsit august
Finalizare = structuri fara hidroizolatie, asfalt, etc

Pe zi ce trece sunt tot mai sigur ca nu vom circula anul acesta pe loturile 1 si 2, nici macar pe segmente.

mike_us

^ Foarte faina detalierea. Se poate urmări mult mai clar cu cit sunt in urma fata de planificare. Primăvara lui 2025?

Mojito


Daca aveți o iarna cu zăpada multa și ger mai pune vreo 3 luni.

mike_us

@Mojito Primăvara e pina in mai, încă 3 luni adică august? Sunt destul de avansați nu cred ca le mai ia așa de mult.

bogdan4ice

Ironia sortii lucrurile nu merg bine dar cand vom trage linie vom avea autostrada cu cele mai putine luni/ani de intarzieri fata de termenele initiale ... cel putin pe sectiunea Ploiesti - Pascani...

Sa ne intristam sa ne bucuram?

panzer

Termenele sunt gresite. Parca e standard: ~24 luni executie, orice ar fi pe locul ala.

Pariul este pe Nurol. Ei au cele mai multe sanse sa termine un lot in timp pe A7.