Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

PIF-MR

După cum se poate vedea, cele 2 macarale din stânga nu au stat degeaba și au dublat numărul de secțiuni cu grinzi ridicate.


Ionut

Discuția despre parapetele laterale se dezvoltă, observ. O găsiți și o puteți continua pe thread-ul dedicat, aici.

mike_us

@PIF-MR La Râmnic le-a luat aproximativ o luna sa ridice aici au cam o dată si jumătate numărul de deschideri sa vedem daca pina la sfârșitul lui septembrie ridica tot. Poate mai reușiți din cind in cind sa filmați aici si la Râmnic sa vedem si cum merg cu predalele.

vancouver

#13038
Legat de deschiderea pana la Pietroasele pe lot de Coni Trace, lucrurile stau cam asa:
- grindeanu insista de mai mult timp cu o deschidere partiala
- toata lumea din CNAIR, chiar si din MT (Scriosteanu) si evident si constructorii incearca sa-l lamureasca ca este o prostie - dar na, e seful lor si nimeni nu-i spune "bai nene, las-o moale"

Greseala voastra (nu a tuturor, dar a multora, inclusiv Ionut) este ca bagati tot statul roman impreuna cu firmele intr-o oala si ziceti "planul este sa...". Nu exista un plan agreat de toata lumea si fiecare incearca dupa cum il duce capul si functia sa-si aduca contributia - mai mult sau mai putin utila.

La fel si la UMB. Intentia UMB a fost sa termine cat mai repede posibil complet Buzau-Focsani toate cele 4 loturi, concomitent. Ideea cu 1+2 si 4 in oct. iarasi vine de la politic, de la Grindeanu, ca sa fie ceva inainte de alegeri. Si aici e o prostie, pentru ca lotul 4 se descarca execrabil la sud de Focsani, cu viraj la stanga din DJ-ul de Slobozia Ciorasti in DN2. Da, se poate face un giratoriu cu bidoane sau se poate schimba prioritatea, dar e ciudat rau si mai ales pentru camioane. Asta probabil doar pentru o luna. In plus lot 1+2 (fara pod Buzau) inseamna ca nu se evita nici Buzau, nici Rm. Sarat, iar portiunea Buzau-Ramnic e de departea una din cele mai bune ale DN2, dreapta, cu putine localitati, inclusiv o portiune de 5+3 km de 2+2 cu parapet median. Ca timp, data fiind si intrarea ciudata de langa Buzau (cu ocol), nu se va ajunge mai repede pe A. Doar lotul 3 face cu adevarat diferenta si impreuna 1+2+3+4 se va ocoli Ramnicul si Focsaniul si chiar se va merge mult mai sigur si mai repede.

PS. La Stalpu este deja aprobata in CT CNAIR si MT o descarcare provizorie, cu o singura bretea spre DN2 (spre dreapta venind de la Ploiesti). DJ-ul e complet asfaltat pana in DN2, deci merge. Doar ca ne lovim ca e FIDIC Rosu si Consitrans isi dau cu stangul in dreptul sa faca mica proiectare de rahat a acelei bretele, pentru ca Trace, care la randul lor sunt la pamant cu banii (nu sunt in stare sa faca partea de acte, nu stiu sa ceara banii, nu-si platesc subantreprenorii la timp), nu le dau banii in avans la Consitrans.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

PIF-MR

@mike_us ne dorim și noi să putem filma mai des, din păcate "omul cu drona" trebuie să plece la job, dar incercam sa profitam in vizitele din 2 in 2 saptamani pentru update la pod.

hermes

#13040
Circulația rutieră pe Autostrada A3 București – Ploiești se va închide temporar. Când vor fi impuse restricțiile

Unele sectoare de pe Autostrada A3 vor fi închise circulației rutiere pentru a se putea monta tablierul metalic de la viitorul nod rutier cu Autostrada Moldovei A7.

,,Precizăm că măsura de închidere a sectoarelor de autostradă va fi instituită pentru a permite executarea lucrărilor de montare a tablierului metalic a podului care va supratraversa autostrada A3 de la km 53+275, construirea acestuia fiind parte a proiectului de execuție a Autostrăzii Ploiești – Buzău, Lot 1, Dumbrava – Mizil, km 0+000 – km 21+000", transmite CNAIR.


Sursa aici
:book:
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

nctind

Tirurile cu cele 2 grinzi metalice erau parcate pe Parau Rece

Ionut

Pârâul Rece? :o
Nu le aduc de la Arad pe DN7? ???

slartibartfast

^^^^^
@vancouver vestea proastă e că de fapt BzFc4 (cocoașa) e doar până la DN23, care te duce înapoi în vechea centură a Focșaniului. Nodul Slobozia Ciorăști cu DJ205R e pe lotul 3, și nu e ca și cum se poate deschide parțial partea aceea de lot 3, pentru că acolo e ceea ce numim noi "Jitaru2". Deci pe de o parte problem solved (nu mai trece trafic de A pe DJ), dar pe de altă parte face slap că lot 4 singur nu ocolește Focșaniul.

Pe de altă parte, dacă Râmnicul se traversează pe DN22 în loc de DN2, tot cred că va fi o îmbunătățire. Ăsta măcar e realmente 2+2 pe o bucățică. Vom vedea cum va face față intersecția aceea de la LukOil, că nu cred că rulează cineva simulări de trafic ca să ajusteze timpii semaforului.

Skynick

Tare as vrea sa vad cum intorc ei grinda aia metalica pe acurile alea de par.

naivu

#13045
^^^^ conform CNAIR, probabil le-au adus deja de la Brașov-valea Oltului-Slatina-Pitesti-centura București-A3
https://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/transporturi-agabaritice-pe-ruta-energo-bra%C8%99ov-%E2%80%93

mirceaeliade

^Brasov-ValeaOltului-DEx12-A1-DN1-DNCB-A3-Ploiesti.  Aplaudacii numelui autostrada 4fun vad ca au avut dreptate, ca nu e necesar A3 pt ca avem variante alternative prin Valea Oltului.  :troll:

JohannDB

#13047
Dacă poți fi mai precis cu afirmația  """" Tirurile cu cele 2 grinzi metalice erau parcate pe Parau Rece """"  Sus la Pârâul Rece (km 6...5), sau jos, până la serpentine (km 13 - 12 ) de la Râșnov spre Pârâu.....  Eu am trecut cu 30 de metrii și cu 32  m pe lungime, dar la 32 m am avut deja "emoții"... La 51 de metriii...Hmmmmm  Nu știu dacă ai sesizat ca grinda să aibă dolie pe masă rotativă, că aia ajută  mult, dar pentru DN 73A în acel loc este cu cântec.

nctind

#13048
@Ionut

Nu, erau doua grizi uriase metalice, similare cu cele pe care le-am vazut in clipurile din drona. Scria mare pe ele Retter.

rt25

grinzile care dau turul tarii cred ca sunt doar cele 4 chiar de deasupra autostrazi A3. Restul par dimensiuni mai aproapiate de 30m din ultimele video-uri. Probabil pe paraul rece aduc celelalte grinzi de la trecerea CF sau cele stanga-dreapta la cele 4 de 51 de m.