Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

stangabriel

#13020

Colaj Poze  Pod Buzau A7
Canal:
shoppy Infrastructure

hummingbird

În data de 7 pe filmare la Raducu apar doar 2 deschideri ridicate.Din imaginile de la shoppy pe 11 erau 4 deschideri finalizate

voicul

Ridicare e simpla/rapida. Restul pana la a fi gata - acolo e problema (mai ales in lipsa acuta de personal a lui UMB).
Oricum nu aici e important. Si daca e gata podul anul asta ... ce? (din punct de vedere al traficului)?
Mai bine il termina in primavara anul viitor si se concentreaza pe segmente care pot fi circulate.

horatiu.cosma

^^^
Legat de termene fanteziste, Grindeanu se bazează pe un lucru foarte simplu: memoria colectivă e de scurtă durată. El poate zice 10 luni la rând că "luna viitoare se deschide circulația pe autostrada X" și a 11-a oară oamenii să zică "uite mă ce bine zice ăla de la Transporturi, că ne mai deschide încă o autostradă, a nu știu câta la rând". Chiar și aici pe forum, unde teoretic e spuma spumelor in materie de pasiune pentru domeniul ăsta, memoria e de scurtă durată. A zis Grindeanu 100 de minciuni, a venit zilele trecute și a spus-o pe a 101-a (că în octombrie se deschide ceva pe A7), gata, tot din trecut s-a șters cu buretele și lumea e fixată pe noul termen. Și în octombrie o să zică decembrie și iar se va încolona lumea după noua promisiune și tot așa. Din minciună in minciună până la victoria finală  :D .

voicul

AUTOSTRADA A7 Buzău - Focșani | Loturi 3 si 4 - 47.04 km | 10.08.2024 | Raducu P Drum


NoWords

#13025
^ Se fac vazute pilele de la Jitaru 2 :D 


@Ionut Ok, my bad. Important e ca ataca si portiunea asta acum.

panzer

Inteleg, Horatiu si Ionut, dar macar noi aici nu suntem atat de "puicute" sa ii credem. Iar in presa mainstream vedem ce se publica. Sper ca daca vreunul de aici ajunge politician sa nu vorbeasca tot la fel.

Pana una alta, a fost shoppy acasa. ;) 4 macarale mari la un singur pod. As vrea sa ii vad ca il ataca din 2 directii.

Tot ca si timpi tehnologici, vedem cat de repede merg cu sudurile la Ramnic dupa progresul predalelor.

@dr4qul4 A7 este primul care se va da in folosinta cu statii de incarcare pentru electrice. :p Deci cei cu Tesla o sa o ia pe autostrada si ceilalti pe DN2. Ca si cifre: un plin de benzina, cam 400km pe A, un plin de diesel, cam 600km pe A. N-are A7 atatia km. In 60km cat vor da in folosinta anul asta n-o sa fie probleme.
Glumesc desigur: ii doare la basca de benzinarii.

Cum insa nici A3 (Buc-Pl) nu are, dupa lotul Pizza si Coni o sa fie o problema intr-adevar. Noroc ca pe DN2 si centura de nord a Buzaului sunt 4-5 benzinarii chiar mari. Dupa lotul Nurol si "the podul" peste BZ o sa fie jalea pe care o descrii tu.

Si eu am fost surprins in Grecia pe zona montana dupa Salonic spre Zakintos. Tot asteptam un spatiu de servicii, si nu este nici unul pe 300km. Am iesit intr-un orasel gen Mizil si am pus de o pompa din centrul urbei. Noroc ca m-am prins ziua, ca la greci benzinariile sunt inchise noaptea.

La intoarecere la fel in Bulgaria, daca nu pui la Kulata in benzinariile imediat dupa granita, pe Struma nu este nici un fel de spatiu de servicii pana langa Sofia.

Ionut

La Jitaru2 nu sunt pile, e o singură culee. O singură deschidere, culee-în-culee, apoi casetă (probabil biscuiți / pământ armat), apoi pasajul A7 peste acel drum (la nivel de predale acum, parcă, citez din memorie).

Voicu

Ce/unde este Jitaru2 (știu ce e Jitaru pe CraPi3  :D )?

Ionut


Ionut

#13030
Quote from: Ionut on August 05, 2024, 08:21:56 PMMonitorizare puncte critice Autostrada A7 Râmnicu Sărat-Focșani Sud
1 august
- pasaj peste A7 (DJ202 Colibași) - grinzi 0% / rampe 10%
- pasaj pe A7 (pârâu/canal) - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 100% / armare 0%
- pasaj pe A7 (pârâu/canal) - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 0%
- pasaj peste A7 (DC18 Voetin) - grinzi 90% / rampe 15%
- pasaj pe A7 (pârâu/canal) - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 0%
- pasaj peste A7 (DJ202E Sihlea) - grinzi 90% / rampe 5%
- pasaj pe A7 (pârâu/canal) - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 0%
- pasaj peste A7 METALIC (DN2N Căiata-Bogza) - grinzi 0% (aduse) / rampe 0%
- pasaj peste A7 (bretea nod DN2N) - grinzi 67% / rampe 0%
- pasaj peste A7 (drum agricol) - grinzi 0% / rampe 15%
- pasaj peste A7 (drum agricol) - grinzi 0% / rampe 25%
- pasaj&pod pe A7 (DJ205R Slobozia-Ciorăști și Râul Râmna) - 10 deschideri (x2) - grinzi 95% / predale 11,5 deschideri din 20 (60%) / armare 0%
- pasaj pe A7 (drum local/canal) - 2 deschideri (x2) - grinzi 100% / predale 0%
- pasaj pe A7 (pârâu/canal) - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 0%   
- canal dubios lipit de spațiul de servicii - nu știm să fie structură, dar probabil trebuie un podeț / se lucrează ceva
- pod pe A7 (Râul Milcov) - 3 deschideri (x2) - grinzi 90% / predale 0%
- pasaj pe A7 (rețea utilități) "Jitaru2" - 1 deschidere (x2) - culee lipsă, se forează piloții culeii lipsă / grinzi 0%
- pasaj pe A7 (DN23A Milcovu) - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 0%

Total pasaje peste A7 = 7 buc din care unul metalic / rampe 10% medie / grinzi 35% medie / predale 0% medie
Total pasaje/poduri pe A7 = 10 buc, total deschideri 22 buc (x2, două sensuri) / grinzi aproape 90% medie (Jitaru2 fără o culee) / predale 16% medie / armare 0% medie

Alte puncte critice importante:
- asfalt - mare parte asfalt, straturi 1 (80%) 2 (55%) dar nu 3 (0%) - ochiometric 45% per total (ajustare din estimarea mea)
- parapete 0%
- marcaje 0%
- șanturi & casiuri & taluzări - greu de dat o estimare exactă dar pare spre 50%

Monitorizare puncte critice Autostrada A7 Râmnicu Sărat-Focșani Sud
10 august
- pasaj peste A7 (DJ202 Colibași) - rampe 40% / grinzi 0%
- pasaj pe A7 (pârâu/canal) - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 100% / armare 0%
- pasaj pe A7 (pârâu/canal) - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 100% / armare 0%
- pasaj peste A7 (DC18 Voetin) - rampe 20% / grinzi 90% / predale 0%
- pasaj pe A7 (pârâu/canal) - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 50% / armare 0%
- pasaj peste A7 (DJ202E Sihlea) - rampe 5% / grinzi 90% / predale 0%
- pasaj pe A7 (pârâu/canal) - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 20% / armare 0%
- pasaj peste A7 METALIC (DN2N Căiata-Bogza) - rampe 0% / grinzi 100% / predale 0%
- pasaj peste A7 (bretea nod DN2N) - rampe 0% / grinzi 90% / predale 0%
- pasaj peste A7 (drum agricol) - rampe 25% / grinzi 90% / predale 0%
- pasaj peste A7 (drum agricol) - rampe 30% / grinzi 90% / predale 0%
- pasaj&pod pe A7 (DJ205R Slobozia-Ciorăști și Râul Râmna) - 10 deschideri (x2) - grinzi 100% / predale 80% / armare 0%
- pasaj pe A7 (drum local/canal) - 2 deschideri (x2) - grinzi 100% / predale 100% / armare 0%
- pasaj pe A7 (pârâu/canal) - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 60% / armare 0%
- canal dubios lipit de spațiul de servicii - terasament simplu se pare până la urmă, se lucrează, pare deblocat
- pod pe A7 (Râul Milcov) - 3 deschideri (x2) - grinzi 90% / predale 0%
- pasaj pe A7 (rețea utilități) "Jitaru2" - 1 deschidere (x2) - culee întârziată cu piloți forați 100% / armare radier 50% / radier turnat 0% / grinzi 0%
- casetă "Jitaru2" - pământ armat? biscuiți? umpluturi 0%
- pasaj pe A7 (DN23A Milcovu) - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 0%

Total pasaje peste A7 = 7 buc din care unul metalic / MEDII: rampe 17% / grinzi 79% / predale 0%
Total pasaje/poduri pe A7 = 10 buc, total deschideri 22 buc (x2, două sensuri) / MEDII: grinzi 90% / predale 60% / armare 0%

Alte puncte critice importante:
- asfalt - strat 1 (80%), strat 2 (60%), strat 3 (23%) - per total să zicem 55% la asfalt
- zone cu umpluturi de făcut pe A7, fără asfalt, pe distanțe lungi: 2 (zona DN2N și a doua foarte lungă după nodul Slobozia-Ciorăști până la Focșani Sud)
- zone cu umpluturi de făcut pe A7, fără asfalt, pe distanțe scurte: 4
- parapete 4% (spre Râmnic, pe zone cu uzură)
- marcaje 0%
- șanturi & casiuri & taluzări - spre 50%, poate chiar 50%

Ionut

Quote from: Ionut on August 06, 2024, 06:25:44 PMMonitorizare puncte critice Autostrada A7 Focșani Sud (Mândrești)-Focșani Nord aka "Cocoașa de la Focșani"
1 august
- pasaj pe A7 nod Mândrești (DN23) - 2 deschideri (x2) - grinzi 100% / predale 10%
- pasaj pe A7 (canal) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj pe A7 (DJ204D Suraia) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj pe A7 (DJ205P Jorăști) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj pe A7 (DJ204E Petrești) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj pe A7 (nod Focșani Nord/DN2, peste bretea) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%

Total pasaje/poduri pe A7 = 6 buc, 7 deschideri (x2, două sensuri) / suprabetonare 100% / hidroizolație 0%, excepție face pasajul din nodul Mândrești cu grinzi 100% și start predale (10%)

Alte puncte critice importante:
- în continuare sunt zone cu terasamente întârziate, scurte, mici, dar sunt întârziate, înaintează greu!
- asfalt - mare parte asfalt, straturi 1 (90%) 2 (70%) dar încă nu am văzut uzura, stratul 3 (0%) - ochiometric 60% per total
- parapete 0% - WTF?!?!
- marcaje 0%
- șanturi & casiuri & taluzări - mare parte gata, probabil cam 70-75%, cu șanturile sunt cam în urmă

Monitorizare puncte critice Autostrada A7 Focșani Sud (Mândrești)-Focșani Nord aka "Cocoașa de la Focșani"
10 august
- pasaj pe A7 nod Mândrești (DN23) - 2 deschideri (x2) - grinzi 100% / predale 95% / armare 0%
- pasaj pe A7 (canal) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 50% / asfalt 0%
- pasaj pe A7 (DJ204D Suraia) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 50% / asfalt 0%
- pasaj pe A7 (DJ205P Jorăști) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj pe A7 (DJ204E Petrești) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj pe A7 (nod Focșani Nord/DN2, peste bretea) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 25% / asfalt 0%

Total pasaje/poduri pe A7 = 6 buc, 7 deschideri (x2, două sensuri) / MEDII: armare 71% / suprabetonare 71% / hidroizolație 15% / asfalt 0%

Alte puncte critice importante:
- asfalt - strat 1 (90%), strat 2 (80%), strat 3 (0%) - per total să zicem 60% la asfalt
- zone cu umpluturi de făcut pe A7, fără asfalt, pe distanțe lungi: 1 (nod Mândrești)
- zone cu umpluturi de făcut pe A7, fără asfalt, pe distanțe scurte: 3
- parapete 0% - WTF?!?! nu pun uzura, nu înțeleg de ce
- marcaje 0%
- șanturi & casiuri & taluzări - 80%

hummingbird

E ciudat ca pun uzura pe loturile 2 și 3 iar aici deloc

Ionut

Da, n-are absolut nicio logică. :o
Bine, logica posibil să ne-o fi zis-o Grindeanu că vrea să inaugureze Bz-Fc loturile 1, 2 și 4 la mijlocul lui octombrie.

:troll: :lies:

Quote from: Feri on August 07, 2024, 01:22:17 PM
Quote,,Din aceste 4 loturi sunt la 82% medie, cele 4 loturi dintre Buzău și Focșani. Prin urmare, lotul 1 si 2 și lotul 4 vor fi date în circulație la jumătatea lunii octombrie. Podul și lotul 3 undeva pe finalul lunii noiembrie. Se va circula pe cei 82 km în această toamnă între Buzău și Focșani", a declarat Sorin Grindeanu.
economedia

mike_us

#13034
@hummingbird Probabil macaralele care au lucrat la podul de la Râmnic s-au mutat la Buzău. O sa vedem la următoarea filmare daca progresează cu ridicarea si la Buzău sau o sa prioritizeze doar zonele care pot fi deschise anul asta.