Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

AdrianB1

Adjud nu se deschide anul asta. Era in calcul la inceput de an in ideea "daca se aliniaza toate planetele si danseaza Sanzienele", deja e clar ca nu au dansat si a trecut 24 iunie. Ramane pentru aprilie 2025.

Restul promisiunilor sunt inca optimiste, mai vedem peste 3 luni ce ramane din ele.

voicul

DRDP Iași - update Șantierul Autostrăzii A7 Buzău – Focșani, Lot 3 Râmnicu Sărat – Mândrești-Munteni


pbh

 O sa rezum declaratiile date de N. P. Sef proiect Retter acum 2 luni (inceput Iunie) pentru Drumuri cu Prioritate, detaliate foarte bine etapele pentru structuri conform graficelor zilnice din santier.
 Din prima declaratie – ar vrea sa finalizeze pana la sfarsitul anului 2024. Nu pare foarte convins!
 Sunt 15 poduri intre care 4 overpass-uri  5,6,7 si 15 .Doar podurile 2,8,11,14 au ramas din proiectul initial Consitrans iar 2,11,14 sunt cu posttensionare.
 Pentru comparatie stadiu lucrari am luat video din 07 august de la Raducu P. Drum
 Tablierul metalic vine de la Energo Brasov si PAB Arad. Grinzile de beton sunt fabricate in organizarea de santier exceptie cele 30buc de 28m facute de SOMACO si 48 buc de la SW Umwelttechnik

1. Traversare A3-A7 370m – nod Dumbrava  (finalizare placa beton pe grinzi beton 20iulie – incepere montare grinzi metalice ENERGO 24 iunie)                       finalizare  08 septembrie   
2. Bretea nod Dumbrava (finalizare 20 iunie)                                                                                                                       FINALIZAT
3. Pod 550m  - CF nod Dumbrava (grinzi beton 14-25 Iunie – metalice 3 deschideri PAB incep 24 iunie)  -                                                            finalizare  24 Septembrie
4. Pod o deschidere 40m                                                                                                                                            FINALIZAT
5. Overpass                                                                                                                                                        finalizare  20-24 septembrie
6. Overpass                                                                                                                                                        finalizare  24 septembrie
7. Overpass                                                                                                                                                        finalizare  24 septembrie   
8. Pod monolit (podet)                                                                                                                                             FINALIZAT
9. Grinzi metalice PAB  incepe montare 15 iulie                                                                                                                    finalizare  27 septembrie     DEPASIT NICI O GRINDA MONTATA
10.Nod DN1D  grinzi metalice PAB montarea incepe 5 August                                                                                                          finalizare inceput de Octombrie ,  nimic in santier     DEPASIT
11.Finalizare montare 48 grinzi SW Umwelttechnik 24 iunie                                                                                                          finalizare septembrie
12.Grinzi metalice PAB  incepere montare 21 iulie                                                                                                                  finalizare sfarsit septembrie    DEPASIT – prima grinda pe trailer in video 07,08,2024, macara pe pozitie
13.Pod                                                                                                                                                             FINALIZAT
14.Grinzi montate din august 2023                                                                                                                                  finalizare 20 august 2024   DEPASIT  nici macar nu a inceput suprabetonarea, inca se lucreaza la armatura metalica
15.Overpass                                                                                                                                                        finalizare sfarsit august
Finalizare = structuri fara hidroizolatie, asfalt, etc

Pe zi ce trece sunt tot mai sigur ca nu vom circula anul acesta pe loturile 1 si 2, nici macar pe segmente.


Feri

AUTOSTRADA A7 Buzău - Focșani | lot 1+2 Buzau - Râmnicu Sarat 35.4 km | 07.08.2024 | Raducu P Drum

Radu_A

mai avansati decat loturile de pe Ploiesti - Buzau...incredibil de repede au mers aici, nu cred ca e ceva pe loturile astea 2 care sa nu fie terminat anul asta cu exceptia poate a podului de langa Buzau...Raducu p Drum a spus ca urmeaza si filmarea pentru loturile 3-4 sunt curios daca si acolo arata la fel

Dominik

Cum naiba loturile 1 si 2 Ploiesti-Buzau sunt la 70% si 80%, iar loturile 1 si 2 Buzau-Focsani sunt intre 40-50% ?? Din filmare se vede ca sunt cel putin la fel de avansati...de unde discrepanta asta de procente oficiale ??
You're in Steelers Country

voicul

Deja nu prea vad de nu ar da in folosinta lot 1 si 2 (chiar si fara podul de peste Buzau, care de moment ar fi doar muzeu).

mike_us

@Dominik Cred ca UMB nu a raportat tot ce a lucrat. Oricum arata foarte bine cu șanse de deschidere mari anul asta.
Punctul critic al lotului pare podul de la Râmnic.

Ionut

#12998
Quote from: Ionut on August 03, 2024, 09:13:33 PMMonitorizare puncte critice Autostrada A7 Buzău-Râmnicu Sărat
30 iulie
- pasaj peste A7 (drum legătură cu DN2 nod Buzău Nord) - rampe 95% / grinzi 95% / predale 30% / armare 0% / suprabetonare 0% [stadiu din 28 iulie!]
- pasaj pe drum legătură cu DN2 (cale ferată M500) METALIC - 6 deschideri cale simplă - grinzi 100% / predale 0% probabil [stadiu din 28 iulie!]
- pasaj peste A7 (drum agricol) - rampe 40% / grinzi 80% / grindă căzută?!?! (direcția de filmare, prima pe deschiderea centrală) / predale 0%
- pasaj pe A7 (DC14 Bobocu) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj pe A7 (DJ220 Cochirleanca) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj peste A7 (drum local Costieni-Lanurile) - rampe 80% / grinzi 90% / predale 0%
- pasaj pe A7 (pârâu) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj peste A7 (DC10 Costieni-Ziduri) - rampe 75% / grinzi 90% / predale 0%
- pasaj pe A7 (probabil drum agricol) - 1 deschidere (x2) - armare 50% / suprabetonare 50% / hidroizolație 0%
- pasaj peste A7 METALIC (DJ203 Ziduri) - rampe 10% / grinzi 100% / predale 0%
- pasaj peste A7 (DJ203A Sălcioara) - rampe 0% / grinzi 90% / predale 0%
- pasaj peste A7 (DJ203P Râmnicelu) - rampe 50% / grinzi 90% / predale 0%
- pod pe A7 (Râul Râmnic) METALIC - 13 deschideri (x2) - grinzi 95% / ranforsări transversale grinzi 30% / predale 15%
- pasaj peste A7 (bretea nod Râmnic) - rampe 90% / grinzi 85% / predale 0%

Total pasaje peste A7 = 8 bucăți / MEDII: rampe 55% / grinzi 90% / predale 5% / suprabetonare 0%
Total pasaje/poduri pe A7 = 5 bucăți, 17 deschideri (x2) / MEDII: suprabetonare 90% / hidroizolație 0% / la podul peste Râmnic grinzi 95% / predale 15% / la pasajul peste CF500 Buzău pe drum leg. grinzi 100% / predale 0%

Alte puncte critice importante:
- asfalt - strat 1 în mare parte (80%), strat 2 (poate spre 50%), foarte puțin strat 3 (15%) - per total să zicem 50% la asfalt
- zone destule cu umpluturi de făcut, fără asfalt, pe distanțe scurte dar multe ca număr, de obicei în apropierea structurilor pe A7
- parapete - 3%, să zicem, câțiva kilometri în apropiere de Buzău, parapet central plus puțin pe laterale
- marcaje - 0%
- șanturi & casiuri & taluzări - aproximativ 50-60%

Monitorizare puncte critice Autostrada A7 Buzău-Râmnicu Sărat
7 august
- pasaj peste A7 (drum legătură cu DN2 nod Buzău Nord) - rampe 95% / grinzi 100% / predale 90% / armare 0%
- pasaj pe drum legătură cu DN2 (cale ferată M500) METALIC - 6 deschideri cale simplă - grinzi 100% / predale 0% probabil [stadiu din 28 iulie!]
- pasaj peste A7 (drum agricol) - rampe 45% / grinzi 100% / predale 67% / armare 0%
- pasaj pe A7 (DC14 Bobocu) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj pe A7 (DJ220 Cochirleanca) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj peste A7 (drum local Costieni-Lanurile) - rampe 90% / grinzi 90% / predale 0%
- pasaj pe A7 (pârâu) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj peste A7 (DC10 Costieni-Ziduri) - rampe 80% / grinzi 100% / predale 0%
- pasaj pe A7 (probabil drum agricol) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj peste A7 METALIC (DJ203 Ziduri) - rampe 15% / grinzi 100% / predale 0%
- pasaj peste A7 (DJ203A Sălcioara) - rampe 0% / grinzi 100% / predale 0%
- pasaj peste A7 (DJ203P Râmnicelu) - rampe 50% / grinzi 100% / predale 0%
- pod pe A7 (Râul Râmnic) METALIC - 13 deschideri (x2) - grinzi 100% / ranforsări transversale grinzi 50% / predale 23%
- pasaj peste A7 (bretea nod Râmnic) - rampe 90% / grinzi 100% / predale 100%

Total pasaje peste A7 = 8 bucăți / MEDII: rampe 58% / grinzi 97% / predale 20% / armare 0% / suprabetonare 0%
Total pasaje/poduri pe A7 = 4 bucăți, 4 deschideri (x2) / MEDII: suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
  + PLUS podul peste Râmnic, 13 deschideri (x2) / grinzi 100% / ranforsări transversale grinzi 50% / predale 23%
  + PLUS pasajul peste CF500 Buzău pe drum leg. grinzi 100% / predale ?!? stadiu 28 iulie


Alte puncte critice importante:
- asfalt - strat 1 (90%), strat 2 (70%), strat 3 (25%) - per total să zicem 60% la asfalt
- zone cu umpluturi de făcut pe A7, fără asfalt, pe distanțe scurte: 5
- parapete - lungime aproximativă 50% din lot, parapetul central pe sensul spre Râmnic, încep puțin de tot și lateral / nimic pe bretele noduri - per total 10%
- marcaje - 0%
- șanturi & casiuri & taluzări - per total să zicem 70%

Ionut

Bun, acum că v-a luat mințile asfaltul, zic să ne liniștim. :)

Cea mai mare problemă de pe lot este podul peste Râmnic, de departe. Vedeți că a pus Horațiu aici câteva filmări de pe loturi care au fost gata în 4 luni de la filmările respective. Ca să comparăm UMB cu UMB, vedeți filmările de pe A0 Nord 2 și DX12 T3 Colonești-Slatina.

Veți observa că pe A0 Nord 2, cu 4 luni înainte de inaugurare (final noiembrie 2023), erau MULT mai înaintați și cu asfaltul și cu parapetele și, mai ales, cu structurile pe tablierele metalice de peste calea ferată și de peste A3. Și nu puteți spune că n-au tras pe A0 Nord 2. Au tras ca nebunii să scape de el. La fel, DX12 Craiova-Pitești T3. Totul betonat sau hidroizolație sau asfalt cu 4 luni înainte de deschidere. E drept, aici a fost problema de la Jitaru.

Deci, dacă ar fi să comparăm cu A0 Nord 2 (10 kilometri, ciot, versus 31 km Buzău-Râmnic), erau mult mai în față la tablierele metalice care, grosier, împreună fac cât podul peste Râmnic, ne rezultă un termen de deschidere final de noiembrie. Dacă rup normele în continuare. Dacă rup normele și la pasajele peste  A7. Dacă bagă mare și parapete și finisaje.

Dacă stăm strâmb și gândim drept:
- podul peste Râmnic nu va fi gata în 2,5 luni
- tot lotul Buzău-Râmnic nu are cum să fie gata în octombrie (ce-a promis Grindeanu)

Deci final noiembrie, target. Fix numai bun de alegeri, gen. :D

bogdan4ice

Chiar daca nu va fi gata tot BZ-FC pana in noiembrie vor face dschideri partiale pe segmente pentru a puncta inainte de alegeri.

Ca si concluzie o sa fie intarziere de aproximativ un an fata de termenul initial PL-Bz 1&2 iar pe  Bz-Fc 1&4 de cateva luni.

dargauda

   

De ce pun parapetul inaitea rigolei de scurgere?sau nu vad eu bine.sau trebuie A ingustata?

rt25

daca ar fi sa fac o gluma care poate fi inlocuita de realitate....
Muti 25cm mai pe centru parapetul, scrie pe undeva printr-un normativ obscur ca distanta intre parapeti e X, trebuie sa muti parapetul de pe margine cu aceeasi 25cm, nu? iti da fix inaintea rigolei :D

(sper din tot sufletul ca nu am nimerit-o si ca e vreo justificare mai buna)

panzer

Imi cer scuze ca intervin: de ce reactionati atat la ce spune Grindeanu? Ca n-a avut niciodata dreptate, iar toate estimarile lui au fost pe langa complet. Mai putin acelea gen "se deschide Miercuri", unde vedeam si noi ca sunt doar 1-2 zile discrepanta.

Daca n-a "nimerit" nici Centura Timisoara, cum o sa nimereasca un lot de Autostrada? El e politician, doar prostii o sa ii iasa din gura mereu.

Eu am un topic mai degraba general: de ce se concentreaza toti pe overpass-urile la drumuri agricole si intarzie DJ-urile? Am crezut ca e doar Aktor, dar acum vad si la Pizza si la Coni si la UMB. Basca si la Nurol! Nu poate fi doar lipsa de utilitati.

Radu_A

daca UMB livreaza toti 82 de km intre Buzau si Focsani anul asta, fie si pe 31 decembrie, fie si fara podul de la Buzau ar fi un record greu de egalat ca si km dati in folosinta de o singura companie intr-un singur an. Si probabil sunt sanse sa se deschida ceva si pe Dex12