Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 18 Guests are viewing this topic.

pasadia

Nu e vina lor pentru acel ocol - le-a fost impus de CNAIR pentru că "se lucra" pe DN1 Brașov - Sibiu (adică podul de la Vlădeni).
La fel cum "se lucrează" pe DN10 la Siriu și nu se poate folosi nici ruta aia...

alecu26

Mai erau blocați și pe DN 7 ziua.
La grinzile metalice e important acum dacă sunt toate produse și depind doar de transport...sau încă mai au de taiat....sudat
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Geri


5 din 6

Supratraversare DJ203A peste A7


























Powered by API/PUM imgur uploader


De langa supratraversarea  spre Buzau, parcare camioane, groapa de imprumut si supratraversarea DJ203 pe fundal














Powered by API/PUM imgur uploader

Geri


6 din 6

Supratraversare DJ203P peste A7

Din spre podul peste raul Ramnic






Mai aproape
















Din spre supratraversare DJ203A peste A7





Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Quote from: Ionut on August 03, 2024, 10:25:24 PMMonitorizare puncte critice Autostrada A7 Mizil-Spătaru (Buzău Vest)
2 august
- pasaj peste A7 (DJ100C Fulga, nod Mizil) - rampe 1% / grinzi 0% (neaduse)
- pasaj pe A7 (canal) - suprabetonare 50% / hidroizolație 50% / asfalt 0%
- pasaj pe A7 (pârâu) - hidroizolație 95% / asfalt 0%
- pasaj peste A7 (DJ102D Baba Ana) - rampe 80% / grinzi 100% / predale 0%
- pasaj peste A7 (DJ102H Mizil-Satu Nou) - rampe 50% / grinzi 0% (neaduse)
- pasaj pe A7 (canal) - hidroizolație 75% / asfalt 0%
- pasaj peste A7 (drum agricol) - rampe 95% / armare 75% / suprabetonare 0%
- pasaj peste A7 (DC54 Vintileanca) - rampe 50% / grinzi 0% (neaduse)
- pasaj peste A7 (DJ103R Găgeni-Vintileanca) - rampe 40% / grinzi 0% (neaduse)
- pasaj pe A7 (pod Râul Năianca) - asfalt 100% (parcă stratul 2)
- pasaj peste A7 (drum agricol) - rampe 50% / grinzi 100% / predale 0%
- pasaj pe A7 (canal) - asfalt 100% (parcă strat 2)
- pasaj pe A7 (canal/vale) - SKIZO SKILLZ - 3 deschideri (x2) - grinzi 33% / predale 33% / armare 0%
- pasaj peste A7 (DJ203C Clondiru, nod Clondiru) - rampe 75% / hidroizolație 100% / asfalt 0%
------- ^^^ acestea sunt structurile critice pentru deschidere Mizil-Clondiru, restul până la lotul Nurol e muzeu până când termină Nurol
- pasaj peste A7 (drum agricol) - rampe 50% / armare 90% / suprabetonare 0%
- pasaj peste A7 (drum agricol) - rampe 50% / hidroizolație 100%
- pasaj pe A7 (canal) - hidroizolație 100% / asfalt 0%
- pasaj peste A7 (DJ203G Stâlpu-Pietrosu) - rampe 70% / hidroizolație 100%

TOTAL PASAJE CRITICE PENTRU DESCHIDERE MIZIL-CLONDIRU:
Total pasaje peste A7 = 8 bucăți / MEDII: rampe 55% / grinzi 37% / predale 25% / armare 22% / suprabetonare 12% / hidroizolație 12%
Total pasaje/poduri pe A7 = 6 bucăți / MEDII: suprabetonare 75% / hidroizolație 70% / asfalt 33%

ALTE PUNCTE CRITICE PENTRU DESCHIDERE MIZIL-CLONDIRU:
- asfalt - strat 2 cam pe 75% din lungime Mizil-Clondiru, strat 1 pe vreo 20%, fără pe vreo 5%, nu cred că e uzură pe nicăieri / deci per total să zicem 60%
- parapete - doar parapete laterale (o confirmare indirectă că nu e uzură pe nicăieri) pe vreo 75% din lungime Mizil-Clondiru / deci per total să zicem 35%
- marcaje - 0%
- șanturi & casiuri & taluzări - 65%, cam așa, estimare grosieră (greu de făcut exact)

Monitorizare puncte critice Autostrada A7 Mizil-Spătaru (Buzău Vest)
10 august
- pasaj peste A7 (DJ100C Fulga, nod Mizil) - rampe 2% / grinzi 0% (neaduse)
- pasaj pe A7 (canal) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 50% / hidroizolație 50% / asfalt 0%
- pasaj pe A7 (pârâu) - 1 deschidere (x2) - hidroizolație 95% / asfalt 0%
- pasaj peste A7 (DJ102D Baba Ana) - rampe 80% / grinzi 100% / predale 0%
- pasaj peste A7 (DJ102H Mizil-Satu Nou) - rampe 65% / grinzi 0% (neaduse)
- pasaj pe A7 (canal) - 1 deschidere (x2) - hidroizolație 75% / asfalt 0%
- pasaj peste A7 (drum agricol) - rampe 100% cu balast stabilizat / armare 80% / suprabetonare 0%
- pasaj peste A7 (DC54 Vintileanca) - rampe 50% / grinzi 0% (neaduse)
- pasaj peste A7 (DJ103R Găgeni-Vintileanca) - rampe 40% / grinzi 0% (neaduse)
- pasaj pe A7 (pod Râul Năianca) - 1 deschidere (x2) - asfalt 100% (parcă stratul 2)
- pasaj peste A7 (drum agricol) - rampe 55% / grinzi 100% / predale 17%
- pasaj pe A7 (canal) - 1 deschidere (x2) - asfalt 100% (parcă strat 2)
- pasaj pe A7 (canal/vale) - SKIZO SKILLZ - 3 deschideri (x2) - grinzi 33% / predale 33% / armare 0%
- pasaj peste A7 (DJ203C Clondiru, nod Clondiru) - rampe 75% / hidroizolație 100% / asfalt 0%
- pasaj peste A7 (drum agricol) - rampe 55% / armare 90% / suprabetonare 0%
- pasaj peste A7 (drum agricol) - rampe 55% / hidroizolație 100%
- pasaj pe A7 (canal) - 1 deschidere (x2) hidroizolație 100% / asfalt 0%
- pasaj peste A7 (DJ203G Stâlpu-Pietrosu) - rampe 80% / hidroizolație 100%

Total pasaje peste A7 = 11 bucăți / MEDII: rampe 60% / grinzi 64% / predale 47% / armare 43% / suprabetonare 27% / hidroizolație 27%
Total pasaje/poduri pe A7 = 7 bucăți, 9 deschideri (x2) / MEDII: suprabetonare 79% / hidroizolație 75% / asfalt 22%

Alte puncte critice importante:
- asfalt - strat 2 cam pe 75% din lungime Mizil-Clondiru, strat 1 pe vreo 20%, fără pe vreo 5%, uzură zărită spre Stâlpu (Buzău), dar f puțin / deci per total să zicem 60%
- parapete - doar parapete laterale pe vreo 75% din lungime Mizil-Clondiru / deci per total să zicem 35%
- marcaje - 0%
- șanturi & casiuri & taluzări - 60% pe tot tronsonul (Mizil-Stâlpu)

Ionut

^ Am înțeles că nu se dorește deschiderea parțială la Clondiru, conform colegului @pelan87, având în vedere că DJ203C Clondiru-Cioranca nu este asfaltat și aparent nu au nicio intenție să-l asfalteze prea curând. Asta înseamnă că adunăm la deschidere toate structurile, care oricum sunt mai înaintate DUPĂ Clondiru spre Buzău.

Însă e și mai greu, per total. Că mai este treabă și la drum și la structuri (asfalt, finisaje). Așa că se mai adaugă niște muncă la capacitatea schiloadă a celor de la Trace.

Așa că... dacă ar fi să pariez, la cum arată acum lotul și la ce putere are Trace (și nici Coni nu se simte prea bine cu structura de la Mizil), aș zice că nu se deschide nimic în 2024, fiind fezabilă deschiderea în primăvară.

Să vedem, sper să mă înșel.

Feri

Oficial încă se declară că descărcarea va fi vag la "Pietroasele"...
QuoteReporter: Şi unde ne vom da jos de pe A7, spre Buzău?
Sorin Grindeanu: Aici, la finalul lotului, acolo e descărcarea. Unde e domnul Pistol?
Pistol: Da.
Reporter: Știu că era o problemă...
Sorin Grindeanu: Nu, nu, se face acea descărcare, descărcarea la Pietroasele, deci, se va folosi.
7august

Ionut

E clară decizia, am înțeles, mulțumesc!
Să nu rămânem doar cu decizia.

Bașca mai trebuie gândită și girația plus bretele sau cumva la Stâlpu/Spătaru. Că DJ-ul este peste A7. Se poate face dar la ce lălăială e în CNAIR parcă văd că întârzie ca la Porț/Suplacu.

Dar în primul rând trebuie Coni-Trace să poată. Și tare mă îndoiesc că pot.

Ionut

Quote from: dumbravaandrei on August 10, 2024, 09:17:11 AMPusese un coleg un video cu project managerul pe Pizza-Retter la A7 si grinzile metalice, ultima zi de montare parca era 23 septembrie. Presupun ca de acolo curg 3 luni pana la "gata" peste pasajele metalice.

Dacă planul e FINAL de septembrie, este la limita limitei limitelor. Sunt 2-3 luni de la ridicat la deschis circulația.

Orice sincopă... 2025!

Lot pentru pariori. :)

horatiu.cosma

#12984
Câteva filmări de tronsoane cu 4 luni înainte de deschidere:










TibiV

Nice to remember.  ;)

Sad to compare....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Excelent efort, excelentă idee, mulțumim Horațiu! :cheers:

Feri

^^^ Eu înțeleg din aceeași declarație că "planul" ar fi:
- final de octombrie: Dumbrava - Pietroasele (Lot 1 & Lot 2), Buzău - Râmnicu Sărat (Lot 1 & Lot 2) și Cocoașa Focșani (Lot 4)
- noiembrie - decembrie: Râmnicu Sărat - Focșani (Lot 3) și centura Adjud (1/2 Lot)

În total 140km.

QuoteSorin Grindeanu: ...Regretul rămâne că nu poți să faci legătura cu ceea ce am văzut azi, pentru că astăzi, în prima parte a zilei, am fost cu primul ministru și am văzut cele patru loturi, de la Focșani la Buzău. Să știți că toate cele patru sunt undeva la peste 80% - 82% chiar progres, ca și medie. E același constructor, le-a abordat, să spunem, unitar, toate cele patru. Știți că termenele de finalizare nu sunt anul acesta pe două dintre ele, dar, vă spun așa, când vom da aici, și mă uit la constructori, lotul I și lotul II, între Buzău și Râmnicu Sărat, va fi dat în circulație în octombrie, lotul IV, de la Focșani, va fi dat în circulație în octombrie. Eu sper să le facem în aceeași zi toate - şi aici, pe lotul I, II.
Reporter: Pe câţi kilometri de autostradă vor circula șoferii, Autostrada Moldovei, până la finalul acestui an?
Sorin Grindeanu: În jur de 140, cam așa, cu lotul I, lotul II, aici, cele patru între Buzău și Focșani. Şi să nu uităm jumătate de lot între între Focșani și Bacău, cel care este lângă Adjud, e posibil, și e foarte important, de ce insist să spun, cei care mergeți pe DN 2 știți că în Adjud se stă cum se stătea în urmă cu doi ani la Balș, drumul spre Craiova, se stă foarte mult în oraș, e foarte important să se termine, chiar dacă e doar jumătate din lot, să-l dea în circulație, fiindcă în acel mod se iese din oraș și se evită acel blocaj. Deci, în jur de 140 km ne așteptăm aici pe A7, dacă lucrurile merg în același ritm și dacă vor fi continuate în același ritm, n-avem motive să credem că nu vor fi continuate în același ritm.

Ionut

#12988
Bun. Hai să ne lămurim și cu Centura Adjud.
Hartă interactivă.
Filmare Răducu de la minutul 13:00 până la 19:30.

Pod peste râu/vale:


Pod peste A7 pe DJ205H Domnești, inexistent.
Dar să zicem că trântesc aici un giratoriu fix în drum.


Pasaj pe A7 peste DN2 Domnești Nord ȘI CF!
Nu merge cu girație, că trebuie să iei traficul de pe A7 și să-l sui peste tren.
Sau merge cu trecere la nivel pe autostradă? :troll:


Iarba verde de acasă... imediat după acest pasaj-mamut ^.
Vedeți că în zona asta A7 este PESTE două subtraversări.
Terasament-căcălău. Cu iarbă momentan.


Mai avem nevoie și de iarbă...


Podul pe A7 peste Trotuș.


Pasaj pe drum local. Nici nu contează.


Încă un pasaj pe drum local.


Ce-ai făcut, Bobiță?! Structură lipsă pe Harta API, @RobertH. :cheers: de 1000 de ori!


Un mizilic pe A7 peste DJ119J.


Nodul Adjud Nord.
Ăsta este girație suspendată peste A7!
Dar nu ne trebuie, trântim o girație la sol.


Dacă e gata Centura Adjud în 2024 nu îmi fac un tricou, ci o pufoaică, UMB cel mai tare din Univers!

GIV