News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

ncb

De pe Canalul de Youtube "CU Alti Ochi": Un Nod bine legat la Focșani-nord, Autostrada Moldovei A7 lot4 Tronson 4, constructor UMB 🇷🇴

Filmare realizata in 09.08.2024


Mojito

Cred ca se asteapta ceva buget, ca a intarcat vaca.Gata cu PNRR-ul, programele pt transport sunt deja pline, plus ca  banii imprumutati trebuie platiti. 

voicul

#12962
Ca tot se vorbeste de bani, un articol mai vechi:

Compania deținută de omul de afaceri Dorinel Umbrărescu are de încasat de la CNAIR două facturi restante în valoare de peste 28 de milioane de lei.
https://evz.ro/cnair-umbrarescu-autostrada-moldovei-investitii.html
Mit, realitate, fake news? Cine stie.

Dar parca am mai auzit ca si de atunci ar mai fi fost restante la plata (deci nu sunt sigur si nici nu caut).
Totusi UMB lucreaza la maxim ce poate (nu zic ca a luat prea mult, asa e, zic ca ce resurse are sunt in productie).

Acum cum ar fi fost fiecare lot cu firma lui (care nu sunt PORR si Strabag, ca nu au participat), deci firme Coni, Dalin, turci fara experienta prin RO, deci daca erau regulamentar astia si CNAIR avea datorii la ei, deci le afecta cash flow ... cum ar fi mers santierul in situatia asta? (si cu ce bani)?

Ok, se gaseste ca nu a existat nici o datorie EVER la UMB pana acum.
Aceeasi situatie, fiecare lot cu diverse firme, sa zicem ca la anul sau 2026 CNAIR nu mai are bani. Ce se s-ar intampla?
Si da UMB a oprit lucrul pe A3, dar nu ca nu au mai fost platiti ci pentru a ajusta sumele cu inflatia.

ncb

De la Raducu P Drum: AUTOSTRADA A7 Ploiești - Buzău Loturi 1+2 Dumbrava - Pietroasele 49.35 km I 07.08.2024


danutzu_1069

#12964
@voicul, pentru asta exista ROGOP CNAIR.

Este usor de folosit si mai ales de cautat.

Apropo, ce zici de facturi platite cu mult inainte de termenul de plata?

MihaiD

^^^ alea nu-s ceva semnificativ pentru UMB. În schimb, pentru Danlin, care i-a contestat, cred că ar fi fost, s-ar fi simțit. De asta, chiar dacă Danlin cred că are capacitate să ducă un lot, și eu cred că sunt ok dpdv al calității, cu plusuri și minusuri ca toată lumea, nu-s foarte sigur că stă bine și pe cashflow, cam vrea facturile la plată cât de repede. Bine, cine nu le vrea :)

Geri

1 din 6 Podul peste raul Ramnic

Spre Buzau - Supratraversarea DJ203P peste A7 si capatul podului peste raul Ramnic si DN22



























Locul viitorului CIC




Powered by API/PUM imgur uploader

Geri


2 din 6

Giratoriul pe DN22 cu Urcare/Coborare A7 si CIC









Nevoie de piteris


Supratraversare A7 Urcare/Coborare

De pe pod peste Ramnic pe DN22


De la iesire din Ramnicu Sarat


De la supratraversarea DJ202 peste A7









Powered by API/PUM imgur uploader

Geri


3 din 6

Parapet median pe sensul Fc - Bz din spre Focsani pana inainte de supratraversare

Supratraversare DJ202 peste A7 Ramnicu Sarat - Puiesti






Salutari din santier:


















Parapet median pe pozitie plus stoc






















Powered by API/PUM imgur uploader

Geri

#12969
4 din 6

Spre Buzau de langa supratraversarea DJ203 peste A7











Supratraversarea cea mai apropiata DC10 peste A7 si supratraversarea ce mai indepartata este drum agricol peste A7







Pod peste canal





Powered by API/PUM imgur uploader



Si acum supratraversarea DJ203 peste A7











































































Powered by API/PUM imgur uploader


Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Faine pozele infanteriei! Au alt farmec. Mulțumim pentru efort!

Ionut

Monitorizare puncte critice Autostrada A7 Dumbrava (A3)-Mizil
7 august
- pasaj pe bretea (bretea A7->A3 Ploiești ^ DC 83 / nod A7-A3) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj pe A7 (A3 / nod A7-A3) - 6 (beton) + 3 (metalic) deschideri (x2) - beton = suprabetonare 100% / hidroizolație 0% /// metalic = grinzi 33% / predale 0%
- pasaj pe A7 (DJ101F & cale ferată) - 5 (beton) + 3 (metalic) + 6 (beton) deschideri (x2)
  -> beton armare 40% / suprabetonare 60% / hidroizolație 0% /// metalic = grinzi 50% / predale 0% /// beton predale 95% / armare 35% / suprabetonare 0%
- pasaj pe A7 (canal) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj peste A7 (DC84A Ciupelnița) - rampe 5% / suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj peste A7 (drum agricol) - rampe 40% / suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj peste A7 (drum agricol) - rampe 25% / suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj pe A7 (Râul Cricovul Sărat) - 3 deschideri (metalic) (x2) - grinzi 0%
- pasaj peste A7 (DN1D Albești-Paleologu / nod A7-DN1D) (metalic) - rampe 7% / grinzi 0%
- pasaj pe A7 (vale/canal) - 4 deschideri (x2) - predale 100% / armare 25% / suprabetonare 0%
- pasaj peste A7 (DJ102N Perepa-Rușani) (metalic) - rampe 65% / grinzi 0%
- pasaj pe A7 (vale/canal) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj pe A7 (vale/canal) - 3 deschideri (x2) - armare 75% / suprabetonare 0%
- pasaj peste A7 (drum agricol) - rampe 5% / suprabetonare 100%

Total pasaje peste A7 = 6 bucăți / MEDII: rampe 25% / beton (4 buc) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0% // metalic (2 buc) - grinzi 0%
Total pasaje/poduri pe A7 = 8 bucăți / MEDII: beton - predale 99% / armare 77% / suprabetonare 62% / hidroizolație 0%  /// metalic - grinzi 28% / predale 0%

Alte puncte critice importante:
- asfalt - strat 1 (mare parte, 80%), strat 2 (mult, 70%), strat 3 (puțin, 15%), per total să zicem 55%
- parapete - puțin, câțiva km laterali, dar se vede mișcare, 10% să zicem
- marcaje - 0%
- șanturi & casiuri & taluzări - puțin în urmă, sunt migăloase, trebuie să se mobilizeze mai bine, poate cam 40%

dargauda

#12972
Dupa cate observ este o bretea ,dar de ce se pune parapetul inainte de rigola de scurgere si nu dupa?

 

 

Ionut

Bun. Și acum să vă arăt, celor care vorbesc să se afle-n treabă, cum se face o monitorizare atentă, obiectivă și argumentată tehnic cu privire la șansele de deschidere pe un lot de A.

Pizza-Retter gata în 2024? Nu știu, să vedem. La terasamente nicio emoție pentru noiembrie/decembrie, cu excepția parapetelor (în urmă pe toată A7, vezi și UMB). Nu știu cum stau cu furnizorii. Mai au zone pe A7 cu găuri, mai au rampe peste A7 (25%, nu e rău, nu e nici bine, dar se pot încadra în 2024). Cu șanturile și taluzările trebuie să fie atenți că sunt migăloase și tic-tac vine toamna (ploi). Una peste alta, e perfect fezabil 2024.

Și acum buba. Structurile.
Din fericire, nu e o bubă dublă, ci simplă.

La deschiderile pe grinzi de beton, PE și PESTE A7, stau foarte bine, nicio emoție. Au suprabetonate toate cele 4 bucăti PESTE A7 și suprabetonate 62% din cele PE A7. Deci timp berechet să termine suprabetonarea, hidroizolație, asfalt, rosturi, detalii. Migăloase, muncă, dar perfect fezabil.

Și acum bomba: metalicul, PROST, spre FOARTE prost. Dincolo de stadiul pe metalic, cel mai îngrijorător este ritmul de execuție. Nu vin grinzile suficient de repede, știu, parcă septembrie era vorba să fie toate toate. Dar și acolo unde au venit, greu urcă pe pile. Și o dată ce au urcat, greu se sudează, greu înaintează.

Pe metalic avem pe A7 dar ȘI PESTE A7!
Metalicul PE A7 este la 28% grinzi și predale 0%! Armare, suprabetonare... 0%.
Metalicul PESTE A7 (2 buc) este 0%! Nicio grindă sus!


Și mai prost este că aceste găuri pe metalic sunt DEOPARTE ȘI DE CEALALTĂ a DN1D. Adică blochează inclusiv deschiderea parțială.

Ce va fi? Greu de zis exact pentru că sunt multe variabile și nu cred că s-a decis tehnic nimic. Cred că trag în continuare să dea tot gata. Dacă trag pentru total s-ar putea să rateze complet. Dacă se concentrează pe o bucată (ori A3-DN1D, ori DN1D-Mizil), au semnificativ mai multe șanse. Dar indiferent cum va fi, le va fi foarte greu. E din ce în ce mai greu.

Dar ce vorbesc eu...... prost sunt eu. A zis Grindeanu octombrie?
Octombrie e gata!

dumbravaandrei

Nu are cum octombrie, sa nu sa se inece Grindeanu cu ce inghite de la cnair/constructor.

Am cautat cateva pagini mai in spate, dar nu am mai gasit. Pusese un coleg un video cu project managerul pe Pizza-Retter la A7 si grinzile metalice, ultima zi de montare parca era 23 septembrie. Presupun ca de acolo curg 3 luni pana la "gata" peste pasajele metalice.

Initial ma intrebasem ce naiba dureaza asa mult niste grinzi, dar cand am vazut pe unde le cara, am inteles si de ce dureaza atata. Macar acum s-au prins cum sa mearga direct la Brasov la Vestem si nu mai merg pe la mama naibii prin Iernut..