Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

12 Members and 27 Guests are viewing this topic.

Xander

Ok, dar care e proiectia mai departe? Cred ca suntem deacord ca acum, in 2024, sunt intinsi. Nu am vazut sa liciteze pt alte loturi.
Daca folosim matematica prezentata, din 388km in 2024 vor ramane 308km, poate chiar mai putini.
Cei 2500-3000 care lucreaza acum, in 2024, pe cei 80km ce vor fi dati in trafic, nu vor fi relocati pe celelalte santiere?
9000 muncitori pe 308km inseamna 29 muncitori/km in 2025.
In 2026 nu se aplica aceeasi algoritm?
Ar mai fi si perceptia ca UMB lucreaza semnificativ mai mecanizat decat alti constructori sau cel putin cu echipamente mai performante. Ma refer aici la terasamente, asfaltat si rigole.

Feri

#12931
Urmează să vedem dacă licitează pe Pașcani - Suceava - Siret, Bacău - Piatra Neamț, Focșani - Brăila...

l.e. Plus Moțca - Iași - Ungheni evident

Este posibil să liciteze dar cu oferte mai mari și să nu fie câștigători. În felul ăsta pot să le spună autorităților locale "noi am vrut dar nu s-a putut"   ;)

26ld

^^Matematica poate sa dea bine pe termen lung doar pentru A7, daca ignoram cu totii celelate santiere, ceea ce deja o fac anumite persoane. Pe langa asta, unde e algoritmul numit contract? Dar cel numit vieti salvate de infrastructura, unitar in toata tara?

ijwtsh

Sau poate liciteaza pe A3 Meses, ca tot vor avea (teoretic) experienta.

Xander

@25ld nu inteleg unde vrei sa ajungi cu:
Quote from: 26ld on August 08, 2024, 05:37:24 PMDar cel numit vieti salvate de infrastructura, unitar in toata tara?
E85 este un drum criminal, cu cat se da in trafic mai repede A7, cu atat vor fi mai multe vieti salvate.

26ld

@adriann Nu iti mai dau quote la mesaj, sper ca ai citit mesajul lui Ionut de mai sus si poate nu mai atingi API indirect, ca eu nu vorbesc in numele API. Si poate, doar poate, dupa ce citesti ce a scris Ionut in mesaj, o sa intelegi mema. Ca nici o mema nu e chiar pentru oricine.


Se poate sterge daca deranjeaza. 

26ld

^^Corect, se vor salva vieti pe e85. Dar cele de pe restul de santiere care stau aproape neatinse? Sau alea sunt neimportante?

Si asa ajungem la chestia numita contract, care incepe si se termina intr-un interval definit. Daca vrea antreprenorul...

Si ajungem la mesajul postat de Ionut care spune multe, pentru cine vrea sa inteleaga. Daca vrea cititorul...

Xander

Multe din șantierele (așa-zis) viciate de priortizarea A7 sunt înlocuitoare pentru drumuri cu 1 bandă pe sens,  folosite în regim de DJ sau DN. Este într-adevăr neplăcut pentru fluentă, flux de trafic și continuitate. Se stă la coadă, se consumă combustibil aiurea,  poluare, etc. Dar nu se moare precum se moare pe un 1.5 benzi pe sens, folosite drept 2 benzi, și la viteze ce nu de puține ori depășesc si pe cele de pe autostrăzi. Și culmea mai trece și prin jde localități. Aaa și de 2 ani a crescut semnificativ traficul cu Ucraina.
Ionuț are dreptate în toate punctele pe care le-a ridicat. Însă ceea ce a prezentat nu reprezintă întreaga situație.
Îi înțeleg frustrarea, a ridicat puncte valide, însă ultrasii + reprezentanții statului au luat-o ca pe afront și s-a transformat într-o mare dramă, s-a polarizat discuția și parcă nu mai exista cale de mijloc. Facem ce facem și iar ajungem la dezbateri pe criterii regionale.
UMB chiar și în recenta sa neputință dovedită si premeditată, din păcate rămâne o soluție viabilă pentru a spori nr de km ai infrastructurii românești. Că e bine, că e rău, timpul ne va spune.

cristi5

#12938
@Xander DN2 face 5% din victimele rutiere din Ro. Impactul A7 dpdv siguranta nu cred ca poate fi mai mare de atat, plus ca o parte din DN2 (deci din cele 5% victime) nu va fi dublat de A7. O mentiune speciala pt Bucuresti-Buzau care e semnificativ mai scurt pe DN2. Evitarea Ocolirii e importanta la romani, iar faptul ca drumul (A3+A7) mai lung e mai sigur nu-s convins ca va conta, ca "doar n-o sa mi se intample tocmai mie" (si pe acelasi rationament nu-si pune nici centura). Plus economie de combustibil etc.

Exista o posibilitate ca pe un DN2 mai gol zmeii specialisti in depasiri prin dreapta si stanga sa o calce si mai tare si sa aduca nenorociri mai mari. Vom vedea.

liviu.roman

Câteva cadre de astăzi de la podul peste râul Râmnic și DN22. Nu aruncați cu pietre pentru video, este primul de acest fel :D








Ionut

Foarte bună filmarea, mulțumim!

liviu.roman

Pasaj peste A7 nod rutier Râmnicu Sărat (hartă) - se urcau predale, probabil la această oră sunt toate urcate



Pasaj DJ203P peste A7 (hartă) - toate grinzile puse pe poziții, se lucra puțin la rampe


voicul

#12942
Si mai deliciu ultimele 3 pagini - pentru ca s-a intrat intr-o contra de argumente pro si contra, dar s-a renuntat la jigniri - si asta e constructiv.

Deci tot fan UMB sunt si zic ca situatia asta este castigatoare pentru Romania (inclusiv cu niste sacrificii pe alte santiere, in situatia data. Corect in teorie se putea optimiza si mai bine si cu alte firme, etc, etc. dar nu avem asa ceva. Aia e teorie si practic tot ce vedem avem).

Referitor la post-ul lui @Ionut cititi acolo. API chiar spune niste lucruri pe bune si are dreptate - cu cifre si statistici si chiar si eu, chiar daca am scris paragaraful anterior - si eu zic ca nu au cum sa nu rateze termenele chiar si pe A7.
Deci si eu as sugera mai multa atentie la ce ziceti despre API (mai ales la ei "acasa") pentru ca ce incearca ei e sa prezinte situatia asa cum e.

Si nu am nici un dubiu, ca la fel cum critica UMB (dar pe baza de cifre si termene - cititi postarile lui Ionut) ca daca printr-o minune maine vin la UMB 10.000 de chinezi si termina "tot" in termen, deci nu am dubiu ca API o sa isi schimbe pozitia (si asta nu ca se schimba ei dupa cum bate vantul, ci pentru ca cifrele o sa se schimbe si API nu o sa aiba o probleme in a le recunoaste).

Felicitari API ca tineti o pozitie foarte echidistanta si bazata pe cifre si realizari concrete din teren!

Eu tot fan UMB raman si cred ca asta e situatia cea mai buna (care si cu acordul CNAIR si politicului iese bine si pe hartie, pentru ca se schimba hartiile).

Ionut

Nu am absolut nicio problemă cu fanii UMB. Pot fi oricâți. Și fanatici, nu doar fani. Atât timp cât vin cu argumente. Sau măcar dacă nu au argumente (sau nu vor), să nu mă înjure când dau eu argumente care descriu o situație ușor de verificat dar care nu le convine, cum ar fi lipsa de capacitate a UMB.

Mulțumesc pentru aprecieri!

Legat de cei 10.000 chinezi tocmai am scris despre turci. Nu e așa o bagatelă să aduci în UE personal non-UE.

Iar în țară nu găsești. Că stau la birt, că pleacă în vest să lucreze că UMB îi freacă la icre prin toată țara etc etc etc.

tom_sawyer

Un nou transport de grinzi metalice pentru Pizzarotti:

În perioada 09.08.2024 – 14.08.2024 se vor desfășura două transporturi cu depășiri pe traseul:

Energo Brașov – Centura Brașov- DN1 – DN7 – DN67 – DN64 – DN65 – Drumul Expres Craiova-Pitești – DN65 – DN65B – A1 – DN61 -DN72 – DN1 – A3 – DN Centura București – A3- Sicrita (județul Prahova).

Vehiculele transportă grinzi.

Lățimea maximă a vehiculelor este de 2,55 m, masa totală 97 tone, lungime 51 m, înălțime 4,10 m, viteza de deplasare urmând a fi adaptată condițiilor de trafic.


CNAIR