Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 31 Guests are viewing this topic.

mike_us

#12885
Daca chiar vreți sa fiți obiectivi nu ajunge sa spunem sunt întârzieri. Corect ar fi sa comparam media întârzierilor UMB cu media întârzierilor altor firme si de văzut cine e obiectiv mai bun pentru infrastructura. Numere nu preferințe.

Am făcut calculele astea bazat pe estimările lui @horatiu.cosma
  • Buzău - Focșani 2 cu 4 luni în avans. -4
  • Buzău - Focșani 3 poate cu 1-2 luni -2
  • Buzău - Focșani 4 cu 2-3 luni întârziere +3
  Corect ar fi sa facem o medie ponderata cu lungimea dar har sa zicem chiar la o medie simpla se vede cam pe Buzău - Focșani nu prea sunt întârzieri din contra se termina puțin in avans.
Nu sunt specialist dar ce am văzut anul asta pe Buzău - Focșani ma face sa cred ca in 2025 termina tot Focșani - Bacău in termen sau cu întârzieri foarte mici (2-3 luni).
Întârzierile mai mari vor fi probabil pe Bacău - Pașcani (vara/toamna 2026?) dar nici acolo nu cred ca vor fi mai mult de 6-9 luni.
Deci per total, superior cu ce se întâmpla pe Buzău - Ploiești (10-12 luni după calculele tale) si incomparabil mai bine cu ce am văzut in ultimi 5-6 ani.

In discuțiile de pe forum nimeni nu pomenește:
  • UMB a câștigat la cel mai mic preț. Diferența intre ei si ceilalți era semnificativa la miliarde de euro. Vreți sa plătim mai mult?
  • UMB e firma Românească rămân mai mulți bani in tara. Ca sa nu menționam faptul ca de constant de munca la mii de oameni cu salarii bune si plătite la timp.
  • In ultimi ani numărul de kilometri livrați a crescut semnificativ.

hefaistos

O sa bag și eu bățul prin gard.
 Deși (cu excepția Nurol care a început lucrarea anul asta) UMB este ultimul constructor care a întrat în pâine pe A7, are șanse mari sa fie primul care va deschide un lot de un capăt la celalalt.
Și, da, probabil fa fi constructorul care va depasi termenele limita PNRR pe loturile de la nord de Bacău.
Una calda, una rece.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

GodLesS

Nu inteleg de ce dati exemplele cele mai proaste ( Straco, Tirena, Aktor) uitati ca sunt si firme noi din Romania care ar fi putut sa duca contractele cu 1-2 luni intarziere maxim ( coni, dimex). Pe cand umb a licitat tot pe A7 si pana la Pascani nu are nici o sansa sa termine pana in 2.15.2025. Cum vreti sa se dezvolte si "firmele mici" cand umb are "blat" la politic si primesc toate contractele unde liciteaza, chiar daca n au destui oameni/utilaje pentru km in lucru ?

LE: Uitati va la ultima postare a lui Raducu de pe Bc-Pa, sunt zone unde au crescut buruieni si aici trebuiau sa fie terasamentele sus dupa 14 luni de la OIL

voicul

#12888
Lux perfect pe ultimele 3 pagini in rimtul clasic:
Daca se face de ce se face si daca nu se face ... pai, de ce nu se face!

Zic si eu scrut: tot fan UMB si da s-au cam intins dar prefer varianta asta ca stiu ca termina.
Ca sa fiu si corect: proiectul asta nu e ca la PISI2, ci destul de bine pregatit (daca nu chiar foarte bine pregatit), deci orice extenstii de timp ... discutabil (poate foarte discutabil).

Dar prefer discutia asta ca iese/nu iese in care sunt contre: iese sau nu iese la termenul asumat sau la umratoarea extensie (e corecta o extensie?!), decat agonia epuizanta de pe A0 care e parfum fata de A10.

Si eu ca cetatean prefer sigur A7 (da cu niste intarzieri dupa Bacau) decat DN2 sau 10 ani de discutii intre CNAIR si constructori cum sa fie cel mai corect ever posibil contract ... ca dupa sa inceapa (lipsa A7 cu anii adica).

Dupa ce termina A7 ... a comis-o UMB, a incalcat contracte - termen, desigur justitia isi va spune cuvantul. Nu, e corect asa?

Ionut

Justiția? Ce glumă.

Cine să-i atace (revendicări depășire termene contractuale) în justiție? CNAIR? CNAIR le extinde termenele... oricât e nevoie.

Asta deranjează. Pe mine. Că sunt si taxele mele acolo. Pe unii nu...

Dubla măsură. Asta deranjează. Pe mine. Pe unii nu...

hefaistos

:D
Nu te îngrijora pentru UMB, sunt sigur ca au spatele acoperit. Risca scandal doar dacă nu termina la timp și ne pune UE sa dam înapoi banii de PNRR. În rest, laude și coronițe de lauri.
Dar afirmația ca flamanzesc alții nu e tocmai corecta. CONI de exemplu atât a putut. Sta acum după Trace sa-i facă structurile. Și voi credeți ca putea sa preia și alte lucrări.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

cristian_ch

Total neproductiva discutia! Doar ca aici posibilele intarzieri de cateva luni sunt tratate inchizitorial in raport cu cele ale altor antreprenori! In definitiv, la cate anacronisme au fost in societatea asta, faptul ca finalizarea e o certitudine, si aici nu sunt discutii despre o posibila reziliere sau "faliment", ar trebui sa ne faca putin mai senini! O spune unul care a stat mult in trafic pe DN-uri! Iar aparitia fiecarei bucati de A/Dx e o binecuvantare! Chiar si cu trambuline sau parcari inchise! Am dus duminica un autocar de la Alexandria la Constanta si retur! Anul trecut, fara bucata din A0, am zacut cu aceeasi masina, vreo ora si ceva pe DNCB de la Bragadiru pana la intrarea pe A2! Anul asta nici n-am simtit cum am intrat si iesit de pe A0 pana pe A2! Si aici au fost intarzieri, de la 6 luni pana la un an si ceva la ultimul lot! Mai bine am pune presiune pe guvern sa achite facturi, sa gaseasca solutii pentru penuria de materiale si sa stea pe capul altor antreprenori ce intarzie cu anii, vezi Aktor pe A0! Sincer, cred ca si guvernul, depasit financiar la cate sectoare sunt in lucru, cere putin frana de mana trasa! Toate cele bune!

26ld

^Ah ce-mi place memoria scurta a romanilor care uita cum UMB a parcat utilajele pe A3 pana au obtinut actualizarile de preturi dorite. Asa, in stil patriotic. Ca sa ramana banii in tara, evident.


Ce standarde joase au unii pentru ei insusi. Stiti vorba aia: si batut, si cu banii luati. Si multora de pe aici le place asa si tot continua cu gimnastica mentala (nu de olimpiada) cam la fiecare doua luni pe topicul asta.

DragosC

Poate termina cate un lot si apoi muta oamenii de acolo catre alte loturi, recuperand astfel din eventualele intarzieri, iar pe ultimul lot in constructie vor sta muncitorii si soferii ca la protestele din 2017  :lol:
Nu spera si nu ai teama

tom_sawyer

#12894
Quote from: 26ld on August 03, 2024, 06:33:34 AMAUTOSTRADA MOLDOVEI (A.7)//POD PESTE RÂUL BUZĂU LA VADU PAȘII - STADIUL LA 02.08.2024


Quote from: danpandrea on August 07, 2024, 09:23:22 PMRevenind la declarațiile lui Grindeanu despre deschiderile pe Buzău - Focșani, poate mă ajută cineva cu un răspuns ancorat în realitate. Omul zice că "podul", din care eu înțeleg că este cel peste Râul Buzău, va fi terminat la final de noiembrie. La ultima filmare pe care am văzut-o pe thread-ul ăsta, din 2 august, erau grinzi metalice ridicate pe doar două deschideri. Din momentul filmării până la final de noiembrie mai sunt puțin sub 4 luni. Bun.

Își aduce aminte cineva cum arăta podul de la Slatina, de pe DEx 12, cu 4 luni înainte de darea în folosință? Ca să ne facem o idee despre cât de mult poate să abereze ministrul.

PS: Da, știu că cele două poduri sunt diferite ca lungime și ca material folosit la grinzi.

Quote from: BEV on February 20, 2022, 08:34:08 PMFilmare aeriana 19-Feb-2022



Imagine 360 grade -> https://www.facebook.com/A-birds-eye-view-111752644660986/photos/141645455005038


Deschiderea circulației: 28.07.2022

+


Centura Bacău, deschidere circulație - 02.12.2020:

Quote from: Raducu Popa on August 12, 2020, 11:29:24 PMPod Bistrita si pod peste CF zona N. Balcescu


Pod Buzău: 1340 m (22 deschideri)
Pod Olt: 1720 m (38 deschideri)
Pod Bistrița: 1214 m (30 deschideri)

Ionut

Cine să vă ajute dacă nu tot API...


bogdan4ice

Cine stie care este dobanda pentru creditele din PNRR?
Din cate am inteles A7 si celelalte loturi pe rutier se fac pe credit si nu pe bani nerambursabili, doar componenta feroviara e pe nerambursabil.

GodLesS

^^^^^ Sau cand si-au incercat-o cu Marcu sa iasa ei "tapi ispasitori" in caz ca se intampla ceva la Zimbor..

StefanCelMare

#12898
Din ce știu eu, PNRR sunt credite făcute de BCE (banca centrală europeană), deci sigur dobânda e mai mică sensibil decât ce poate atrage România pe piețele bancare.
Corectați-ma dacă gresesc.
Bonus, râdem-glumim cu partea de logistică militară, dar eu chiar cred că motivul pentru care România a primit eșalonarea aceea foarte relaxată pe 6-7 ani de reducere deficit este exact cel militar.
De altfel și lipsa de reproșuri pentru că nu alocăm 2% din pib pentru armată e cam tot aici - ai nevoie de infrastructură să muți tehnica militară.
Risc să zic așa grosier că prin ceva minuni PNRR nu se va opri niciodată. Cumva va merge mai departe, pentru că arde (militar vorbind).
Vedeți clipul de mai jos, cu planurile noi NATO să poată duce rapid pe graniță 800.000 de soldați.
Voi de ce credeți că ne-a apucat hărnicia la autostrăzi și avem sute bune de km in lucru?
https://youtu.be/Z5whM6NQIPs?si=ZmpOEJw5I-BmpENv

PS - niciodată până în 2026 adică

Gio

#12899
@GodLesS
Coni si Dimex sunt debutante si de abia gafaie pe loturile lor pe care le vor livra oricum cu intarziere. Cum ar fi fost sa execute in paralel si alte loturi in locatii diferite (Buzau-Pascani)? Noaptea mintii  :o
Cat despre acuzat ca nu primeste Coni contracte pentru ca are UMB "blat politic" asta e poanta serii. Coni nu cumva era firma de casa a baronilor Cozma? Iar "performanta" lui Trace a responsabilitatea tot a lui Coni care e lider de asociere.