News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 19 Guests are viewing this topic.

Feri

Quote,,Din aceste 4 loturi sunt la 82% medie, cele 4 loturi dintre Buzău și Focșani. Prin urmare, lotul 1 si 2 și lotul 4 vor fi date în circulație la jumătatea lunii octombrie. Podul și lotul 3 undeva pe finalul lunii noiembrie. Se va circula pe cei 82 km în această toamnă între Buzău și Focșani", a declarat Sorin Grindeanu.
economedia

Voicu

^^
... cu atât mai mult cu cât acești "semeni de-ai noștri" nu o fac numai din dragostea lor profundă pentru glie și popor ci pentru că sunt plătiți pentru asta. Punct.

ncb

AUTOSTRADA A7 Bacău- Pașcani | Loturi 1, 2 si 3 - 77,39 km | 05.08.2024 || Raducu P Drum


Multumim, Raducu P Drum!

ijwtsh

Chiar sunt necesare 3 noduri la Roman?

Ionut

Quote from: Ionut on August 06, 2024, 06:30:20 PMMai este cineva care crede că poate fi gata în august? Nici nu mai zic de contract, adică de drumul de legătură de nord... strict DN23-DN2. Lăsând pariul câștigat deoparte (cocoașa evident nu va fi gata în august), încep să am emoții pentru septembrie!

Grindeanu la nici 24h: loturile 1 și 4 la jumătatea lui octombrie.
Nonșalant, nicio vorbă de termenul contractual, nicio vorbă că cocoașa poate fi gata în septembrie.
Totul pentru alegeri, că românul are memorie scurtă.

Lotul 2 tot atunci. Cum o să fie gata lotul 2 în 2 luni, numai Grindeanu știe.

Iar lotul 3 la final de noiembrie. Ce să zic, e clar când va fi gata lotul 3 dacă Grindeanu îl promite la final de noiembrie.

Aș avea niște cuvinte, dar niciunul nu se poate da pe post, așa că mă abțin.

tom_sawyer

Zi-i să-și pregătească tricoul. :lol:

PIF-MR

@Ionut, esti departe de adevar si forumul se pare ca e mai multi anti-umb, in loc de pro infrastructura. Pacat ca obiectivitatea uneori lipseste cu desavarsire la unii.
Eu spre deosebire de altii mai tocesc pingelele prin santiere, nu privesc doar filmarile altora.
E posibil sa ne percepem gresit unii pe altii, asta nu scuza lipsa de obiectivitate si respect, mai ales cand nu ne cunoastem reciproc si nici varsta nu e apropiata.

Aici, ultimele imagini de la podul Ramnic facute "din fuga calului", unde s-a montat si ultima grinda, apoi se poate sterge contul daca deranjeaza contii si monarhii.






Ionut

Pozele și informațiile din teren nu au deranjat și nu vor deranja niciodată. Ceea ce deranjează este exact acuzația ta ca eu și/ sau forumul nu am fi obiectivi.

E fix invers. Aici vei găsi obiectivitatea. Care a fost demonstrată de realitate de nenumărate ori.

Ultima demonstrație: cocoașa. Care nu va fi în august, ci octombrie.

Cu pariu câștigat de mine. Pus public la B1 live și pe-aici pe forum.

Dar în loc de asta, unii văd altceva. Unii, ca tine, văd obiectivitatea mea (și a API) ca fiind anti-UMB.

Și asta deranjează. Nu pozele.

oneway

^^ Deci e perfect normal sa ai procentele astea de sub 25% la ~14luni trecute dintr-un contract de 30luni pe 6 loturi ? Si nu intelegem noi, nu ?




Powered by API/PUM imgur uploader
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

gruia88

Eu inca merg pe ideea faptului ca lucrurile nu sunt tot timpul alb/ negru si exista si o zona gri in orice termen fie el contractual sau nu.

Si ca lucrurile daca merg bine o sa avem Buzau-Focsani 2024 , Focsani -Bacau 2025 , Bacau-Pascani 2026 .

Se lucreaza la turatie maxima cu toate resursele disponibile si asta pentru mine este un lucru bun pentru clar este o dorinta sa se finalizeze.

Spun asta din perspectiva unui om afectat direct sa zicem de supracontractarea lor , dar fie si asa as da oricand T4 Dex12 sa fie intarziat 6 luni fata de un A7 gata care sa elibereze alce E85 criminal .


survola

O postare foarte corectă.
Au flexibilitatea de a muta resursele de pe un lot pe altul, de aceea nu ar trebui ,,să ne fure" ochii acel tabel de mai sus, cu avansurile mici pe 6 loturi.
NU se poate lucra pe toate concomitent, este evident atât pentru cei pro-, cât si pentru cei contra-.

ijwtsh

#12866
Pai tocmai ca nu se poate lucra concomitent! Si cand licitezi ar trebui sa demonstrezi ca ai destule resurse pentru acel lot, nu? Deci de aici nu putem trage logica concluzie ca UMB a mintit la licitatie?

Poate nu e asa, nu-mi dau seama daca doar se discuta pe forum ca sugestie despre aceste dovezi sau chiar e parte din licitatie. Daca nu e adevarat ce am scris, va rog sa ma corectati.

mircea

@gruia88 Eu pe Margina-Holdea nu-s așa darnic ca tine, iar disconfortul în trafic pe DN68A e ultima mea grijă. Și nici pe Nădășelu - Poarta. Acolo au început în 2021...

PIF-MR

#12868
@gruia88, multumesc pentru mesaj, dar din pacate nu am optiunea de reply, probabil trebuia sa am mai multe postari pentru aceasta optiune.
Nu am avut intentia sa jignesc pe nimeni, iar de deranjat de obicei deranjeaza adevarul.
Ceea ce conteaza cu adevarat este termenul de predare a lucrarii, mai putin acei termeni intermediari, care nu pot fi totdeauna respectati din N motive.

@Ionut, cum sunt "unii ca tine"(adica, ca mine)?. Precizeaza, eu o iau drept jignire... dar nu ma deranjeaza.
Cei ca mine au absolvit Politehnica, au avut contact cu Constructiile Civile si Industriale si Metalurgia, au lucrat in proiectari si au iesit la pensie cu o pensie nu speciala, ci in bataie de joc. Asta deranjeaza?

carutasul

eu zic că discuția nu are sens. Există niște lucruri obiective ( termene asumate) care sunt depășite. Pe de altă parte dacă ne gândim la "ce ar fi fost dacă" intrăm pe un teren minat unde fiecare poate crede ce vrea. Puteau să fie niște firme care să respecte termenul ( au fost câteva în istoria recentă) sau alții care nici să nu se apropie și să o lălăie 10 ani (au fost zeci în situația asta). Nu cred că e nici o răutate sau conspirație, doar povestea cu optimistul și pesimistul :)