Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 16 Guests are viewing this topic.

GIV

s-a concretizat preluarea pana la urma sau a fost un foc de paie?

AdrianB1

Quote from: mike_us on August 04, 2024, 11:33:39 PM^ Lotul asta e lingă sediu UMB? Ma gândesc ca si fără sa fie terminat o sa ii ajute sa ocolească orașul cu camioanele/utilajele lor.
Da, e langa sediu, dar nu au trafic prin oras cu utilajele. In afara de microbuzele lor portocalii rareori vezi camioane pe DN2, am mai prins in mai un convoi care cara armaturi pe centura Bacau, dar nu plimba camioane incarcate pe DN.

Partea buna e ca sunt noduri apropiate, cam 15 km, iar dupa Buzau-Focsani nord Adjudul si Romanul raman singurele localitati mai aglomerate pe traseu, sper ca o sa fie urmatoarele loturi deschise. Focsani Nord-Pufesti si Adjudul Vechi-Bacau sunt rezonabile pe DN2, prin comparatie. Daca iei lista punctelor sensibile ai la rosii, in ordine, Focsani, Buzau, Ramnicu Sarat, apoi portocalii Roman si Adjud; cu astea rezolvate, asteptarea pentru restul loturilor e usoara.

Ce e mai putin placut e ca spre Suceava drumul pe valea Moldovei e intens circulat si pe o singura banda normala, spre Iasi e jale ca si pana acum, zona din jurul Pascaniului ramane nodul gordian pentru cativa ani.

ncb

De la Nova Descriptio Moldaviae - Monitorizare Autostrada A7 Buzau - Focsani, Tronson 3 (30/07/2024-01/08/2024)


AdrianB1

Inca sunt o gramada de grinzi ridicate, dar nu sunt pe pozitiile finale, la mai multe poduri. Lipsa aparate de reazem, probabil.

Feri

AUTOSTRADA A7 ✅ | Focsani - Bacau | Loturi 1, 2 si 3 - 95,9 km | 05.08.2024 || Raducu P Drum

Mulțumim @Raducu Popa

ncb

De la Construim Romania: Autostrada A7 Buzău-Focșani Lot 1|#UMB | complet | 2024.08.02


Ionut

Quote from: Ionut on July 29, 2024, 08:50:59 AMMonitorizare puncte critice Autostrada A7 Râmnicu Sărat-Focșani Sud
24 iulie
- pasaj peste A7 (DJ202 Colibași) - grinzi 0% / rampe 5%
- pasaj pe A7 (pârâu/canal) - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 100% / armare 0%
- pasaj pe A7 (pârâu/canal) - 1 deschidere (x2) - grinzi 90% / predale 0%
- pasaj peste A7 (DC18 Voetin) - grinzi 0% / rampe 15%
- pasaj pe A7 (pârâu/canal) - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 0%
- pasaj peste A7 (DJ202E Sihlea) - grinzi 0% / rampe 5%
- pasaj pe A7 (pârâu/canal) - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 0%
- pasaj peste A7 METALIC (DN2N Căiata-Bogza) - grinzi 0% (aduse) / rampe 0%
- pasaj peste A7 (bretea nod DN2N) - grinzi 0% / rampe 0%
- pasaj peste A7 (drum agricol) - grinzi 0% / rampe 15%
- pasaj peste A7 (drum agricol) - grinzi 0% / rampe 25%
- pasaj&pod pe A7 (DJ205R Slobozia-Ciorăști și Râul Râmna) - 8 deschideri (x2) - grinzi 95% / predale 7 deschideri din 16 (44%) / armare 0%
- pasaj pe A7 (drum local) - 2 deschideri (x2) - grinzi 100% / predale 0%
- pasaj pe A7 (pârâu/canal) - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 0%   
- pod pe A7 (Râul Milcov) - 3 deschideri (x2) - grinzi 90% / predale 0%
- pasaj pe A7 (rețea utilități) "Jitaru2" - 1 deschidere (x2) - culee lipsă
- pasaj pe A7 (DN23A Milcovu) - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 0%

Total pasaje peste A7 = 7 buc din care unul metalic / grinzi 0% medie / rampe 10% medie
Total pasaje/poduri pe A7 = 10 buc, din care Jitaru2 blocat (fără culee), total deschideri 20 buc (x2, două sensuri) / grinzi aproape 100% cu excepția Jitaru2 (fără culee) / predale 15% medie (doar două pasaje/poduri pe A7 au predale) / armare 0%

Alte puncte critice importante:
- asfalt - mare parte asfalt, straturi 1 (80%) 2 (50%) dar nu 3 (0%) - ochiometric 45% per total
- parapete 0%
- marcaje 0%
- șanturi & casiuri & taluzări - greu de dat o estimare exactă dar pare spre 50%

Monitorizare puncte critice Autostrada A7 Râmnicu Sărat-Focșani Sud
1 august
- pasaj peste A7 (DJ202 Colibași) - grinzi 0% / rampe 10%
- pasaj pe A7 (pârâu/canal) - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 100% / armare 0%
- pasaj pe A7 (pârâu/canal) - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 0%
- pasaj peste A7 (DC18 Voetin) - grinzi 90% / rampe 15%
- pasaj pe A7 (pârâu/canal) - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 0%
- pasaj peste A7 (DJ202E Sihlea) - grinzi 90% / rampe 5%
- pasaj pe A7 (pârâu/canal) - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 0%
- pasaj peste A7 METALIC (DN2N Căiata-Bogza) - grinzi 0% (aduse) / rampe 0%
- pasaj peste A7 (bretea nod DN2N) - grinzi 67% / rampe 0%
- pasaj peste A7 (drum agricol) - grinzi 0% / rampe 15%
- pasaj peste A7 (drum agricol) - grinzi 0% / rampe 25%
- pasaj&pod pe A7 (DJ205R Slobozia-Ciorăști și Râul Râmna) - 10 deschideri (x2) - grinzi 95% / predale 11,5 deschideri din 20 (60%) / armare 0%
- pasaj pe A7 (drum local/canal) - 2 deschideri (x2) - grinzi 100% / predale 0%
- pasaj pe A7 (pârâu/canal) - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 0%   
- canal dubios lipit de spațiul de servicii - nu știm să fie structură, dar probabil trebuie un podeț / se lucrează ceva
- pod pe A7 (Râul Milcov) - 3 deschideri (x2) - grinzi 90% / predale 0%
- pasaj pe A7 (rețea utilități) "Jitaru2" - 1 deschidere (x2) - culee lipsă, se forează piloții culeii lipsă / grinzi 0%
- pasaj pe A7 (DN23A Milcovu) - 1 deschidere (x2) - grinzi 100% / predale 0%

Total pasaje peste A7 = 7 buc din care unul metalic / rampe 10% medie / grinzi 35% medie / predale 0% medie
Total pasaje/poduri pe A7 = 10 buc, total deschideri 22 buc (x2, două sensuri) / grinzi aproape 90% medie (Jitaru2 fără o culee) / predale 16% medie / armare 0% medie

Alte puncte critice importante:
- asfalt - mare parte asfalt, straturi 1 (80%) 2 (55%) dar nu 3 (0%) - ochiometric 45% per total (ajustare din estimarea mea)
- parapete 0%
- marcaje 0%
- șanturi & casiuri & taluzări - greu de dat o estimare exactă dar pare spre 50%

NoWords

@Ionut S-a finalizat forarea in zona Jitaru2, in scurt timp o sa vedem cum ies din pamant. Foreza este deja "stransa".

Inca nu am aflat nimic legat de acel canal de irigati, nu prea au fost vorbareti domnii  :lol:

Ionut

@NoWords
Mulțumesc de info!

Ciudată rău de tot situația la acel canal. N-ar fi exclus ca să fi f**** meciul Consitrans și să fie nevoie de structură (pasaj) acolo. Chiar și cu o deschidere. FIDIC Roșu. Vă dați seama, modificare proiect tehnic, claim (revendicare, bani în plus), lipsă decizie CNAIR, toți se scarpină în cap.

Acum văd că au intrat și lărgesc/curăță acolo. :o
În fine, vedem.

PIF-MR

La podul de la Râmnic a mai rămas de ridicat o singură grindă de capăt.
Ne pregătim tehnica pentru imagini noi!  :D

ncb

Continua maratonul filmărilor făcute de Raducu: AUTOSTRADA A7 Bacau-Pascani Noduri rutiere Sabaoani si cu A8 turbion 05.08.24 Raducu P Drum



ncb

Și de la Nova Descriptio Moldaviae: Monitorizare Autostrada A7 Buzau - Focsani, Tronson 4 (01/08/2024)


Ionut

Quote from: Ionut on July 27, 2024, 04:48:20 PMMie îmi dă final de septembrie, optimist.
August, exclus.


Iată încă un termen ratat...


Monitorizare puncte critice Autostrada A7 Focșani Sud (Mândrești)-Focșani Nord aka "Cocoașa de la Focșani"
24 iulie
- pasaj pe A7 nod Mândrești (DN23) - 2 deschideri (x2) - grinzi 0% / pile 95%
- pasaj pe A7 - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj pe A7 - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj pe A7 - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj pe A7 - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj pe A7 - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%

Total pasaje/poduri pe A7 = 6 buc, 7 deschideri (x2, două sensuri) / suprabetonare 100% / hidroizolație 0%, excepție face pasajul din nodul Mândrești care nu are grinzile (pila centrală fiind întârziată)

Alte puncte critice importante:
- încă sunt zone cu terasamente întârziate, scurte, mici, dar sunt întârziate
- asfalt - mare parte asfalt, straturi 1 (90%) 2 (70%) dar nu am văzut uzura, stratul 3 (0%) - ochiometric 60% per total
- parapete 0%
- marcaje 0%
- șanturi & casiuri & taluzări - mare parte gata, probabil cam 65-70%

Monitorizare puncte critice Autostrada A7 Focșani Sud (Mândrești)-Focșani Nord aka "Cocoașa de la Focșani"
1 august
- pasaj pe A7 nod Mândrești (DN23) - 2 deschideri (x2) - grinzi 100% / predale 10%
- pasaj pe A7 (canal) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj pe A7 (DJ204D Suraia) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj pe A7 (DJ205P Jorăști) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj pe A7 (DJ204E Petrești) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj pe A7 (nod Focșani Nord/DN2, peste bretea) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%

Total pasaje/poduri pe A7 = 6 buc, 7 deschideri (x2, două sensuri) / suprabetonare 100% / hidroizolație 0%, excepție face pasajul din nodul Mândrești cu grinzi 100% și start predale (10%)

Alte puncte critice importante:
- în continuare sunt zone cu terasamente întârziate, scurte, mici, dar sunt întârziate, înaintează greu!
- asfalt - mare parte asfalt, straturi 1 (90%) 2 (70%) dar încă nu am văzut uzura, stratul 3 (0%) - ochiometric 60% per total
- parapete 0% - WTF?!?!
- marcaje 0%
- șanturi & casiuri & taluzări - mare parte gata, probabil cam 70-75%, cu șanturile sunt cam în urmă

panzer

Pe una dintre filmari se vede un TIR pe care scrie Parapete si depozitul unde le descarca. Cred ca o sa vedem masinile la treaba.

Ionut

Acum fără nicio chestie, doar întreb. Mai este cineva care crede că poate fi gata în august? Nici nu mai zic de contract, adică de drumul de legătură de nord... strict DN23-DN2.

Lăsând pariul câștigat deoparte (cocoașa evident nu va fi gata în august), încep să am emoții pentru septembrie!

WTF se întâmplă cu parapetele?! Nu au DELOC! Au pus în zona Buzău dar nu au pus aici DELOC. :o Sigur, nu au uzură... dar... păi ce facem. Nu înaintează cu hidroizolația. O să fie nasol dacă nu se apucă și de asta, pe ploaie nu prea merge... sunt multe zone cu terasamente (rampe PE A7 în zona pasajelor) care sunt în urmă și nu înaintează rapid...

Și la șanturi stau așa-și-așa. Taluzări OK, dar șanturi... hm...

Chiar încep să mă îndoiesc de septembrie. Când am fost în teren în iunie totuși speram septembrie... :((