News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

TibiV

Da, este clar ca avem probleme cu asigurarea componentelor - de la parapete, la aparate de reazem.

Sunt curios cati producatori de aparate de reazem exista. Ca sigur nu sunt SRL-uri "de apartament"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

PIF-MR

Probabil au primit aparate de reazem, deoarece s-a inceput pozitionarea finala a grinzilor.
Cred ca macaralele vor trece pe rand la toate podurile cu probleme, in directia Buzau.

mike_us

#12797
Lipsa aparate de reazem, parapeti ... e o problema buna de avut. In sensul ca arata din nou ca constuim cu o viteza nemaiîntâlnita recent, la limita capacității pieței. Daca menținem ritmul in următorii 3 ani infrastructura României va arata mult mai bine. 

ovicor

Sa nu ai asteptari mari, pentru a nu avea deziluzii mari! Cu toti ne dorim cat mai multi km de A, DEx, centuri, etc., dar semnele sunt sumbre pentru anii ce vor veni, nu doar in Ro, dar la noi sunt guvernanti de...!

oneLess

Parapeți. Aproape 800 Km avem în lucru zicea ministrul.
Scădem A1, deci în 2 ani plus ceva se vor da în circulație vreo 700 Km.
Vreo 400+ Km aici pe A7 doar.

700 Km ori două sensuri, ori două laturi face 2.800.
Kilometri.
Plus niște dublări la parapete, plus drumuri de legătură, plus centuri VO, plus alte drumuri.

Ducem 3.000+ Km de parapete în 2+ ani !?
Producție, import ... !

survola

Chiar trebuie puse parapetele astea laterale peste tot?
Iese mașina în câmp, nu e nici o problemă, poate chiar e mai bine decât să ricoșeze pe banda 1 sau să ia foc acolo.

RazesIesean

#12801
In Germania, chiar si cele noi sau cele ce se renoveaza nu se pune parapete lateral daca exista o zona de degajare.
Dar cum la noi se face autostrada la 3M plus inaltime plus rigole peste tot (in loc sa se faca zone de drenare cu tuburi ascunse), trebuie parapete.

 Link aici, pentru M94 - Munich - Austria. In zonele cu deblee in mare parte nu exista parapete, sunt zone pentru degajare.
M94
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

pelan87

Cred ca nici beneficiarul si nici constructorii de pe Pl-Bz 2 nu au luat vreodata in calcul o deschidere pana la Clondiru, pentru ca de DJ 203C nici nu s-au apucat (si sunt niste km buni de refacere si asfaltare a DJ-ului), iar structurile sunt mai avansate de la Clondiru la Stalpu, asa cum spunea @Ionut. Cred ca se va deschide tot lotul integral (cu descarcare temporara la Stalpu-Costesti), sper ca nu mai tarziu de luna aprilie 2025.

Pe lotul Nurol & Makyol, din pacate nu dau semne ca s-ar concentra (si) pe capatul lotului dinspre Spataru, ca sa se asigure descarcarea in DN2. Aici este si partea de arheologie care ii tine in loc, dar nici constructorii nu se grabesc (la nodul cu DN2 au pus balastul pentru devierea DN2 de ceva timp, dar asfaltul si devierea efectiva, pentru a aborda si pasajul peste A7 din nod, se lasa asteptate).

Cetatean

Haha ce productie? Nu cred ca se fac in Romania. Import! Turcia si Italia.

Nu stiu la Targoviste dupa preluarea de italieni,daca o sa faca.

Pe bretele, noduri,overpasuri intra o gramada. La un tronson de 20 de km de autostrada cu 2 noduri,au fost vreo 90 de km de parapete.

Cineva mai atestat ne poate spune,dar cred ca normativul ala din anii 80,cand aveam 100 de km de autostrazi prevedea proiectarea in rambelu,de 2 m. Ceva de genu.
Tot timpul am dat exemplu Ungaria unde autostrazile nu au ramblee asa mari. Ni mai vb de solutii unxe aitostrada supratravesrseaza un dn...sau mizeria de la a0 cu a2.

Imi mentin si sutin parerea ca proiectele nu sunt optimizate pentru ca proiectantii sunt platiti la procent din valoarea lucrarilor.
Cum intr-o zona de campie,neinundabila sa ai rambleu de te ia gaia? Sunt solutii pentru stocarea,evacuarea si evaporarea apelor meteorice mult mai putin costisitoare decat milioane de mc de umplutura.
Poate la urmatoarele proiecte sa optimizam mai mult.

Allex

^am vazut odata (acum vreo 10 ani) parapete produs la Arcelor Mittal Iasi. De ce nu ar produce la Iasi, Roman sau Liberty Galati? nu e asa complicat de facut.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

AdrianB1

La DOmnesti-Targ-Adjudul Vechi vad o mobilizare mai mare decat in ultimele luni. Am trecut de cateva ori pe-acolo in ultimele 3 luni si abia se lucra la traversarea DN2 cu 1 sau 2 macarale, acum par ca s-au apucat serios, sunt vreo 4, dar tot mai-iunie 2025 scrie pe lotul ala.

mike_us

^ Lotul asta e lingă sediu UMB? Ma gândesc ca si fără sa fie terminat o sa ii ajute sa ocolească orașul cu camioanele/utilajele lor.

danutzu_1069

@survola, parapetul lateral poate face diferența in viată si moarte... si pana nu treci prin ceva de genul asta... da, te întrebi de ce o fi nevoie...

Si ca sa iți răspunzi singur la întrebare, mergi pe A2, pe oricare din sensuri, si o sa înțelegi. sunt zone unde sunt parapete si zone unde nu sunt, desi ar fi trebuit sa fie, pentru ca terasamentul este înalt.

Ai prefera sa ricoșezi intr-un parapete sau sa zbori si sa te dai peste cap in camp??

derby

La UMB m-as fi asteptat sa-si cumpere linii de fabricare pentru parapeti si sa-si faca singuri...

oneLess

#12809
^ Mergea și un combinat/uzină de tipul Oțelul Roșu !