Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

a.l.x

Autostrada A7 Ploiești-Buzău Lot 3 | #NUROL #MAKYOL | complet | 2024.08.02


Tot de la Construim Romania, mulțumim!

hefaistos

Impresionant progresul NUROL/MAYKOL.
Sanse mari sa termine inaintea CONI/THRACE.
Da, sunt inca mult in urma fata de CONI/THRACE, dar la cum se balbaie THRACE la structuri... 
Si, evident, lotul e mic mai conteaza si asta.
Nu vorbesc de partea cu UMB-ul, unde e aproape o cetitudine ca vor conecta DN2B la A7, inainte sa fie gata podul peste Buzau.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Ionut

Quote from: Ionut on July 29, 2024, 01:41:28 PMÎn lipsa unei filmări "la zi", cam asta știu/pot scoate. Cu pozele de la colegii de mai sus. Mulțumim!



Monitorizare puncte critice Autostrada A7 Buzău-Râmnicu Sărat
28 iulie
- pasaj peste A7 (drum legătură cu DN2 nod Buzău Nord) - rampe 95% / grinzi 95% / predale 30% / armare 0% / suprabetonare 0%
- pasaj pe drum legătură cu DN2 (cale ferată M500) METALIC - 6 deschideri cale simplă - stadiu necunoscut, grinzi 100% să sperăm / predale 0% probabil
- pasaj peste A7 (drum agricol) - stadiu necunoscut
- pasaj pe A7 (DC14 Bobocu) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj pe A7 (DJ220 Cochirleanca) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj peste A7 (drum local Costieni-Lanurile) - rampe 80% / grinzi 90% / predale 0%
- pasaj pe A7 (pârâu) - 1 deschidere (x2) - stadiu necunoscut / optimist suprabetonare 100%
- pasaj peste A7 (DC10 Costieni-Ziduri) - rampe 75% / grinzi 90%
- pasaj pe A7 (probabil drum agricol) - 1 deschidere (x2) - stadiu necunoscut / optimist suprabetonare 100%
- pasaj peste A7 METALIC (DJ203 Ziduri) - rampe 5% / grinzi 0% (aduse)
- pasaj peste A7 (DJ203A Sălcioara) - rampe 0% / grinzi 90%
- pasaj peste A7 (DJ203P Râmnicelu) - rampe 50% / grinzi 100% / predale 0%
- pod pe A7 (Râul Râmnic) METALIC - 13 deschideri (x2) - grinzi 85% / ranforsări transversale grinzi 30% / predale 0%
- pasaj peste A7 (bretea nod Râmnic) - rampe 90% / grinzi 85%

Total pasaje peste A7 = 8 bucăți / MEDII: rampe 55% / grinzi 80% / predale 5% / suprabetonare 0%
Total pasaje/poduri pe A7 = 5 bucăți, 17 deschideri (x2) / MEDII: suprabetonare 100% / hidroizolație 0% / la podul peste Râmnic grinzi 85% / predale 0% / pasajul peste CF500 Buzău pe drum leg. sperăm grinzi 100%

Alte puncte critice importante:
- asfalt - necunoscut, probabil 50%, sunt și zone cu uzură
- parapete - s-a început cu niște parapete, nu știm cât și unde exact
- marcaje - 0%
- șanturi & casiuri & taluzări - probabil tot așa în jur de 50% sau poate ceva mai mult

Monitorizare puncte critice Autostrada A7 Buzău-Râmnicu Sărat
30 iulie
- pasaj peste A7 (drum legătură cu DN2 nod Buzău Nord) - rampe 95% / grinzi 95% / predale 30% / armare 0% / suprabetonare 0% [stadiu din 28 iulie!]
- pasaj pe drum legătură cu DN2 (cale ferată M500) METALIC - 6 deschideri cale simplă - grinzi 100% / predale 0% probabil [stadiu din 28 iulie!]
- pasaj peste A7 (drum agricol) - rampe 40% / grinzi 80% / grindă căzută?!?! (direcția de filmare, prima pe deschiderea centrală) / predale 0%
- pasaj pe A7 (DC14 Bobocu) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj pe A7 (DJ220 Cochirleanca) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj peste A7 (drum local Costieni-Lanurile) - rampe 80% / grinzi 90% / predale 0%
- pasaj pe A7 (pârâu) - 1 deschidere (x2) - suprabetonare 100% / hidroizolație 0%
- pasaj peste A7 (DC10 Costieni-Ziduri) - rampe 75% / grinzi 90% / predale 0%
- pasaj pe A7 (probabil drum agricol) - 1 deschidere (x2) - armare 50% / suprabetonare 50% / hidroizolație 0%
- pasaj peste A7 METALIC (DJ203 Ziduri) - rampe 10% / grinzi 100% / predale 0%
- pasaj peste A7 (DJ203A Sălcioara) - rampe 0% / grinzi 90% / predale 0%
- pasaj peste A7 (DJ203P Râmnicelu) - rampe 50% / grinzi 90% / predale 0%
- pod pe A7 (Râul Râmnic) METALIC - 13 deschideri (x2) - grinzi 95% / ranforsări transversale grinzi 30% / predale 15%
- pasaj peste A7 (bretea nod Râmnic) - rampe 90% / grinzi 85% / predale 0%

Total pasaje peste A7 = 8 bucăți / MEDII: rampe 55% / grinzi 90% / predale 5% / suprabetonare 0%
Total pasaje/poduri pe A7 = 5 bucăți, 17 deschideri (x2) / MEDII: suprabetonare 90% / hidroizolație 0% / la podul peste Râmnic grinzi 95% / predale 15% / la pasajul peste CF500 Buzău pe drum leg. grinzi 100% / predale 0%

Alte puncte critice importante:
- asfalt - strat 1 în mare parte (80%), strat 2 (poate spre 50%), foarte puțin strat 3 (15%) - per total să zicem 50% la asfalt
- zone destule cu umpluturi de făcut, fără asfalt, pe distanțe scurte dar multe ca număr, de obicei în apropierea structurilor pe A7
- parapete - 3%, să zicem, câțiva kilometri în apropiere de Buzău, parapet central plus puțin pe laterale
- marcaje - 0%
- șanturi & casiuri & taluzări - aproximativ 50-60%

Ionut

O chestie ciudată observată de @horatiu.cosma la minutul 4 în filmarea de pe Bz-Râmnic.
O grindă căzută pe o parte, răsturnată cumva?! :o

ncb

Filmare și de la Raducu: AUTOSTRADA A7 ~`| Focsani-Bacău Lucrari pe lotul 1 | 03.08.2024 || Raducu P Drum


hummingbird

Mai degrabă pare căzută pe o parte grinda, nu o fi pusa provizoriu bine. O fi afectata structura grinzii de la atât?

Ionut

Păi da, fix asta ziceam, pare căzută pe o parte.
Nu-mi dau seama dacă sunt cuzineții afectați sau grinda de lângă...

Monitorizez cu atenție și îngrijorare...

hummingbird

Ce e totuși îmbucurător e ca s-au apucat si de terasamente la majoritatea supratraversarilor de pe lot

oneway

Astia nu se lasa pana nu mai fac inca o nenorocire... :((
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

Ionut

#12774
Monitorizare puncte critice Autostrada A7 Mizil-Spătaru (Buzău Vest)
2 august
- pasaj peste A7 (DJ100C Fulga, nod Mizil) - rampe 1% / grinzi 0% (neaduse)
- pasaj pe A7 (canal) - suprabetonare 50% / hidroizolație 50% / asfalt 0%
- pasaj pe A7 (pârâu) - hidroizolație 95% / asfalt 0%
- pasaj peste A7 (DJ102D Baba Ana) - rampe 80% / grinzi 100% / predale 0%
- pasaj peste A7 (DJ102H Mizil-Satu Nou) - rampe 50% / grinzi 0% (neaduse)
- pasaj pe A7 (canal) - hidroizolație 75% / asfalt 0%
- pasaj peste A7 (drum agricol) - rampe 95% / armare 75% / suprabetonare 0%
- pasaj peste A7 (DC54 Vintileanca) - rampe 50% / grinzi 0% (neaduse)
- pasaj peste A7 (DJ103R Găgeni-Vintileanca) - rampe 40% / grinzi 0% (neaduse)
- pasaj pe A7 (pod Râul Năianca) - asfalt 100% (parcă stratul 2)
- pasaj peste A7 (drum agricol) - rampe 50% / grinzi 100% / predale 0%
- pasaj pe A7 (canal) - asfalt 100% (parcă strat 2)
- pasaj pe A7 (canal/vale) - SKIZO SKILLZ - 3 deschideri (x2) - grinzi 33% / predale 33% / armare 0%
- pasaj peste A7 (DJ203C Clondiru, nod Clondiru) - rampe 75% / hidroizolație 100% / asfalt 0%
------- ^^^ acestea sunt structurile critice pentru deschidere Mizil-Clondiru, restul până la lotul Nurol e muzeu până când termină Nurol
- pasaj peste A7 (drum agricol) - rampe 50% / armare 90% / suprabetonare 0%
- pasaj peste A7 (drum agricol) - rampe 50% / hidroizolație 100%
- pasaj pe A7 (canal) - hidroizolație 100% / asfalt 0%
- pasaj peste A7 (DJ203G Stâlpu-Pietrosu) - rampe 70% / hidroizolație 100%

TOTAL PASAJE CRITICE PENTRU DESCHIDERE MIZIL-CLONDIRU:
Total pasaje peste A7 = 8 bucăți / MEDII: rampe 55% / grinzi 37% / predale 25% / armare 22% / suprabetonare 12% / hidroizolație 12%
Total pasaje/poduri pe A7 = 6 bucăți / MEDII: suprabetonare 75% / hidroizolație 70% / asfalt 33%

ALTE PUNCTE CRITICE PENTRU DESCHIDERE MIZIL-CLONDIRU:
- asfalt - strat 2 cam pe 75% din lungime Mizil-Clondiru, strat 1 pe vreo 20%, fără pe vreo 5%, nu cred că e uzură pe nicăieri / deci per total să zicem 60%
- parapete - doar parapete laterale (o confirmare indirectă că nu e uzură pe nicăieri) pe vreo 75% din lungime Mizil-Clondiru / deci per total să zicem 35%
- marcaje - 0%
- șanturi & casiuri & taluzări - 65%, cam așa, estimare grosieră (greu de făcut exact)

Ionut

#12775
Să mă ierte, dar ăștia sunt IDIOȚI.

Cum dracu să stai mai bine la pasajele peste A7 DUPĂ Clondiru, unde e muzeu... și să ai probleme mari la structurile critice pentru deschidere pe Mizil-Clondiru? Incredibil. INCREDIBIL.

Alo?!?!!??!!?? CNAIRuuuuuuuu!!!!!! :rant:

Iar SKIZO SKILLZ arată GENIAL!!!

PIF-MR

#12776
@oneway
Care este precedenta?

mike_us

@PIF-MR Cred ca se refera la accidentul in care s-a lovit o conducta de gaz pe A7. Acolo au murit 4 oameni Dumnezeu sa ii ierte.

Cred ca regula forumului e sa nu quote un mesaj daca e doar la o pagina distanta. Am făcut si eu si mi s-a atras atenția.

PIF-MR

Nu intotdeauna regula asta se potriveste, uneori se creeaza confuzii. Administrez si eu cateva forumuri smf si nu aplic asa ceva. Dar daca e musai, facem cum doresc administratorii. Multumesc pentru observatie.
Legat de accidentul cu conducta de gaz, vina nu e doar a "ăstora".
Acolo e culpa comuna, chiar daca Transgaz se eschivează. Ei habar nu aveau pe unde trece magistrala.
Și in alta ordine de idei, "ăștia" au construit și construiesc cum altii nici nu viseaza, in niste conditii infernale...

Ionut

Nu se creează nicio confuzie, poți folosi @PIF-MR.

La țeavă s-a întâmplat fix cum am zis, nicio vorbă, niciun fel de transparență. Dincolo de vină, care e evidentă, pe mine lipsa de transparență mă deranjează.

Și hărnicia (pe care nu o contestă nimeni) nu e o scuză (cu atât mai puțin motiv) pentru ucidere din culpă.