News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

Ionut

Ce dracu face Coni de nu lucrează la pasajul de la Mizil???!!??? :rant:

mircea

Se vede tot mai clar că lotul 1 cam iese din schemă pentru 2024. Mă așteptam ca la Cricovul Sărat și la DJ102N să fi urcat măcar grinzile de la ultima filmare. La DN1D e de lucru de le sar capacele și ei de câteva luni tot la stadiul de pile sunt...

Sorinus

Mie imi pare ca au facut aproape tot in afara de ce este cu grinzi metalice, cu care abia au inceput (nod Dumbrava). Evident fara partile de migala. Probabil vor lucra secvential.

RazesIesean

Lipsesc grinzile metalice, la cele cu grinzi de beton au armat si mare parte suprabetonat, excluzand podul peste CF.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

Geri

Dar avem pe cateva zone, stalpi pentru parapet pe sensul Pl-Bz, si masia cu care se bat iar pe sensul Bz-Pl ar parea sa fie si parapetul pe stalpi.



Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Pizzarotti-Retter termină fără probleme partea de drum. Nu octombrie. Dar noiembrie probabil, decembrie nicio emoție.

Însă structurile....... vedem. Eu sunt reticent. Momentan nu înaintează cu tablierele metalice cum ar trebui.

Dacă nu se redresează în august le voi propune colegilor din API să cerem deschiderea pe Albești-Mizil.

Dar problema cu asta e pasajul Coni din nodul Mizil. Ce dracu o lălăie acolo?!?

danpandrea

Din disperare electorală, nu m-ar mira să văd Albești - Mizil deschis fără pasajul celor de la Coni. Mai mult, parcă văd că vor pune un giratoriu provizoriu înainte de pasaj (că avem deja noua deviere) și vor ține bretelele închise până la finalizarea nodului.

mdragos

Parca nu stim cine e Pizza... eu nu cred ca termina anul asta. Nici macar nu am avut asteptari de la inceput. Inca am un gust amar de pe A10.

hummingbird

Cu 3 luni înainte de termenul de finalizare ei nu s-au apucat de rampe la nodul cu DN1D, nu mai zic ca trebuie sa dea întâi în trafic pasajul peste autostrada și după sa finalizeze sub el. Par ca la terasamente lucrează bine și ei și Coni, dar fără structuri nu se poate da nimic în trafic.

bogdan4ice

Pai cum vine asta? Parca si-au schimbat managementul si ruleaza bine ... Sau asteptarile astea sunt doar la A0?
Personal apreciez pe unu care lucreaza din rasputeri desi si a luat mai mult decat poate duce fata pe unii care o lalaie sau cauta tot felul de tertipuri.


tom_sawyer

#12745
În perioada 05.08.2024 – 08.08.2024 se vor desfășura două transporturi cu depășiri pe traseul:

Băicoi (județul Prahova) – DN1 – DN1B – DN1A – DN1B – DN1D – intersecție DN1D/ DJ100B (Fulga) (județul Prahova).   

Vehiculele transportă grinzi. 

Lățimea maximă a vehiculelor este de 2,55 m, masa totală 93,70 tone, lungimea 53 m, înălțimea 4,25 m, viteza de deplasare urmând a fi adaptată condițiilor de trafic.

CNAIR

bogdan4ice

Deci vin grinzile pentru DJ100C. Sa vedem cum se vor misca.

Ionut

O să împart ban-uri pentru mizerii. Adică ție, @bogdan4ice.

Mai zic o dată, poate nu am fost clar. Legat de management, comparația este între A10 și A7 (ce va fi pe A0 vom vedea). Aici vorbim de 1-2 luni după termenul contractual, pe A10 vorbeam de ani. Cred că diferența e evidentă.

Vom vedea dacă vor reuși decembrie sau nu. Dacă nu își revin în august cu tablierele metalice, nu vor reuși, în opinia mea.

Șansele pentru o deschidere parțială sunt mai mari pe Albești-Mizil, așa cum am scris (chiar eu) în ultima poziție API pe acest subiect, la ultima filmare din 28 iunie.

pelan87

Sper sa nu gresesc, dar pasajul de pe DJ100C fusese initial in atributia celor de la Trace (fara sa avanseze mare lucru), apoi a fost preluat de Coni, care au inceput sa miste ceva.
Probabil din cauza ca tablierul metalic va fi livrat cu intarziere, abia s-au apucat de lucru la rampe.
Problema cu tablierul metalic vad ca e pe ambele loturi de pe Ploiesti-Buzau, unde toate podurile cu tablier sunt mult intarziate, in timp ce cele cu grinzi din beton sunt in mare parte deja suprabetonate.

mike_us

A7 clar nu se compara cu A10. Chiar daca nu deschid anul asta deschid la început de 2025.