Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.

Deutschländer

Nu trece A7 deja peste M701?
Acum nu sunt expert in economia Buzoiana, dar cat de mult pot sa creste orasul sa fie nevoie de inca o linie tren si spatiu sud de Bulevardul Industriei nu mai este suficient?

George Hn

Salutare! Când am văzut proiectată cocoașa de la Focșani acum ceva ani nu mi-a venit să cred. Am sperat până în ultima secundă că nu se va construi hidoșenia. Încă nu pot să concep că se face.
Oare a socotit cineva cât combustibil se va pierde pe ocolișul ăla nefericit? Încerc și eu o estimare de școală primară: 17500 auto/zi x 4 km x 7,5 litri/100 km. Cred că banii ăștia ar ajunge să se construiască o supratraversare cu tot ce trebuie în fiecare an.
Cred că intră în hall of fame Focșaniul cu asta.

dumbravaandrei

@panzer problema mea cu cocoașa de la Suceava e că dacă se făcea drumul cât mai aproape de Zvorâștea, asigura accesul la încă 300k de oameni din zona Dorohoi-Săveni-Darabani. Am scris mult pe tema asta atunci când se studiau variantele de traseu. Bașca am și mai alergat ca prostul pe la toate ședințele cu acces public să previn un traseu prin curțile cumetrilor lui Flutur. Dar la consultările publice m-am dus singur. Leprele alea de la primăriile Dorohoi, Botoșani și Darabani au refuzat orice implicare că ei nu discută cu Cioloș și Drulă, de parcă aveau cnair-ul pe proprietate personală. Tufa aia de la cj Botoșani mai departe de Suceava nu știe să meargă. Ăla a fost și momentul în care am decis că nu mă mai implic deloc pentru zona aia, chiar dacă Botoșaniul îmi este județul natal. Aia e. Atât s-a putut, atâta s-a vrut. 

voicul

Nu stiu de ce Bz-ul s-ar putea dezvolta doar in S.
In V ce are daca se duce?
+ Mai merge si ceva in N.
Ca sa nu zic E.
Trebuie sa scrie Buzau neaparat. Daca vine un producator auto si deschide fabrica la Lipia ... ce facem? Ii dam foc ca nu s-a dus in S-ul Buzaului? Sar buzoienii ca sunt masinile "made in Lipia"?

Ok ca poate se putea proiecta ca primul tramvai din Buzau, la inaugurarea de peste 50 de ani, sa treaca peste A7 ... se puteau face multe, dar si ce se face nu e chiar in toate locurile proiectat chiar fara cap.

horatiu.cosma

Dar stați puțin, că nu se construiește un zid chinezesc la sud de Buzău, ci o autostradă de 2 metri înălțime. Încă și invită la dezvoltare de o parte și de alta.

liviu.roman

#12695
Încă puțin și sunt toate grinzile sus la podul peste râul Râmnic și DN22. Se lucra la amenajarea drumului pe unde o să fie deviat DN22 cât timp se vor urca grinzile.




Edit: Se pare că a început și ridicarea predalelor pe capătul dinspre Buzău.

panzer

N-as vrea sa devin eu acel idiot care arunca o piatra in apa si voi toti va chinuiti sa o scoateti.

Zid chinezesc n-o fi, dar poate va inchipuiti cum treceti un apeduct pe sub autostrada, sau un canal colector. Chestii dinastea urbane. De tramvai am spus, vedeti cat de greu urca Basarab-ul.

Vad oricum ca nu comentati ce spun eu. Repetati doar ce stim cu totii. Da e mai scurt de la Buzau la Ramnic daca A7 e foarte aproape de oras, daca ar fi mai departe o iei pe DN2. La fel de la Ploiesti la Bucuresti e mai scurt pe DN1. De ce mai foloseste lumea A3 atunci?

Ma scuzati ca v-o spun. Viata nu se rezuma numai la masini.

Fara atacuri la persona, un pic in gluma, acum vreo 10 ani a fost un coleg pe forum care incerca sa calculeze cat combustibil economiseste daca taie toate benzile si merge drept. Doar el pe drum.

PS: imi pare tare rau ca nu mai gasesc studiul de la Montreal, care are autostrada urbana, apropo. Au pus toate cazurile de cancer pe harta dupa domiciliul pacientului. Atat. Ce sa vezi, s-a inrosit harta in jurul autostrazii. Un studiu absolut banal facut de niste studenti a schimbat harta imobiliara a Montreal-ului: de unde proprietatile de langa A erau mai scumpe au devenit pentru imigranti.

mike_us

#12697
@liviu.roman Foarte faine imagini, mulțumim. Interesant ca au si început si cu predalele înainte de a termina de ridicat toate grinzile.
Prima jumătate a anului am văzut progrese mari la terasamente, următoarele 5 probabil ca o sa vedem progres mare pe structuri.

gabim

@panzer: Stai linistit, ca nu esti singur. Ca spunea cineva de "tarile cu apa calda", nu mi se pare deloc intamplator ca in Germania, in zonele unde autostrada este si centura pentru oras sunt cele mai mari blocaje in trafic (Munchen, Nurnberg, Frankfurt ca exemple). Doar ca autostrazile alea au fost facute acum multi ani, acum ar trebui sa invatam din greselile altora cand construim nou. Si probabil ca asta este solutia: separarea traficului de tranzit de traficul local, ideal cu autostrada deservind traficul de tranzit in marea majoritate. Pe de alta parte, putine locuri in Romania au in acest moment trafic de autostrada, si chiar daca adunam traficul local cu traficul de tranzit, tot nu se va ajunge la blocaje majore, decat poate in cateva locuri pe A0. Parerea mea
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

hefaistos

E Buzău, nu Brașov sau Iași. Sa nu exageram. Are cum sa se dezvolte pe alte direcții, măcar de nu ar deveni oraș de pensionari.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

GAC

nu autostrada o sa blocheze dezvoltarea buzaului, asa cum nu a blocat 30 de ani, cat despre tramvai, a ajuns sa coste 1 km de reabilitat linie aproape cat 1Km de sutostrada.
Dupa ce Buzaul o sa aiba centura, se poate implementa culoar unic pt transport in comun.
pt buzau, vad fezabil cel mult troleibuz (2-3 linii principale), eventual cu autonomie, ca tot sunt la moda si cateva linii secundare de microbuze/autobuze mici. de tramvai se poate vorbi doar in orase cu 300K locuitori.

ijwtsh

Resita are tramvai.

Acum ma astept sa spui ca Resita e un caz special in vreun fel. :D

slartibartfast

Când o să aibă Buzăul tren metropolitan sau tramvai în suburbii, și o să ne trezim că vrem să lege și Ținteștiul (care nu e direcția principală de dezvoltare a Buzăului, direcția principală e spre Mărăcineni-Vadu Pașii, și una secundară spre Vernești-Lipia-Merei), autostrada o să fie suficient de bătrână să aibă sens unele intervenții punctuale în zonele unde ar fi nevoie de noua infrastructură.

În momentul ăsta, mi se pare că era imposibil să poată spune cineva pentru ce anume trebuie lăsat loc, având în vedere că nu există nicio strategie pe plan local pentru asta.

Ionut

Hai că deviem mult prea mult.
S-a notat, A7 blochează dezvoltarea Buzăului. :lol:

Feri

DRDP Iași: update Șantierul Autostrăzii A7 Focșani - Bacău, Lot 2 Domnești-Târg - Răcăciuni