Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

PIF-MR

#12675
Spre aducere aminte, randarea 3D Consitrans A7 Buzău-Focșani, de unde se pot urmări mai ușor toate lucrările speciale...


mirceaeliade

Ma uitam putin pe segmentele nordice ale A7, si ma intrebam, oare cocasele de la Suceava si Siret erau chiar necesare?  Nu se puteau trage mai la esti putin ca sa nu se copieze scenariul de la Focsani?

RazesIesean

Asa a vrut Flutur sa aiba Suceava centura sub forma de autostrada.
Cand politicul isi baga coada, plateste plebea.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

hermes

Interesele imobiliare are baronilor locali și ale clientelei lor ne costa pe toți mult mai mult decât credem...
Și la Iași s-a întârziat enorm ca nu se hotărau smecherii locali, pana și Spitalul Regional a fost pus acolo absolut aiurea (când putea fi spre E85) unde a vrut clica lui Chirica, Zapodeanu și alții ca ei.
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

panzer

#12679
Eu sunt de alta parere complet. Este o greseala ca A-ul sa fie centura la un oras sau altul.

Facem aceeasi greseala cu DN-urile mari care trec prin fiecare sat in parte.
Mult mai bun este aproach-ul de la Bulgari si patial de la Moldoveni: DN-ul trece pe langa localitate si are 2 devieri catre oras/sat/comuna.
Toti mortii de pe DN2 sunt in localitati. In afara de accidentele auto care sunt aleatorii.

La A-uri pt ca le-am facut de la Zero, trebuia sa intelegem asta de la inceput. A0 imparte orase in doua. Trece mult prea aproape de Bucuresti.

A3 Bucuresti Pitesti Ploiesti este proiectat bine. Trece departe de aglomeratia [umana] de pe DN1.
A2 este bine proiectat: nu trece nici pe la Slobozia nici pe la Calarasi.

A7 ar fi trebui sa treaca la fel, mult mai la sud, prin pustietate. Dupa Mizil trebuia sa fie mai la sud cu minim 20 km. Am fi avut mai putin cu 80% treceri peste CF, mai putine DN-uri de traversat. In plus, drumuri de legatura de aprox 20 km cu marile orase, Buzau, Ramnic, Focsani Etc. Probabil ca la Bacau trebuia sa revina pe traseul existent.

Sunt si locuri unde nu se poate, ca nu e loc, gen PiSi... dar A7 trece prin campie si podis doar.

TibiV

Quote from: panzer on July 30, 2024, 12:30:26 PM...
A3 Bucuresti Pitesti este proiectat bine. ...

A3 Bucuresti - Ploiesti ....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Tot la câteva luni iar vin idei din astea de reinventat apa caldă. Sugestia in astfel de situații e să mergem din nou spre abecedar. Drumurile sunt făcute pentru oameni. Drumurile noi au scopul de a salva vieți. Drumurile noi au scopul (pe cât posibil) de a scoate traficul (de tranzit) din localități. E perfect traseul A7 că fix asta face. Ia traficul de pe criminalul DN2, din localitățile de pe traseu, elimină aglomerația de acolo, decesele din accidente rutiere, poluare etc. Ce sens ar avea să faci o autostradă prin pustietate? Eventual și fără noduri de acces? Pur și simplu fără nicio logică și sens.

Sorinus

bine ca ai scris tu, chiar mi se parea ciudata propunerea cu A prin pustietate.

Daca vrei sa mergi de la Buzau la Focsai, si A e la 20km de orase, o vei lua tot pe DN2, deci ...

A7 nu e pt Iasi sau ucrainieni.

dumbravaandrei

#12683
iar drumurile nu se fac doar pentru a conecta extremitatile acestuia. Ci si localitatile limitrofe, in cel mai optim scenariu astfel incat deranjul in trafic sa fie minim.

dargauda

DRDP Iași: Șantierul Autostrăzii A7 Focșani - Bacău, Lot 2 Domnești-Târg - Răcăciuni


thx The Romanian

mirceaeliade

Cred ca am ratat discutia, dar vad pe CESTRIN urmatoriul comentariu pt Pascani-Suceava:

QuoteCONTRACTUL DE PRESTARI SERVICII A FOST DENUNTAT UNILATERAL INCEPAND CU DATA DE 24.06.2024.

Care e traducerea pentru ne-specialisti?  E ceva legat de renuntarea la PT sau e ceva mai serios?

Feri

Da, probabil se referă la scoaterea proiectării.

panzer

@horatiu.cosma @Sorinus si @dumbravaandrei daca sunteti atat de convinsi de parerile voastre nu va mai minunati de nici o cocoasa va rog. Nu va mai aplecati urechea la nici un primar care plange ca i s-a taiat localitatea in doua, etc.

Ca buzoian am spus-o de cateva ori ca A7 trece exact prin singura zona de dezvoltare a orasului. Adica exact infrastructura care lipsea si care ar trebui sa aduca dezvolarea orasului, este exact aceea care il va impiedica: nu mai poti ajunge cu o linie de tren sau cu un tramvai la sud de A7. Sa tot faci o fabrica acolo. Cu tramvaiul mai treci peste Autostrada [greu, cu pasaj lung si cu motoare mai mari de 120 kwh/osie], dar cu trenul din parti.

Sorinus

Daca in 30 ani CFR va infiinta o linie urbana in Buzau, sau va arde conectivitatea spre noua si extrem de infloritoarea zona industriala (generata practic de proximitatea A7), atunci se poate face un pasaj nou peste A. Langa Cta, linia spre Negru Voda trece PESTE A2.

Dar ceva imi spune ca nu va fi nevoie.

survola