News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

catalinus66


JohannDB

#12541
      """....... ce să zic... dar treceau bine mersi pe dn1 (pe aici cară și Abrams-urile, deci sigur rezistă drumul la 90t, iar grinzi de 40m am mai  văzut în ultimii 2 ani)."""
  La 51 m pe lungime, nu mai este deloc "funny" să duci și să iei și la telecomandă un astfel de "bau-bau"....
  DN 1, pe Predeal nu este pretabil pentru astfel de dimensiuni din cauza serpentinelor de la Timișul de Sus, (mari) probleme la podul de la Azuga, apoi nu treci la Sinaia la giratoriul de după gară de la "Penny/Centul de urmărire trafic".... Am trecut la limită cu piesă (catarg) la 27 m lungime și 2,55 m lățime iar la greutate, un "vax" de total 29 de tone, pe Predeal.....
  Nici "cumva" și total exclus din studiu, pe DN 73 (Pârâul Rece - Predeal, via Cristian - Ghimbav....
  DN 1A pe Cheia, exclus......
  De la Brașov, la Sibiu, direct DN 1, iar nu se poate, din cauza "Preșaniului, cu serpentinele de la km 205-206, Dealul Perșani.....
  O astfel de grindă, nu poate sta în consolă peste capătul doliei din spate și astfel nu poți jongla cu "lungimea atârnată în consolă", ca s-o treci peste garduri, parapeți și alte "năzbâtii" puse de unii-alții pe drumuri; de aia se face "turism prin țară".........  Oricum nu le-a fost ușor nici la Râmnicu Vâlcea - sud, nici la Drăgășani (prin centru, ioc centură) nici la intarea pe DEx 12 la Piatra Olt cu girațiile alea ce se fac numai pe contrasens, nici Găești din DN 61 în DN 7 și apoi în DN 72...... O grămadă de puncte dificile și de maximă concentrare...... Și "frigiderul plin" și cuviinte grele de la "turizmenarii din spate", care nu mai au nimic în cap.....

dumbravaandrei

Am gasit pe YT un clip cu ridicarea grinzilor metalice la A3xA7. Nu am putut identifica userul pe forum, asa ca postez direct:



Pe canalul sau pot fi vazute mai multe clipuri cu diverse operatiuni din santierele Retter

RobertH

AUTOSTRADA PASCANI – SUCEAVA LOT 1

Plansa incadrare:


Nod Tatarusi:


Nod Dolhasca:


Nod Roscani:


Powered by API/PUM imgur uploader

RobertH

AUTOSTRADA PASCANI – SUCEAVA LOT 1

Planse situatie (1/3):















Powered by API/PUM imgur uploader



RobertH

AUTOSTRADA PASCANI – SUCEAVA LOT 1

Planse situatie (2/3):















Powered by API/PUM imgur uploader

RobertH

AUTOSTRADA PASCANI – SUCEAVA LOT 1

Planse situatie (3/3):

















Powered by API/PUM imgur uploader

RobertH

#12547
Traseul e calibrat pe harta API si restul planselor le gasiti aici : https://pum.project-online.se/doclic/Rutier/Autostrazi/A7/Pascani-Suceava/Lot%201/


ncb

Tot de la Raducu: A7 | Montare grinda Pod peste CF M500 | Drum legatura DN2 Buzau-Focsani lot 1 | 18.07.2024


mike_us

#12549
Podul peste Râmnic aproape terminat de ridicat grinzile, început la cel mare de la Buzău si la structurile mai mici acum. Pina in toamna o sa fie progres bun si la structuri.

Maverick98

Încă un videoclip de la SkyScraper Ro: Autostrada A7 | Nod rutier cu Autostrada A3 | Primele grinzi peste A3 | 20.07.2024 Pizzarotti&Retter


tom_sawyer

Quote from: tom_sawyer on July 22, 2024, 10:12:15 AM,,În ceea ce privește structurile și soluțiile tehnice, vom cere în caietul de sarcini o analiză pentru utilizarea materialelor de construcții din import sau din producție internă. Cred că este foarte important să decidem dacă facem drumul din beton, cimentul fiind produs în România sau din bitum, dar pe care îl importăm. Săptămâna viitoare va fi lansat în dezbatere publică acest caiet de sarcini pentru Drumul de mare viteză București –Giurgiu, tocmai pentru că am inclus aceste elemente de noutate și vreau să avem un răspuns din partea pieței înainte de lansarea licitației în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP). ", a adăugat directorul general al Companiei Naționale de Investiții Rutiere (CNIR), Gabriel Budescu.

economedia.ro

Folosirea betonului cred că s-ar justifica și pentru lotul de la granița cu Ucraina, vor exista multe camioane care să staționeze pe el.

dumbravaandrei

cred ca intrebarea corecta ar fi catre CNAIR: puteti sa faceti mentenanta unui drum de beton? Ca nu e simpla mentenanta si nici nu-l poti lasa de izbeliste...

gruia88

La cum evolueaza clima in zilele noastre in Romania cand iarna nu mai e iarna si ciclurile inghet/dezghet nu mai afecteaza asa tare placile de beton , plus ca la ce calduri sunt vara deja bitumul nu mai face fata , se deformeaza , restrictii de tonaj etc .

Deci mai ales ca e in zona de SUD a romaniei si pe langa costurile de productie a materialelor , dupa mine ar putea sa se orienteze si catre beton.

pasadia

Intrebare pentru cei care cunosc acele drumuri bazate pe planurile pentru Pascani - Suceava, lot 1. Acest lot se termina cu un semi-nod la Roscani, intersectia cu DJ208C. Acest nod, plus DJ-ul mentionat, ar avea sansa sa devina principala poarta de acces spre Botosani (sunt vreo 25 de kilometri, evident cu multe case construite in lungul DJ-ului). De pe imaginile Street View insa se vede ca DJ-ul arata destul de bine, si deci probabil ar face fata cat de cat traficului suplimentar. Asa e? Cum se prezinta acel DJ si traficul de pe el acum?