Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 13 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

În noiembrie o să zică că el s-a referit la poduri. Care probabil vor fi aproape de final. Dar, ăăă, hidroizolație, asfalt, parapete, rosturi de dilatație, marcaje nu țin de poduri. Oricum, această efervescență e foarte amuzantă și antrenantă. În fiecare an se fac afirmații războinice și optimiste despre ce șantiere se deschid, după care, pe măsură ce trec lunile, promisiunile scad în intensitate, termenele cresc, scuzele își fac simțită prezența.

Pentru cineva care a urmărit de vreo 10 ani cu mare atenție acest joc al progresului real în șantiere, pot să zic că am un oarecare nas format pentru cum vor evolua lucrurile în următoarele 5 luni. Sigur, pot să mă înșel și să apară miraculos zeci de echipe extra la structuri, parapete, marcaje, rosturi și alte briz-briz-uri de final. Dar pentru asta trebuie foarte mulți bani și trebuie ca piața să poată duce așa ceva. Că acele echipe extra trebuie găsite și plătite și pe A0 Sud și pe A7 și pe CraPi și pe PiSi5, dacă vrem inaugurări și acolo.

Cine mă impresionează cel mai tare în momentul acesta în țară dintre cei cu șanse de inaugurare anul acesta, și care în mod paradoxal stă cu capul la cutie și nu prea face declarații războinice, e Webuild pe PiSi5. Uitați cum deja au câțiva km buni de parapete instalat pe poduri (care e cel mai migălos și complicat de instalat dintre toate tipurile de parapete, deci semn bun că s-au apucat cu partea mai grea). Au asfalt pe 90% din lot (2 straturi), au podurile cu grinzi de beton suprabetonate, au început și hidroizolația și asfaltul pe ele. Vegetal mult, rigole, șantier curat, mobilizare foarte bună. Și totuși, nici chiar ministerul nu mizează pe ei în declarațiile publice.

Dacă nu iau piciorul de pe accelerație, eu zic că după A0 Sud 1 și cocoașa de pe A7, vom auzi prima dată de PiSi5.

hermes

Webuild sunt in conflict cu ministerul si cu Grindeanu, daca se confirma santajul ala incercat cu drumurile de legatura, nu sunt deloc intr-o postura onoranta. Mizeria cu asfaltul de pe podul de la Braila li se datoreaza si faptul ca incearca prin diferiti comunicatori sa paseze pisica moarta in curtea CNAIR denota lucruri facute anapoda. Si atunci, de ce m-as increde ca pe PiSi5 ar face lucrurile diferit?
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

horatiu.cosma

E ceva mai complex subiectul, dar nu e locul potrivit  :D .

dumbravaandrei

Am trecut astazi putin pe Ploiesti-Buzau. Incep cu lucrarile de la Spataru. Se lucreaza la terasament (au cam terminat de decopertat din ce am putut vedea din DN) si la relocare de utilitati. Mobilizarea mi s-a parut una buna, avand in vedere configuratia frontului de lucru. In ritmul asta, e posibil sa vedem "negreala" pe mare parte din santier pana la sfarsitul anului. Bineinteles, nodul DN2 o sa ia mai mult timp.
Eu pe vremea asta tin cateaua si motanul in casa, asa ca respect maxim pentru orice om care sta pe canicula asta in santier.
Din lipsa de timp, daca o sa fie cazul, o sa pun detaliile la fiecare poza mai pe seara. 






























dumbravaandrei

La Grosani / Stalpu (Trace) era mai multa anemie... Lotul asta nu-l vad gata pana la anul in vara, la ce ritm a avut pana acum. Cu emotii si pentru vara...

Aici mai sunt cel putin 3-4 luni de treaba


si pana nu termina cu supratraversarea de la stalpu, nu prea pot continua nici cu BSC-ul..


Pe capat misca un compactor


Si cativa oameni la lucru, sa nu ziceti ca era pustiu...




Asta e supratraversarea de la Clondiru (cred ca sunt cam 3km fata de locul de unde am facut poza, scuzati calitatea)




dumbravaandrei

Pe lotul 1, la DN1D era liniste totala, toate utilajele parcate. Nu stiu de ce trag pisica de coada acolo...

La Dumbrava, cu totul alta poveste. Lume prin santier, se lucra la suprabetonari.

Peste CF inca lipseste tablierul, probabil urmeaza in perioada imediat urmatoare, de la distanta pare acelasi producator ca si al tablierului peste A3:


Alte lucrari intre A3 si CF:


La breteaua Buzau-Ploiesti, pare ca au inceput suprabetonarea, mai au ceva de lucru la umpluturi:




Se lucra si la acea bretea:


Se lucra la suprabetonare si in dreapta A3 (Ploiesti->Buzau + Buzau->Bucuresti):








Predalele sunt deja in santier. Ochiometric par a fi toate :)




Si grinzile din tablier, proaspat montate pe suportii temporari:











alecu26

Astea sunt cele de au făcut turul României. De la Brasov la Luduș....la Sibiu (traversat noaptea prin mega trafic și crescut și mai mare haosul) și cumva au ajuns la Ploiești. Drumurile noastre zici ca sunt din geometria neeuclidiana, unde drumul cel mai scurt între doua puncte nu e o linie dreapta. :))
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ncb

 Filmare noua de la Raducu:   A7 | Montare grinda Pod peste raul Buzău | Buzau-Focsani lot 1 | 18.07.2024


tom_sawyer

Quote from: dumbravaandrei on July 20, 2024, 05:12:34 PM

Aici pare că se montează balustrada provizorie împotriva căderii de la înălțime a muncitorilor. Să mă anunțe cineva când vede pe șantierele UMB-ului așa ceva.

hermes

#12534
Pai cred ca taman aici s-a intamplat tragedia aia cu muncitorul cazut de la inaltime, nu la UMB...
https://www.ziarulincomod.ro/un-barbat-care-lucra-la-autostrada-moldovei-a-murit-dupa-ce-a-cazut-de-la-inaltime/
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

dumbravaandrei

#12535
^^
Aoleu, da de ce le-au plimbat așa ca pe moaște?

TibiV

Probabil sunt prea mari pentru DN1A...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

#12537
^^^
Și la Aktor, și la Webuild sunt prezente, să nu mai vorbim de Germania, numai la sfântul UMB care dă gata înainte de termen și ține sărbătorile, nu.


Legat de grinzi, se confirmă că sunt de la Energo Brașov:
Quote from: tom_sawyer on July 12, 2024, 03:37:00 PMCred că e pentru A7. Pizzarotti folosește grinzi metalice la nodul cu A3? Uitați aici traseu:

În perioada 12.07.2024 – 19.07.2024 se vor desfășura două transporturi cu depășiri de masă pe traseul:

Energo Brașov – Centura Brașov – DN13 – Târgu Mureș – DN15J – A3 – A10 – A1 – Boița – DN7 – Centura Călimanesști – DN7 – DN67 – DN64 – Găneasa – DN65 – Drumul Expres Craiova-Pitești – DN65 – DN65B – A1 – Petrești – DN61 – Găești – DN72 – DN1 – A3 – Centura București – A3 – Sicrita (județul Prahova).

Vehiculele transportă grinzi.

Lățimea maximă a vehiculelor este de 2,55 m, masa totală 98,10 tone, lungime 51 m, înaltime 4,10 m, viteza de deplasare urmând a fi adaptată condițiilor de trafic. Menționăm că în conformitate cu OUG 195/2002 privind circulația pe drumurile publice viteza maximă de deplasare a vehiculelor cu depășiri este de 70 km/oră.

Pe DN 7, sectorul cuprins între km 242+600 și km 250+000 se va circula în intervalul orar 24.00 – 05:00.

Etapele de desfășurare ale transporturilor sunt stabilite de poliția rutieră, care asigură însoțirea vehiculelor cu depășiri. Transporturile nu se vor desfășura în perioadele și pe sectoarele de drum pe care sunt semnalate fenomene meteorologice periculoase, prin codurile galben, portocaliu sau roșu.


CNAIR

dumbravaandrei

Da...nu știu ce să zic... dar treceau bine mersi pe dn1 (pe aici cară și Abrams-urile, deci sigur rezistă drumul la 90t, iar grinzi de 40m am mai  văzut în ultimii 2 ani). Poate știe @JohannDB de ce le-au plimbat atâta....

mike_us

Știe cineva cite deschideri sunt la podul de la Buzău?