News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

#12495
Nu s-a obținut finanțare prin CEF pentru lotul de la granița cu Ucraina (presupun că CNAIR s-a înscris).

Au ales să finanțeze drumul expres S17 din Polonia:



https://cinea.ec.europa.eu/document/download/ce7b409a-595c-48ce-92ed-3e71b4ef971e_en?filename=List%20of%20selected%20projects_FINAL.pdf
https://cinea.ec.europa.eu/news-events/news/eu-invests-record-eu7-billion-sustainable-safe-and-smart-transport-infrastructure-2024-07-17_en

Further financing opportunities are available under the CEF Transport programme via the Alternative Fuels Infrastructure Facility call, which has the next cutoff date for proposals on 24 September 2024, as well as the 2024 CEF Transport calls for proposals, which will be launched towards the end of September.

Pe CEF militar au finanțat deja (parțial) S12 din Polonia:

Quote from: tom_sawyer on January 25, 2024, 12:43:32 PM

https://cinea.ec.europa.eu/system/files/2024-01/List%20of%20selected%20proposals_FINAL.pdf

Feri

#12496
^ Oricum foarte puține aprobate pe rutier, trendul pare clar.
Poate intră la următorul apel de proiecte CEF... Ar trebui să fie gata și SF-ul până atunci.

tom_sawyer

Poate își mai ajustează și CNAIR pretențiile, de la 109 la 60-70 milioane €, cum se vede că au aprobat în Polonia pe lungime asemănătoare.

ncb

O filmare mai veche de la Nova Descriptio Moldaviae: Monitorizare Autostrada A7 Ploiesti - Buzau, Lot 3 (06/07/2024)


hermes

Quote from: tom_sawyer on July 17, 2024, 04:12:59 PMNu s-a obținut finanțare prin CEF pentru lotul de la granița cu Ucraina (presupun că CNAIR s-a înscris).


Din ce stiu, s-au ratat mai multe finantari prin CEF, printre care si cea de la granita cu Ucraina. S-a prins doar podul de la Ungheni, care tot se amana prin prelungirea termenelor. Iar ratarea asta a finantarilor prin CEF are de-a face direct cu "profesionistii" din CNAIR.
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

mirceaeliade

Daca tin bine minte, CNAIR a incercat sa obtina bani pentru vreo 5km+vama pe A7 si A9, dar doar SFul Giurgiu a fost finantat.  Nu mi-e clar cum de o tara mai bogata ca Polonia a putut lua bani, iar CNAIR nu a putut.  Posibil si ca ruta prin Polonia duce mai direct la fabricile de tancuri germane.

Geri


Restricții de trafic joi și vineri pe Autostrada A3 București – Ploiești pentru lucrări la Autostrada A7


Circulația rutieră va fi închisă temporar pe autostrada A3 București-Ploiești în perioada 18-19 iulie, pentru lucrări la Autostrada A7, anunță centrul Infotrafic din Inspectoratul General al Poliției Române.

Măsura este necesară pentru a permite montajul tablierului metalic la deschiderea ax 10-20 al podului peste autostrada A3, la kilometrul 53+275 metri.

Traficul rutier se va desfășura după cum urmează:
Calea 1 – sensul de mers București – Ploiești va fi restricționat în data de 19.07.2024, în intervalul orar 00:30 – 06:00, astfel încât circulația va fi deviată în zona premergătoare nodului rutier de la km 43 de pe A3 pe ruta Gherghița – DJ 100B – DJ 101F – Valea Călugărească – DN 1B – E577 – Ploiești;
Calea 2 – sensul de mers Ploiești – București va fi restricționat în intervalul 18.07.2024 ora 21:00 – 19.07.2024 ora 06:00, astfel încât circulația va fi deviată în zona sensului giratoriu din localitatea Tătărani (intersecție A3/DN1-E60), pe ruta DN1- E60.

RazesIesean

^^Fiindca drumul matasii trece prin Ucraina si Polonia.
Acum sa fin si noi corecti normal ar fi un coridor Odesa-Chisinau-Iasi-Liov-Poland-Germany.
Singura conditie e ca UCraina nu e in UE / Schengen. Daca era coridorul prin Polonia era mai scurt decat A8 si deservea o zona f mare.

Mereu am spus ca acest coridor ar fi prioritar, dar situatia cu Ucraina l-a blocat din nefericire.
Ex- Iasi - Dresda - 16 ore cu infrastructura curenta (8 ore pentru Iasi Liov pentru 500 KM), cu autostrada s-ar reduce la 5-6 ore adica un total de 14 ore maximum (deci un singur timp de odihna).
Iasi - Dresda prin Ungaria are cu 300Km mai mult. deci ar fi necesar 2 timpi de odihna.

~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

Spadan

Vad ca inca nu s-a pus aici, ca au inceput ridicarea grinzilor la podul peste Buzau.
De la Raducu de pe pagina de FB (postata azi)





Powered by API/PUM imgur uploader

RazesIesean

#12504
Lipsesc traverse la segmentele ridicate.
@hermes, eu sunt inginer mecanic nu constructor, dar din ce imi aduc aminte de acum 18 ani de la rezistenta materialelor in special de la grinzi cu zabrele sunt alte forte cand se aseaza pe reazame fata de fixarea pe sol.
Acum cat de mult influenteaza asta, sunt sigur ca baietii de la proiectare cand se joaca cu soft-ul stiu mai bine.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

hermes

Pari gata sa dai lucrarea ca neconforma :)))
Ai putintica rabdare, stimabile! Bine ca s-au apucat de treaba!
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

PIF-MR

Quote from: RazesIesean on July 18, 2024, 02:27:08 PMLipsesc traverse la segmentele ridicate.
Se vor face suduri la poziție.

wint3rboy

#12507
E fix același sistem ca la podul peste Ramnic - ridica segmentele separate (ce se vede în poza, ca e mai ușor de ridicat asa), după care vin fixate segmentele intermediare dintre cele 2 bucăți de tablier.

tom_sawyer

Percheziții domiciliare într-o cauză privind executarea de activități miniere fără permis sau licență

18 iulie 2024
COMUNICAT DE PRESĂ

Procurorii Secției de Urmărire Penală din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție au efectuat, în cursul zilei de astăzi, două percheziţii domiciliare în București și în județul Buzău, la sediul social și la punctele de lucru ale unei persoane juridice.

Investigațiile vizează o persoană juridică din Bulgaria, care - prin intermediul unei societăți înființate în București - a desfășurat lucrări de construcție ale autostrăzii Ploiești – Buzău, Lot 2, Mizil - Pietroasele, km 21+000 – km 49+350, lucrări  efectuate în asociere cu o altă firmă.  Cu ocazia acestor lucrări a fost necesară excavarea unor cantități importante de pământ din zonele adiacente autostrăzii, realizând așa-zisele ,,gropi de împrumut". Activitatea de excavare a fost efectuată fără a obține în prealabil licență de exploatare a solului de la Agenția Națională pentru Resurse Minerale și fără a achita redevența datorată statului român pentru cantitatea de pământ excavată, activitate desfășurată din octombrie 2022 până în prezent.         

Totodată, în cauză va fi efectuată o cercetare la fața locului împreună cu specialiști din cadrul Agenției Naționale pentru Resurse Minerale, Administrației Naționale "Apele Române",  Gărzii  Naționale de Mediu, precum și specialiști din cadrul Institutului Național de Criminalistică.     

Activitățile au fost realizate într-un dosar penal care  vizează săvârșirea infracțiunilor de executare de activități miniere fără permis sau licență, în concurs cu infracțiunea de utilizarea resurselor de apă în diferite scopuri, fără autorizația de gospodărire a apelor și cu infracțiunea de exploatarea sau întreținerea lucrărilor construite pe ape ori în legătură cu apele, desfășurarea activității de topire a teiului, cânepii, inului și a altor plante textile, de tăbăcire a pieilor și de extragere a agregatelor minerale, fără autorizația de gospodărire a apelor.

Prejudiciul în cauză este de aproximativ 750.000 de lei, reprezentând plata redevenței datorată statului român pentru cantitatea de pământ excavată.

La activitățile desfășurate procurorii au beneficiat de suportul polițiștilor din cadrul Direcției de Investigare a Criminalității Economice din cadrul I.G.P.R.

Raportat la actele procedurale efectuate în cauză, precizăm că, atunci când împrejurările vor permite, vom oferi detalii suplimentare.

Precizăm că măsurile dispuse reprezintă o etapă a procesului penal, conform Codului de procedură penală, care nu înfrâng în niciun fel principiul prezumției de nevinovăție.



www.mpublic.ro/ro/content/c_18-07-2024-13-07


Feri

S-a publicat în SEAP Suceava - Pașcani lot1

Termenul-limită pentru primirea ofertelor: 05/09/2024 - 15:00:00