News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

slartibartfast

Quote from: cb on June 09, 2024, 11:29:27 AMUn clip complementar filmărilor cu drona, de pe Lotul 1, Ploiești - Buzău, de la Drumuri cu prioritate.
Clipul începe la minutul 15, cu stadiul și calendarul lucrărilor la structuri, prezentat de un angajat Retter.
Față de discuțiile cu suntem la 60% și ne trebuie 5% pe lună, parcă e altceva.

@dumbravaandrei, cred că e de referință clipul acesta, unde se enunță exact calendarul evoluției structurilor în proiectul Retter (așa cum se prezenta el la începutul lui iunie). Putem să comparăm evoluția reală cu cea planificată.

tom_sawyer

#12466
Patronul a zis (înainte de alegerile din iunie) că la mijlocul lui septembrie e gata nodul Dumbrava și în octombrie [care e și termenul oficial] se circulă pe lotul Retter:

min. 8:33

Mojito

Quote from: Ionut on July 15, 2024, 10:52:01 AMSubiect tabu, îngropat și mușamalizat.
Evident, nimeni nu va face închisoare, în ce țară crezi că trăiești? Vinovați sunt morții.
Pai de ce nu întrebi la emisiunile TV la care ești invitat? Sau să îl faci cumva pe moderator sa ridice aceasta chestiune, poate un procuror se ostenește sa răspundă unde sunt cu ancheta? Sau alti useri cu relații în politicul românesc sa ridice chestiunea in parlament, acolo macar au obligația să răspundă.

Stef

Grindeanu pe Facebook

START pentru licitația întregii Autostrăzi Pașcani- Suceava (61,97 km)!

CNAIR a transmis astăzi la ANAP, pentru validare, și documentația pentru atribuirea contractului necesar proiectării și execuției Lotului 2 (28,97 km).

Contractul are o durată maximă de 30 de luni (6 luni proiectare și 24 de luni execuție) și  prevede inclusiv construcția unui pod și a unui pasaj de o complexitate tehnică ridicată, a unui drum de legătură (5,2 km) cu Aeroportul Internațional Suceava, dar și a trei noduri rutiere:
- pod peste Râul Siret și DJ208C (845,10 m),
- un pasaj peste CF511 (625,10 m),
- Nodul Roșcani, care va asigura conexiunea cu Lotul 1 (33 km), pentru care documentația a fost transmisă spre validare la ANAP la sfârțitul săptămânii trecute,
- Nodul rutier Dumbrăveni, la intersecția cu DJ208B (Verești - Dumbrăveni),
- Nodul rutier din proximitatea Aeroportului Internațional Suceava care va asigura atât legătura cu aeroportul, cât și cu DN29.

Tot în cadrul acestui contract, trebuie să fie construite două parcări de scurtă durată și două Spații de Servicii, în care vor fi montate 8 stații de încărcare pentru autoturismele electrice.

Contractul (finanțat prin #PT) va fi lansat în licitație după validarea documentației de atribuire, moment în care se va stabili și data limită pentru depunerea ofertelor.

Feri

Avem și traseul inclusiv nodul Aeroport Suceava:

C.Pistol

hermes

Mai rămâne Suceava - Siret. Au terminat ăia studiile geo acolo?
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

EugenRo

Traseul (cel putin) in zona Salcea apare diferit de cel din harta Proinfrastructura.

mirceaeliade

Daca UMB ar fi primit buline negre meritate pe cam oricare din santierele care le are, ar fi exclus de la licitatia asta la Suceava.  Dar asa, probabil o sa castige UMB si o sa impinga contractul semnificativ peste termenul licitat.  Sau UMB va castiga aici si va impinge termenul pe Holdea mult dupa 2027...

tom_sawyer

E obiligat să liciteze (la 80% din estimat) pentru că urmează o secetă mare de licitații și lucrări (mai sunt 3,5 mld € și se atinge limita de supracontractare).

La nevoie se poate amâna ordinul de începere, se amână predarea proiectului tehnic etc. astfel încât să se potrivească toate.

hummingbird

Mai face Danlin doua-trei contestații și începe execuția în toamna 2025  :lol:

voicul

E o senzatie - cum sa castige UMB ca are atatea?, de parca maine ar castiga si tot maine ar intra in teren.
Pana la 1 an e doar licitatie si semnarea, dar am vazut si mai mult.
Dupa alte miscari, deci constructorul poate intra si peste 2 ani in teren.
Si chiar daca intra mai devreme ... cica ar fi o chestie numita "extensii de timp". Nu stiu cine le-a inventat, da poate se aplica prima data pe lotul asta.

mike_us

@mirceaeliade Cred ca excluderea UMB de la licitații e cea mai presantă problema a infrastructuri in România. Nu ne-a ieșit cu Aktor, Pizza ... poate ne iese cu UMB. Pe care loturi merita UMB buline negre, te rog sa precizezi si întârzierea fata de termenul contractual?

alecu26

Umb din contra, deja trebuie sa liciteze șantiere care sa înceapă cam prin 2026 în primăvara. Cu niște contestații...cu niște proiectare, cu niște păduri cam acolo va fi.
Dacă nu în anul asta, dar sigur la anul (sau hai sa luam cumulat) UMB va depăși 100 de km kilometri livrați la trafic, care trebuie înlocuiți cu ceva.
Și la fel țrebuie sa se gândească ce va lucra în 2027.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

hefaistos

De câștigă pe A8 montan, va avea declucru lejer 3-4 ani. Nu comparați A7, care e la câmpie cu alte lucrări.
Vedem ce politica de licitații are. Adică o sa vedem unders i scrie, nu uitați pe Dumbrava Buzău nici măcar nu s-au înscris, ca după sa ia tot pana la Pașcani.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

nohablaespanol

Quote from: EugenRo on July 15, 2024, 11:03:38 PMTraseul (cel putin) in zona Salcea apare diferit de cel din harta Proinfrastructura.

Da, au ales traseul mai natural. Traseul de pe harta API ar fi presupus lucrari ceva mai dificile in zona Suceava, la urcarea dinspre valea Sucevei catre aeroport.

Cat despre aeroport, vad ca au trantit un mega-nod cam cat tot cartierul Burdujeni ca marime. Cred ca-l bate si pe A0xA3.

Why man, why...