Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 22 Guests are viewing this topic.

horyatm

nu știu câți își amintesc perioada de "glorie" 2014-2018 când nu se publicau licitații. În 2016 nu s-a deschis niciun kilometru. Iar acum avem luxul de a dezbate dacă 100 km se deschid până la finalul anului acestuia sau peste câteva luni.

Unii chiar uită ca Suplacu de Barcău e la al 4-lea constructor??


Chiar există niște așteptări extrem de nerealiste. Nu se poate transforma nimic peste noapte. Am avut un exemplu bun pentru un timp scurt, dar asta este, viața merge mai departe.

Clar trebuie presiune pe autorități și constructor, dar deja linia exagerării a fost depășită de mult timp, iar forumul devine din ce în ce mai toxic. Dintr-un loc unde se adunau pasionați și entuziaști de infrastructură, a devenit un ring de luptă între așa zișii experți care dețin adevărul absolut și plebea neinițiată spălată pe creier. Agresivitatea cu care se discuta e inadmisibilă și din păcate mulți membri vechi nu mai postează din această cauză. Calitatea forumului se înrăutățește foarte foarte mult.

Dar nu-i nimic, se vor găsi și alte căi și alte comunități.


Ionut

Reveniți la subiect vă rog, adică A7.

danutzu_1069

@Geri , aparent este absurd traseul, dar pentru stabilirea lui se tine cont de dimensiunile ansamblului care transporta dar si de limitările de pe trasee...
Daca pe traseul scurt, este un pod / podeț care nu tine la tonaj (in descrierea lor, este data tonajul total, nu tonajul împărțit pe axe, care contează tare mult la poduri /podețe) atunci nu treci pe acolo.
La fel si la dimensiunile de gabarit, daca lungimea (51M este o lungime considerabila) nu-ti permite sa "iei" serpentine nu treci pe acolo. A si mai este si rampa de urcare / panta de coborare...la tonajul dat. Daca nu greșesc, traseul ales este oarecum drept nu urca si coboară mult.
Traseul pentru AST se determina cu un program care are actualizata harta cu toate punctele de restricții.

GIV

sau cum sa faci un concediu prin tara in timp ce esti la munca  :lol:  glumesc evident

ncb

De la Nova Descriptio Moldaviae: Monitorizare Autostrada A7 Ploiesti - Buzau, Lot 2 (06/07/2024)


JohannDB

    Simt nevoia să intervin.............
   Citat :: """Traseul pentru AST se determina cu un program care are actualizata harta cu toate punctele de restricții. """ Traseul pentru AST este pe un program, constat mai mult ca oricând, paralel cu realitatea din drum... Restricții uitate, te poartă în excursie de tipul "hai să ne cunoaștem patria", iar dacă ai șofer străin pe tractorul cu trailerul "mai mare" zice că-ți bați joc de el (la fel ca firma transportatoare, care nu crede)......
TOTUȘI, pentru astfel de situații, exită studiile de traseu pentru peste 60 de tone și de la 80 de tone "plan de traseu" care sun făcute de unii care au habar de drumurile țării și le dau cu tifla celor cu restricțiile uitate.... Mai intervin și recunoașterile de traseu, cu simulările de gabarit necesare......
    Dar, când îi explici unui "beneficiar" cât trebuie să ocolești pentru "niște restricții" și te întreabă de alternative, achiesează la realizarea unui studiu sau plan de transport și astfel, de exemplu Oradea - Cluj unde DN 1 din cauza idioțeniei cu insulele și bordurile de pe la Păniceni este limitat la 3,50 m lățime, poți trece cu studiu și cu 4 metrii..... Despere ce vorbim ???? CUM PLIMBĂM transporturile PE BANII TUTUROR și ne mirăm de prețuri, în multe domenii ??

mike_us

#12442
Bucata care arata mai bine e a lui Coni nu? La Trace este cam deprimant.
Ce se întâmpla in cazuri de astea in care într-o asociere unul e in termen si unul nu muncește? Sunt penalizați amândoi sau doar cel care a întârziat.

cb

Nedumerire de nespecialist. Chiar stă mult mai bine Coni decât Trace? Nu au pus grinzi decât pe unul din vreo cinci pasaje.

shogom

Parte din structurile de pe lotul Coni sunt repartizate la Trace. Deci e posibil ca cele fara grinzi sa fie ale bulgarilor.

cb

@shogom ai dreptate. Am găsit un videoclip mai vechi de la Construim Romania, cu evidenta pasajelor. Dacă informațiile de acolo sunt corecte, Coni are 3 pasaje si 13 km de autostradă, Trace 8 pasaje și 15 km. Coni e lider de proiect.

horatiu.cosma

M-am uitat de curiozitate la o filmare de pe Craiova - Pitești 3 din iulie 2023 în oglindă cu cea a lui Răducu de pe lotul 2 Buzău - Focșani, că e tot cam aceeași lungime, deci are sens comparația. Pe Craiova - Pitești erau semnificativ mai avansați anul trecut la poduri, unele erau deja cu asfalt, rosturi de dilatație. Am văzut și parapete pus pe câțiva km. În schimb, pe Buzău - Focșani 2 stau mai bine la asfalt, însă aici nu e neaparat punctul critic, au avut productivitate bună și anul trecut la Craiova, a mers repede asfaltul. Punctul critic rămâne la poduri. La Râmnic a mers bine ridicarea elementelor de tablier, urmează săptămâna liberă, deci probabil la început de august e tot tablierul sus, apoi predale, în septembrie armare și suprabetonare, octombrie hidroizolatie, noiembrie asfalt și rosturi. Dar mai sunt destule structuri (mici într-adevăr, dar multe) fără grinzi, fără rampe înălțate, o să dureze acolo toată bibileala aferentă. Sper să se concentreze inteligent pe ce se poate termina cu adevărat anul ăsta. Dacă aleargă după toți iepurii, s-ar putea să nu iasă nimic în afară de cocoașă.

Ionut

Păi bro. Buzău-Focșani 2.
Dar 3?...
Sau cum?
Adică raționamentul tău pare ok pentru 2.

Dar ce fac cu 3?

horatiu.cosma

Nu am vrut să zic nimic de 3 să nu se supere nimeni  :lol: .

mike_us

 Faptul ca se apropie de finalizare la asfalt si umpluturi o sa ii ajute sa mute grinzi, parapet ... pe un lot așa de lung. Sunt totuși 82 km. La podurile mici pe ultima filmare se vede ca la primul au sosit deja 4 grinzile de beton si le instalau. Clar aici o sa fie bătălia pentru deschidere o sa vedem in 1-2 luni cum se progresează aici. Si cum o sa progreseze si la podul mare după ce pun grinzile metalice.
 Deși sunt optimist cred ca Ionuț are dreptate aici si nu se poate tot anul asta. Mai degrabă aprilie / mai 2025?