News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Ionut

#12405
@Radu_A
Deci ăsta e obiectivul UMB. Nu mai contează contractele, nu mai contează că nu se țin de promisiune pe DEx12 și la Galați-Brăila, nu mai contează că A7 Focșani-Bacău avem zone întinse de șantier-pârloagă, nu mai contează că pe A1 Margina-Holdea nu există nimeni la terasamente (avem doar niște foreze la piloți) și ce să mai vorbim de PT la tuneluri & forare, nu mai contează A3 Nădășelu-Poarta, nu mai contează Centura Timișoara (termenul de finalizare este 10 iulie, ieri), nu mai contează că pe ciotul de la Buzău (A7) nici vorbă să fie gata în august 2024 (contractul așa zice), nici măcar cocoașa nu e gata în august (cf contract)...
și cred că mai sunt... centura Galați vor să renunțe, subiect tabu, nimeni nu mai știe nimic din ianuarie 2024.
... A8... am uitat...

... TOT CE CONTEAZĂ E SĂ PIARDĂ CIUREA PARIUL!

Wow.
Refuz să cred că ăsta e motivul.

Să-l pierd, asta să fie paguba.

hermes

Anunt la Grindeanu si Pistol, amandoi simultan, in prime-time :)

Undă verde pentru licitația primului lot al Autostrăzii Pașcani- Suceava (33 km)!
CNAIR a transmis astăzi la ANAP, pentru validare, documentația pentru atribuirea contractului necesar proiectării și execuției acestui prim lot.
Contractul alocă 6 luni fazei de proiectare și 24 de luni perioadei de execuție. Contractul prevede inclusiv construcția a 2 viaducte și a unui pasaj de o complexitate tehnică ridicată:
- un viaduct care va traversa inclusiv DJ208 și CF517 ( 1.049,80 m)
- un viaduct care va traversa inclusiv râul Ruja (604,60 m)
- un pasaj peste pârâul Pulpa, DJ208S și CF500  (868 m)
Lotul 1 al Autostrăzii Pașcani– Suceava se va desfășura între Nodul Rutier Pașcani și nodul rutier Roșcani.
Acest sector de autostradă se va conecta cu tronsonul Suceava- Siret, iar pe traseu vor fi construite 3 noduri rutiere:
- Nodul Tătăruşi - Heci, la intersecția cu DJ 208F (Fântâna Mare – Heci – Lespezi)
- Nodul Dolhasca, la conexiunea cu DJ 208I (Siliștea Nouă - Budeni)
- Nodul Roșcani.
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

tom_sawyer

#12407
Pașcani-Suceava, lot 1:



facebook.com/CristianOvCPistol

MihaiD

încep prin a spune că, pentru orice depășire a termenelor, UMB nu are decât să primească penalități conform contract.

Ceea ce pare a fi cazul deocamdată, pe cele două loturi din Buzău Focșani, din capete. Mai vedem unde vor fi la sfârșit de august. Iau în considerare strict termenele contractuale, nu mă interesează extinse sau neextinse, arătați-mi un constructor care nu are (minim) zece termene contractuale extinse pentru fiecare termen contractual inițial. Nu există. 

Dincolo de asta, dacă termină anul ăsta și tronsoanele din mijloc, e o performanță uriașă. Dacă mai închid și 20 km la Craiova Pitești, cu mult înaintea termenului contractual, foarte bine. Cât despre DX Brăila Galați, Umb a zis ,,sperăm". Care e promisiunea? Altă dată să tacă, să nu mai spere. Să mobilizeze acum resurse suplimentare pe A3, ca să ce? Care e termenul contractual?

Situația va fi mult schimbată și la Nord de Focșani până la finalul anului, iar asta se va vedea din filmări. Mă rog, eu îmi iau informațiile de la diverși oameni care lucrează pe A7, prestatori, furnizori, și îmi spun ce e în teren, care e logica, ce noutăți sunt, cum sunt mutați ușor de la sud la nord. Se spunea pe aici că nu are prestatori, când doar eu știam trei, prezenți de luni bune, apoi au confirmat și imaginile (și nu mă refer la foraje), ci la terasamente, betoane etc. (MUV, BVA, SSAB) 

tom_sawyer

Dacă Umbrărescu mănâncă cacao și crezi că scapă așa ușor aruncând un "sperăm", te înșeli. Mai ales când Ciucă îi răspunde: "Dvs. ziceți sperăm și noi întelegem ce trebuie".

horatiu.cosma

Să avem credință, speranță și bunăvoință  :D . Ce ziceți, ajungem la pagina 2000 pe thread cu această dezbatere neîncheiată intre "e bine și așa pe anumite șantiere" versus "alo, termenul, cuvântul, contractul"?

Voicu


Acer Albereto

UMB sigur va licita agresiv si pe Pascani - Suceava. Aproape sigur va licita si pe loturile de munte de pe A8. Asocierea cu bosniacii de pe A1 Lugoj - Deva cred ca este tocmai pe a avea in portofoliu tuneluri, altfel nu poate participa la licitatie.

horatiu.cosma

Ca să pună un constructor un tunel în experiența similară solicitată la o licitație, acel tunel trebuie să fie finalizat și recepționat. Mă gândesc că licitațiile de pe A8 montan vor ieși mai repede de 2027.

marius.firtonea

Ce o sa-i opreasca sa liciteze din nou in asociere cu bosniecii?

rocklee

#12415
si daca  termina UMBUL ...Buzau FOCSANI ....IN DECEMBRIE ....2024 ....atunci sa va vad .... :D  :lol:  ... si totusi ...termenul contractual este ...2025 ... 8) 

sper sa nu imi fie stearsa postarea ...si nu am uitat dr4cul4 ...are un pariu aici cu mine  8)

Cetatean

Mi-e tare drag forumul asta,dezbaterile,informatiile,filmarile, pozele si postarile despre infrastructura,dar dezbaterea asta de pe a7 e...

Clar ca umb si-a intins prea mult plapuma,dar era de datoria cnair prin mizeriile alea de proceduri pe care le au la licitatii...sa nu le atribuie atat de mult,nu?
Cum au demonstrat ca au 7 statii de asflat pentru atatea loturi spre exemplu? Oameni,utilaje?
Inca o data arata de fapt cat de subiectiv poate sa fie cnair sau orice autoritate.

Ca si orice alt roman,sunt bucuros de orice drum nou,autostrada,cale ferata...dar cand se lucreaza cu heirup,eu imi pun probleme mari de calitate,siguranta,durabilitate,garantie.

Pana acum lucrarile umb si-au demonstrat cat de cat calitatea(A1 la Timisoara,A3 la Cluj sunt intr-o stare buna) dar aici imi pun mari probleme legate de felul cum s-au executat lucrarile.

Desi sunt zeci,daca nu sute de filmari,probabil nu le-am vazut pe toata,dar cred ca am vazut o singura data o masina care sa faca teste de capacitate portanta la terasamnte (Benkelman,parghie)
Mi-as dori sa dezbatem mai des astfel de probleme,decat data de finalizare,care e clar ca nu va bate la nici un lot de pe a7. Unele poate o sa fie maj repede,altelw probabil vor intarzia cu anii. Aceeasi poveste,domne,a luat,da a si facut.

Mi-as pune mai degraba problema de cat mai poate duce piata din ro acum,care e intinsa la maxim si in 10-15 ani o sa fim in situatia anunturilor lacrimogene prin care :
"Constructorul moldovean concediaza 4000 de muncitori" pentru ca na...gata cu infrastructura mare.
Am mai spus-o...am avut 10 ani de batut pasu pe loc. Cu povesti. Si o sa avem urmatorii 10-15 ani in care o "duduim"

tom_sawyer

#12417
Se mai lansează câteva licitații și se termină banii disponibili, deci autoreglarea pieței vine repede :D Și următorul exercițiu financiar, ăla care începe în 2027, o să fie ocupat cu proiectele aflate în licitație acum.
Aruncă un ochi aici și fă-ți o idee.

Constructorul moldovean poate va reuși să intre în Ucraina peste 10 ani.

horatiu.cosma

Anul trecut s-au terminat banii din bugetul MTI pentru proiecte și a fost nevoie de prima suplimentare din fondul de rezervă a Guvernului în octombrie 2023. Anul acesta s-a întâmplat deja în iunie. Și solicitările MTI către Finanțe curg în fiecare zi.

Sunt vreo 800 de milioane de lei facturi emise și încă neplătite pentru A+DX și probabil încă 1-1,5 miliarde de lei lucrări efectuate și încă nefacturate pe șantiere.

O să crească termenele de plată și promisiunile MTI către constructori "lucrează tu acolo că îți dau 3 lei luna asta și 5 luna viitoare/la rectificare", fiindcă pur și simplu nu există banii în buget pentru ritmul la care a ajuns piața să lucreze.

Dacă piața e deșteaptă, nu va merge pe fentă și își va juca asul din mânecă. "Domnule Grindeanu, e an electoral, vă ustură să inaugurați înainte de alegeri șantierul meu, atunci mă plătiți. Cu bani, nu cu promisiuni. Altfel stop joc, retrag utilajele și oamenii". Anul acesta asul există, de la anul va dispărea complet.

Va fi un dans interesant de scos bani din piatră seacă, împrumuturi peste împrumuturi, urcat cu deficitul bugetar până la cer doar ca să poată plăti tot ce e nevoie. La anul urmează potopul. Care constructor va fi inteligent, își va lua banii și se va apropia de final cu șantierul ca să nu rămână descoperit anul viitor. Care va merge pe promisiuni... winter is coming.


panzer

Pașcani- Suceava: 33 km, 3 noduri = 6 luni proiectare, 24 luni executie.

Puteti sa incepeti pariurile de acum. Constructorul, oricare ar fi el, n-o sa respecte termenul contractual.