Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

ncb

Filmare de la Raducu si de pe lotul Nurol: A7 | Ploiesti-Buzau lot 3 | Nod rutier cu DN2B | Stadiu lucrari 09.07.2024 || Raducu P Drum



oneLess

^^
Eu sunt
Tu ești
Ea este
El este din Buzău
Noi vom fi
Voi sunteți
Ele sunt în curs de suprabetonare
Ei vecinii nu sunt prea interesați de Moravița

Cetatean

Da de montajul la parapete,80 de km...x4 plus noduri...cat produce o fabrica intr-o luna...

mirceaeliade

La o privire superficiala, singurele loturi care par ca au sanse de deschidere anul asta sunt cele 3.75 de la Buzau la Focsani.  Totusi Ploiesti-Buzau 1+2 sunt listate aproape la 70% fata de cam 40% pentru cele UMB.  In afara de lipsa raportarilor de progres din partea UMB, e ceva care sa dea multe procente la Pizza si Coni, dar lipseste la loturile aparent vizual mai avansate ale UMB?

ncb

Tot de la Raducu: A7 Nod rutier Râmnicu Sărat si pod peste Ramnic I Buzau-Focsani I 09.07.2024


panzer

Statistica ar trebui sa te faca sa te intrebi daca Grindeanu are bani in buget sa plateasca progresul UMB pe Buzau - Focsani.

O fi Coni la 70% dar nu se deschide mare lucru daca Trace nu se apuca intr-un final de munca.

Pizza e Pizza cu tot cu Retter. Lucrul cu un singur cofraj i-a cam trimis in prelungiri. Pe mine ma enerveaza ca nici cu prelungirile deja acordate nu intra in termen pe A7 pt ca asta insemna ca nici nu incep pe A0.

Macar Nurol sa isi pastreze fanionul pe A7. O sa vedem.

In iulie dupa filmari, tot UMB o sa fie primii pe A7. Asta nu ii scuza ca au licitata 250+ km pe A7.

Nu sunt fan-ul nimanui. Dar tragem linie si nu se inaugureza nimic anul acesta decat de la Alsim si UMB, 2 firme foarte hulite pe acest forum. Plus, WeBuild la Tulcea...

26ld

Progres bun, păcat că nu au acceptat fanaticii umb pariul meu, ieșea toată lumea în câștig.

Nu cred că e vreo firma hulită pe aici în afara de cei care nu muncesc, români sau străini. Nimeni întreg la cap nu urăște o firma care respecta contracte, poate doar cnair. Sau așa ar trebui. Însă s-a ajuns in tabere de pro/contra fix pentru că nimeni nu mai știe să accepte critica cunoscătorilor și în ziua de azi toată lumea crede are dreptate. Plus subiectivismul nativ oricărei persoane care crede că are dreptate în orice privință fără absolut niciun motiv real.

Nu știu alții cum sunt, dar eu nu percep să mă contrazic cu cineva, fie și online, într-un domeniu în care nu am habar, doar pentru profitul unei firme care nu da doi bani pe mine sau pe comentariile mele anonime sau nu pe internet.

mike_us

@dr4qul4 80 de km / an nu sunt mult pentru o firma sunt mult pentru o tara ca România! Media României 2009- 2022 e pe la vreo 59 km. Daca UMB face anul aste peste 60 km e o performantă extraordinara in opinia mea.

Anul trecut pe forum am zis UMB 40 km inaugurați in 2022, 51 km inaugurați in 2023 este foarte probabil ca vor sparge performanta asta in. 2024, 2025. Era previzibil si pentru un non-specialist ca mine care doar înțelege matematica si un pic de "common sense". Si am zis 2024 va fi foarte diferit de 2023 pe A7. Mi-au sărit in cap destui specialiști de pe forum. Se pare ca am avut dreptate.

La fel cum am avut si discuțiile cu tine in care încercam sa iți explic matematic ca procentele pentru A7 dau o oarecare informație dar nu prea mult. Acuma cred ca devine evident ca progresul ~30% nu explica cind o sa deschidă.

Ionut

70 km sunt perfect fezabili. Greu, dar fezabili. Adică 19 km Colonești-Albota și 40 km A7 (Buzău-Râmnic). Plus cocoașa vreo 12 km.

Doamne-ajută, sper să se concentreze cum trebuie. Pare că bagă gaz la podul peste Râmnic. Deci clar e posibil. Chiar lejer dacă lasă prostiile și nu se încăpățânează și cu Râmnic-Focșani.

E muncă prea multă pentru 100 km, 19+80. Opinia mea, pariuri puse.

Țineți minte cu ce preț se va face performanța asta: restul din A7 vedeți cum arată, Albota-A1 ratat, Brăila-Galați ratat. De A3 nici nu mai zic. Timișoara nu mai se pune. A8 Dumnezeu cu mila.

ncb

A7 Buzau - Focsani lot 1+2 Buzău - Ramnicu Sarat Stadiu lucrari 09.07.2024 || Raducu P Drum


Mulțumim Raducu!

oneLess

^^ Între Râmnic și cocoașa Focșani eu văd că mai sunt încă 2 noduri.
În acești 40 Km sunt practic trei segmente/tronsoane circulabile independent.

Ionut

^^
Am greșit puțin la calculul de mai sus. Buzău-Râmnic este 31 km, nu 40. Dar nu contează atât de mult cifra absolută cât contează legătura.

Da, între Râmnic și cocoașă avem 2 noduri și se mai poate, teoretic, deschide ceva. Dar par deciși pe podul peste Râmnic.

Să vedem.

Eu îmi mențin opinia. Cel mai simplu și sigur 19 km Colonești-Albota, 31 km Buzău-Râmnic și cocoașa.

Dacă vor trage pentru toți cei 80 km pe Buzău-Focșani, chiar dacă vor reuși, să zicem, prețul va fi foarte mare, vor neglija toate celelalte santiere.

Radu_A

^ dar pierzi pariul de la B1

tom_sawyer

#12403
Cred că e pentru A7. Pizzarotti folosește grinzi metalice la nodul cu A3? Uitați aici traseu:

În perioada 12.07.2024 – 19.07.2024 se vor desfășura două transporturi cu depășiri de masă pe traseul:

Energo Brașov – Centura Brașov – DN13 – Târgu Mureș – DN15J – A3 – A10 – A1 – Boița – DN7 – Centura Călimanesști – DN7 – DN67 – DN64 – Găneasa – DN65 – Drumul Expres Craiova-Pitești – DN65 – DN65B – A1 – Petrești – DN61 – Găești – DN72 – DN1 – A3 – Centura București – A3 – Sicrita (județul Prahova).

Vehiculele transportă grinzi.

Lățimea maximă a vehiculelor este de 2,55 m, masa totală 98,10 tone, lungime 51 m, înaltime 4,10 m, viteza de deplasare urmând a fi adaptată condițiilor de trafic. Menționăm că în conformitate cu OUG 195/2002 privind circulația pe drumurile publice viteza maximă de deplasare a vehiculelor cu depășiri este de 70 km/oră.

Pe DN 7, sectorul cuprins între km 242+600 și km 250+000 se va circula în intervalul orar 24.00 – 05:00.

Etapele de desfășurare ale transporturilor sunt stabilite de poliția rutieră, care asigură însoțirea vehiculelor cu depășiri. Transporturile nu se vor desfășura în perioadele și pe sectoarele de drum pe care sunt semnalate fenomene meteorologice periculoase, prin codurile galben, portocaliu sau roșu.


CNAIR

dumbravaandrei

Parca asa era in proiect, grinzi metalice peste A3 si peste CF.