Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 20 Guests are viewing this topic.

ncb

Tot de la Raducu: A7 | Focsani - Bacau lot 3 | Lucrari zona Adjud Nord | 09.07.2024


StefanCelMare

@GIV
x5 se referă foarte probabil doar la clipul deja accelerat de Ștef de pe pagina anterioară, dacă mai dai x2 din youtube, obții o viteză de te ia cu amețeală.


mike_us

In videoclipul lui Raducu se menționa ca se asfaltează 2-2,5 km pe zi pe Buzău - Focșani. Daca mențin ritmul asta ar trebui sa vedem in curând marea majoritate a lotului la strat de uzura.

Archi

#12378
2-2.5km / sens / zi ca sa fim corecti. Sa nu uitam ca e nevoie de 3 straturi de asfalt, cu un timp de asteptare (poate un inginer ne zice cat exact?) intre fiecare. ~80 de km Buzau Focsani * 2 sensuri * 3 straturi = 480 de km de astaltat. La 2.5 km vine 192 de zile, presupunan ca toate zilele sunt bune de asfaltat, dar nu e asa, in multe zile nu se poate asfalta, mai pui zi zilele libere si deja cam da cu virgula asfaltarea anul acesta. INtradevar o buna parte din asfalt e deja pus, dar tot mai e mult. Ar fi posibil poate daca sunt 2, chiar 3 echipe care sa lucreze concomitent in puncte diferite. Stie cineva cate echipe de asfaltare sunt intre Buzau si Focsani?

ncb

Raducu continua festivalul filmarilor cu: A7 | Ridicare grinzi pasaj km 30+453 | Buzau-Focsani lot 2 | Utilaje fara numar 09.07.2024,


mdragos

Ce vedem acuma pe A7 nu cred ca va mai fi in RO. Un constructor cu atatea loturi consecutive si cu forta ( utilaje si oameni ). Nu va da in folosinta conform contracte, dar conform ingineriei. Doar nu e nebun sa inaugureze bucati de loturi ca dupa aceea sa aiba probleme cu transportul de materiale pe alt lot.

bZ1-

o sa-mi iau mult hate pt ca spun asta dar filmarile acestea cinematice si 'close-up' ale lui Raducu, desi sunt opere de arta, nu dau imaginea de ansamblu a unui lot. Cu totii stim de la filmarile lui Stef ca Buzau-Focsani e impanzit de muncitori si utilaje iar de la Focsani in sus este opusul si avem chiar vegetatie pe ampriza autostrazii cu un progres modest.

Rodeo

Pe 10.07, la sfârșitul zilei de lucru, la podul Ramnicu Sarat sunt ridicate grinzile pe 15 deschideri: 9 pe crN (calea de rulare spre Nord) și 6 pe crS. Ritmul mediu se păstrează constant, de 2,5 ridicări pe zi de lucru. Probabil în curând vor anunța o zi de închidere trafic pe DN22, cu ocolire prin DJ 203A, 203P (Oreavu, Rubla, Râmnicelu).

crN, deschiderile 1-6


crN, deschiderile 6-9


crS, deschiderile 1-6. Bonus, în fundal, ridicate grinzile de pe deschiderea centrala a pasajului pe care DJ203P supra-traversează autostrada.



Powered by API/PUM imgur uploader

Dominik

#12383
Pai se concentreaza pe Buzau-Focsani, sunt 80 km totusi !!! Ce vrei sa lucreze asa pe toti cei 250 km pana la Pascani deodata ?? Cate firme sti in lume sau ai vz sa poata lucra asa pe 250 km deodata ?? Nu suntem in China !!!
You're in Steelers Country

mike_us

@Archi Da așa am înțeles si eu 2-2.5km / sens / zi. Dar din ce scrie in videoclip pare ca e doar pentru echipa de pe lotul 2. Adică 30 km, 12-15 zile pe sens. 24-30 de zile pe ambele sensuri. Nu cred ca e corect sa socotim chiar 3 straturi ca in multe locuri sunt deja 2 sau 1 strat. Deci hai sa zicem 2 straturi 2 luni. După adaugăm pentru libere, zile in care vremea nu permite ... (poate încă o luna?). Tot iese undeva in octombrie gata.

gruia88

Nu am putut sa nu remarc cum s-a marit viteza de deplasare utilaje , camioane , materiale si orice tine de logistica o data cu asfaltarea fie 1 strat , ajuta foarte mult zonele lungi cu asfalt asternut.

Cand te uiti si vezi acele utilaje toate la un loc iti dai seama cate necesitati sunt necesare pentru a da gata o autostrada  :o .

Oricum intr-un an jumate sa dai drumu la atati km de autostrada e ceva la ce nu m-am gandit cand am inceput sa urmaresc lucarile de infrastructura din Romania.


piXel

Nu se deteriorează stratul de asfalt din cauza temperaturilor și a traficului greu specific unui șantier?

panzer

Nu, daca respecti gradul de incarcare al basculantelor.

Cetatean

Sigur respecta tonajul :)) le incarca de pusca...

Capacitatea de asternere la asfalt e data de tot ciclul ce il are constructorul.
Aprovizionare cu agregate,bitum,capacitate statie,echipe de asfalt,numar de ore lucrate...

La uzura poti face multi km pe zi,daca ai  echipe. Spre exemplu intr-o zi cu o echipa s-au pus 930 ml,1400 t. 
La bad 1400 t,o echipa,820 m.
La ab2 750 t,o echipa,500 m.

dr4qul4

Daca reusesc sa descida tot de la Buzau la Focsani, UMB isi spala pacatele. Vad ca trag tare aici si au sanse bune sa termine. Doar sa se apuce si de rampele alea mai repede.
Au sacrificat toate celelalte santiere, dar 80 de km inseamna enorm pentru un singur constructor.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist