News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Stef

De astăzi ne întoarcem la filmările episodice fiindcă voi fi mai des pe loturile dintre Focșani și Pașcani. Astăzi este lotul cu ferma din Țifești unde, recent, instanța a schimbat exproprierea de la 40.692 euro la 14.566.417 euro.  :lol:


alexa_adrian2001

Frumos, pare ca intre Focsani si Pufesti au lasat-o mai moale, mult verde se vede. In schimb de la Nodul Pufesti pare ca vor sa termine mai repede. Auzeam la un moment dat ca ar vrea sa dea centura sau ocolirea Adjudului mai repede in trafic.

slartibartfast

Așa arată și e foarte bine. Adjudul e o pacoste de traversat și pentru traficul general. I-ar ajuta foarte mult și pe ei să existe lotul acela din punct de vedere logistic. Mare thumbs-up va fi când va fi gata.

Dutzy

Quote from: Ionut on July 04, 2024, 09:47:40 AMBine ai venit!
Interesant detaliu tehnic, mulțumesc!

Este așa refreshing când apare câte un specialist nou pe forum. Mulțumesc de implicare. Dacă ne poți spune orice (atenție, e public ce spui) despre ce faci fără să îți afecteze munca (anonimat), o poți face.

Bine ai venit!

Inginer constructor, ca formare. Activez in proiectare de vreo 14 ani, timp in care am lucrat vreo 13 in energie, proiecte de sursa de productie si transport/distributie unde m-am intersectat cu entitati de stat in toate pozitiile Beneficiar/Autorizare/Verificare/etc, si ulterior in industrie grea (materiale de constructii/petrochimica/etc).

vancouver

In general sudurile sunt mai putin recomandate in zone seismice puternice, fiind rigide, casante si comportamentul la soc seismic greu de estimat. Suruburile sunt la randul lor elastice si "absorb" din energia seismica. Suruburile sunt pretensionate (SIRP), riscul sa se "desfaca" la vibratiile traficului tind spre zero. Dar asa este, trebuie controlate. Pe de alta parte e mult mai usor de inlocuit cateva suruburi, decat de refacut suduri. Ambele imbinari, cu suruburi sau prin sudura, se calculeaza la o rezistenta aprox. dubla fata de structura pe care o imbina, deci teoretic nu acolo va fi punctul slab in caz de colaps.

Alt dezavantaj al sudurii: aceasta slabeste materialul principal pe care se sudeaza (prin incalzire, topire, etc, chiar daca sudura se face cu material de sudura suplimentar). Pentru a limita aceste efecte e nevoie de sudori super-specializati sau cel mai bine sudurile se fac automat in uzina.

Toate structurile metalice au nevoie de verificari si intretinere periodica (vopsire etc).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Patriciu

Si la centura Tm si pe A3  s-au eclisat si prins cu suruburi grinzile metalice...stranse la 2100Nm

ncb

De la Nova Descriptio Moldaviae: Monitorizare Autostrada A7 Focsani - Bacau, Lot 2 (29/06/2024)


AdrianB1

E o surpriza placuta. Stim cu totii ca aproape tot ce e la nord de Focsani e in urma, dar vad ca au totusi ceva progres la structuri si se lucreaza, nu e chiar atat de rau. Decembrie 2025 nu suna utopic, din ce vad. Ocolirea Adjudului anul asta nu sunt sanse, poate vara viitoare.

Ionut

M-a întristat nespus filmarea asta.

Cât pot de sincer și fără vreun hate, nu îmi aduc aminte să fi văzut atâtea bălării pe aliniament pe vreun șantier UMB, ever.

După mărca înregistrată "șantier farmacie", se pare că avem și reversul medaliei, șantierul pârloagă. :((

Stef

It gets worse până la Bacău   :((
Dar după Bacău, mai ales pe lotul 2, e mult mai bine. Urmează  8)

Ciprian85

De la extaz la agonie :lol:  :lol:  :lol: .

Speram sa vedem aceiași planificare ca pe Buzau-Focsani, iar din Octombrie sa înceapă sa lucreze serios si la terasamente. 

AdrianB1

Pana nu dau in circulatie Buzau-Focsani nu o sa inceapa serios nimic in plus, o sa continue cu oamenii pe care i-au alocat. Dupa aceea, adica pe la primavara, o sa se schimbe situatia dar nu incepe nimic toamna asta pentru ca nu o sa termine Buzau-Focsani toamna asta.

Eu ma asteptam la un 5-10% progres pe Focsani-Bacau. Parca in filmare zice 21%, iar daca luam in seama intarzierea in raportare sunt probabil 25%. Daca merg in ritmul asta in 2024 si cresc ritmul la primavara, sunt sanse realiste pentru decembrie 2025. Fac drumul asta de cateva ori pe an (spre Falticeni), Focsani-Bacau e cel mai usor segment, strang din dinti si rabd inca 18 luni. Dupa aceea rabd dupa Pascani-Suceava si tot asa. Dar faptul ca exista progres si ca e mai mare decat ma asteptam imi face rabdarea mai usoara.

tom_sawyer

#12312
Având în vedere că azi s-au fixat alegerile prezidențiale în decembrie, cred că se va da integral în circulație Buzău-Focșani anul acesta, trecând peste orice (probabil nu vor începe lucrul la tuneluri și nici pe A8).

S-a mai văzut mișcarea în 2014 (cu consecințele de rigoare).

alecu26

Sa vorbeasca cineva și cu betonul sa ii zică asta. Sa se întărească mai repede.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

hermes

Quote from: alecu26 on July 04, 2024, 09:55:36 PMSa vorbeasca cineva și cu betonul sa ii zică asta. Sa se întărească mai repede.

Sunt soluții acum, cu aditivi, întrebarea este dacă se justifică acest cost suplimentar, dacă au termen în 2025.