News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 15 Guests are viewing this topic.

Earthchild

Păi nu-i împarți la 10 loturi, ci doar la 3.

carutasul

a uitat când Pizza construiau un pod cu un singur autogreder :)

reed





Deci se pot face subtraversari ale autostrazii fara sa se intalte terasamente de 5 metri ...

hermes

Quote from: Radu_A on July 03, 2024, 11:03:00 AMtotusi nu pare santier de 35-40% cat e pe cestrin...pare mai degraba ca au ajuns la un 50-60% chibitez si eu :)

poate cineva cu un ochi mai antrenat sa isi dea cu parerea cam la cat a ajuns progresul fizic real pe BZ-FC?

E greu de estimat cu precizie, pentru ca situatiile de lucrari depuse de constructori trebuie confirmate de catre CNAIR. Cert e ca CESTRIN pare a nu tine ritmul cu modul in care se misca cei de pe santiere.

Rodeo

#12289
Ieri, înaintea meciului am trecut pe la nodul Râmnicu Sărat și am fotografiat progresul la pod. După cum se poate număra în fotografii, sunt instalate grinzile metalice peste 5 deschideri: 4 complete (3 pe calea de rulare spre Sud și una pe crN) plus una pe jumătate (pe crN, începând de la culeea S). Având în vedere ora, sper că pana la ora meciului au completat respectiva deschidere ridicând și a doua "cutie" din grinzi.
Deoarece în 48 de ore au acoperit 3 deschideri complete (6 ridicări) putem calcula ca pentru a acoperi toate cele 26 deschideri ale podului Râmnicu Sărat, din care mai sunt de acoperit 21, adică 42 de ridicări, le sunt necesare 14 zile de lucru. Dacă totul decurge matematic, în jurul datei de 20 iulie ridicarea grinzilor la acest pod ar trebui sa fie finalizata. Da, grinzile se leagă intre ele cu eclise și șuruburi, mult mai repede decât varianta sudata. Maine mai fac un drum de la Focșani la Râmnic și o sa revin cu actualizarea numărătorii grinzilor de la acest pod dar și cu detalii de la alte structuri de pe traseu, în măsura posibilităților de acces.
Din ce am văzut eu la acest pod majoritatea aparatelor de reazem au fost instalate pe cuzineți. Dar și la un pasaj cu grinzi de beton (peste DJ203P) se instalau aceste aparate de reazem asa ca cel puțin o parte din necesar a fost aprovizionat.

L.E.: am uitat să menționez că din 2.07 pe DN22 în zona nodului rutier cu A7 de la Râmnicu Sărat se circulă deviat pe o bretea neasfaltată, pentru realizarea în axul DN22 a unui sens giratoriu necesar pentru racordarea nodului de pe A7 cu DN22. Construcția bretelei poate fi văzuta în filmarea API din 28.06 și este realizată pe suprafața viitorului CIC, din care încă nu s-au executat nici măcar decopertările.

2 iulie 2024, ora 15:30


Fiecare deschidere e acoperita de doua "cutii" formate din cate doua grinzi.



Powered by API/PUM imgur uploader

NicolaeG

Pe la ora 15.30 traficul pe Valea Oltului la Calimanesti era blocat de tranzitul cu 2 grinzi metalice pe care scria Retter. Am poze dacă vrea cineva sa le posteze sa îmi dea mesaj în privat.


GIV

#12292
Quote from: horatiu.cosma on July 03, 2024, 12:24:33 PMsunt multe elemente de tablier de ridicat, multe suduri,
pe topicul a3 parca a fost o discutie despre sudura tablier vs asamblare cu suruburi. e mai rapida montarea cu suruburi? se pot folosi doar suruburi la o structura sau mai este necesara si sudura? mi-a atras cineva prin comentrii pe youtube ca umb se foloseste de suruburi pentru a castiga timp dar va intreb pe voi cum e mai rapid?

hvm

@GIV Cu suruburi e mult mai usor si rapid ca poate infileta si Dorel pe cand sudorul are nevoie de timp si experienta....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

horatiu.cosma

Din ce am aflat de la specialiști, cu șuruburi e mai rapid la execuție, însă trebuie avut grija în operare pe termen lung, să nu apară infiltrații in zona șuruburilor. În schimb la sudură e mai sensibil și de durată la execuție, însă în operare acolo nu mai ai treabă, e cel mai solid punct din întreg tablierul.

mike_us

S-a discutat lipsa aparatelor de reazem pentru câteva poduri unde s-au ridicat grinzile. Știe cineva daca e o problema mai serioasa de livrări?

alecu26

Pai la cât a crescut piața, bănuiesc ca da.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pbh

Diferenta este mare, cateva ore pentru imbinarea cu suruburi vs 2-3 zile pentru sudura. Un sudor profesionist se gaseste foarte greu si se formeaza in cativa ani. Tinand cont de capacitatea CNAIR de asigura mentenanta infrastructurii vor fi probleme pe termen lung. Totusi aceste termene se duc spre 25+ ani pentru acest sistem de prindere.
Pentru noi important este sa se deschida cat mai repede, lasam nepotilor nostrii mostenirea unor posibile neajunsuri. Sa vada si ei cum se circula in Romania pe vremea bunicilor :) 

Dutzy

Diferenta este mare din doua puncte de vedere:

- executia propriu-zisa
- testarea imbinarilor realizate

Atat pentru solutiile de imbinari cu suruburi, cat si cele pentru cele sudate, in normele de executie sunt prevazute realizarea de incercari pentru verificarea executiei corecte. Verificarea unor momente de strangere pentru suruburi fiind mai rapida decat teste cu ultrasunete sau radiografie pentru suduri. La fel si rectificarea oricaror erori descoperite in urma testelor.

Ionut

Bine ai venit!
Interesant detaliu tehnic, mulțumesc!

Este așa refreshing când apare câte un specialist nou pe forum. Mulțumesc de implicare. Dacă ne poți spune orice (atenție, e public ce spui) despre ce faci fără să îți afecteze munca (anonimat), o poți face.

Bine ai venit!