Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

Radu_A

totusi nu pare santier de 35-40% cat e pe cestrin...pare mai degraba ca au ajuns la un 50-60% chibitez si eu :)

poate cineva cu un ochi mai antrenat sa isi dea cu parerea cam la cat a ajuns progresul fizic real pe BZ-FC?

Stef

Continui și eu de astăzi cu restul filmărilor. Am filmat Focșani - Pașcani într-o zi și le voi posta zilnic, câte un lot pe zi. Loturile de mijloc dintre Buzău - Focșani nu le-am mai postat aici ținând cont că anunțase Ionuț filmarea API, dar le găsiți pe canal.


MihaiD

Dintr-o altă perspectivă, conform video, UMB e în afara termenelor contractuale cu vreo 2 luni pe vreo 15 km și mai e în afară pe un ciot care acum ar fi inutil. În schimb, e în avans pe alți vreo 60 km. Nu fac nici înmormântare din ăia 20 km, nici nuntă din ceilalți 60 km. Urmăresc doar execuția bugetară și termenele contractuale și din punctul ăsta de vedere cred că UMB va consuma partea bugetată la începutul anului, ba chiar va lua foarte probabil și de la alții, pentru că informațiile mele din organizarea și mobilizarea lor și pe restul de A7 sunt pozitive. Doar că nu poate lucra și consuma UMB cât pierd alții pe feroviar.

naivu

^^^e posibil să fie peste 50%, dar, conform obsesiei mele cu grinzile, până nu se pun toate grinzile nu consider că a atins 50%; că e posibil ca cu ultimul set de grinzi să sară de la 49% la 80+% asta e partea a 2-a  :)
Apreciez la comunicatul API că s-a mai zis și ceva de bine de UMB, nu doar de critică!
Subscriu la @pbh :
Quoteca si la nationala, daca pierd jucand frumos, dedicat si cu mobilizare buna, apreciem

Feri

Cei de la MVA au imortalizat de la sol utilajul care "toarna rigola de acostament si santurile in mod mecanizat, pe tronsonul Ploiesti-Buzau al Autostrazii A7":

Earthchild

Quote from: Ionut on July 03, 2024, 12:24:11 AMO fi okay calitatea? (Vezi DEx12 T3)
De asta îmi este cel mai frică. Ar fi păcat să deschidă și apoi să introducă restricții pentru reparații pe toată durata garanției. Și o reparație nu egalează lucrul făcut bine de la început, prin respectarea procesului tehnologic etc.
Am auzit că sunt plângeri privind calitatea carosabilului pe DX 12. Dacă Alin Alecu este membru al forumului, poate emite o părere.

horatiu.cosma

Cum ziceam si zilele trecute, sunt multe meciuri care se joacă și cam trebuie să se alinieze niște planete pentru orice deschidere în plus față de cocoașă. Mobilizarea e grozavă și progresul foarte bun, zeci de km de asfalt, rigole, vegetal.

Lotul 2 e foarte avansat, deja s-au apucat să înalțe rampele la poduri, au multe basculante, o să meargă repede. Aici totul depinde de podul peste Râmnic, sunt multe elemente de tablier de ridicat, multe suduri, apoi predale, armare, betonare, hidroizolație, borduri, asfalt, parapete, rosturi de dilatație, toate durează pe un pod de 800 de metri, nu e de joacă.

Lotul 3 e mai în urmă cu asfaltul și umpluturile, dar nu sunt structuri complexe, deci ar putea teoretic să se apropie de lotul 2 cândva în toamnă, pe măsură ce se mută de pe 2 echipele de terasamente și asfalt aici.

Un alt meci care se joacă e parapetele. Sunt spre 400km de parapete de instalat pe tot Buzău - Focșani (cu tot cu drumuri de legătură, noduri, parcări etc). Enorm. Deocamdată nu s-au apucat și nici nu se văd urme de începere. Dacă prin absurd s-ar apuca azi, ar avea de bătut vreo 2,5km pe zi (fără duminici) până la final de decembrie. E strâmt tare.

E clar că în decembrie va arăta foarte bine tot Buzău - Focșani. Sper doar să nu se ajungă ca la centura Bacău la niște deschideri forțate, fără rosturi de dilatație, parapete și alte lipsuri de genul doar de dragul alegerilor.

Earthchild

@Stef felicitări pentru filmările detaliate și de o FOARTE bună calitate! La cât mai multe.

Earthchild

Quote from: horatiu.cosma on July 03, 2024, 12:24:33 PMtoate durează pe un pod de 800 de metri, nu e de joacă.
Podul de la Bacău peste Bistrița parcă tot 800 de metri are, cât timp le-a trebuit pentru finalizarea lui? Sub rezerva faptului că are grinzi doar din beton, spre deosebire de podul peste Râmnicul Sărat.

Acer Albereto

UMB are toate sansele sa termine Buzau - Focsani anul acesta cu o singura conditie, in opinia mea: sa aduca toti cei 400 drumari de pe centura Timisoarei, care teoretic ar trebui sa inchida santierul luna viitoare, pe A7

larson

Putin offtopic


cand am vazut imaginea asta (min 9:29, filmarea lui Ionut) mi-am adus aminte de Age of Empires cand trimiteai toti muncitorii sa lucreze la una din Minunile Lumii.

Ionut

Săracii ăia "400" drumari de pe Centura Timișoara.
Trebuie să ajungă și pe A1 Margina-Holdea și pe DEx12 Colonești-A1 și pe A7 Buzău-Focșani...

Plus că înainte trebuie să termine Centura Timișoara... că mai au 3 puncte critice unde trebuie să butoneze la poduri...

mirceaeliade

Ce frumos si relativ compact e nodul A7-DN23. Nu stiu daca podul peste giratoriu intra la categoria spre scump, dar sunt sigur ca exproprierile la alte noduri desenate faraonic sunt cu mult mai scumpe decat ce e aici.  Nu cred ca sunt foarte multe intersectii/noduri cu DN-uri care sa necesite mai mult de o intrare intr-un giratoriu, eventual cu benzi de decelerare extra-lungi, dar care sa fie facute lipite de autostrada.

Earthchild

#12283
@Ionut Spartanilor le-au fost suficienți 300 la Termopile. Cu 400 poate fac minuni.

dr4qul4

UMB nu e in avans pe nici un lot din A7! Termenele contractuale (si 2 loturi au August si Septembrie anul asta) sunt pentru finalizarea lucrarilor, nu doar pentru deschiderea circulatiei.
Dar e ok si daca doar deschid circulatia. E de apreciat mobilizarea de pe A7, cel putin Buzau-Focsani, dar tot au nevoie sa mai aduca subcontractori.
Chiar daca isi iau toti muncitorii de pe Centura Timisoara, si sa ramana doar subcontractorii locali acolo sa faca si "cosmetizarile", 400 de oameni nu inseamna nimic cand ii imparti la 10 loturi si in 2 schimburi.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist