News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 7 Guests are viewing this topic.

cosminnus

Pai cine sa accepte pariul cand e evident chiar si pentru cei mai optimisti ca e imposibil!? Daca ajuta pe cineva, plusez eu pana la 1000ron ca nu vom avea "Buzau Focsani integral, Craiova Pitesti T4 integral si Braila Galati integral in decembrie anul asta". DEx12 L4 a fost deja amanat pe anul viitor, Dzeu stie cand anume.

GIV

@Ionut nu ai luat in calcul prelungirile, eventual penalty uri :lol:  :lol:

cb

Să sperăm că-i batem fără prelungiri și lovituri de la unșpe metri.

Ionut

N-a fost să fie. :)
Intrați pe filmare, enjoy!

Ionut

API pe Facebook

UMB, mobilizare spectaculoasă pe A7 Buzău-Focșani.

Să dăm Cezarului ce este al Cezarului: fără să avem cifrele exacte, în primele 6 luni ale lui 2024 cei de la UMB probabil că au stabilit un record național, așternând un volum uriaș de umpluturi și asfalt pe un singur proiect într-un asemenea interval de timp.

Mulțumim muncitorilor care își lasă ani din viață în teren, inhalând cantități impresionante de praf și noxe. Respectele noastre!

În ciuda acestui efort colosal, ne menținem poziția că nu vom circula pe TOȚI cei 80 de kilometri dintre Buzău și Focșani în 2024. Pur și simplu sunt prea multe structuri care trebuie finalizate, cât și terasamente (umpluturi), asfalt și, desigur, parapetele de protecție, marcajele și elementele critice din afara părții carosabile.

Primul lot, ciotul de la Buzău, are termen contractual august 2024 și, după cum este evident, nu va fi respectat. Tot în august este scadent și lotul 4, celălalt capăt, celebra "cocoașă" de la Focșani. Septembrie este un obiectiv fezabil pentru a circula pe cocoașă, însă doar între nodurile Focșani Nord (DN2) și Mândrești (DN23), iar pe legătura DN2-DN2D sperăm în octombrie.

Din fericire, sunt șanse foarte mari să se inaugureze și alt(e) segment(e) în 2024 între Focșani și Buzău, devansat, secțiunile centrale (2 și 3) având termen contractual aprilie 2025.

În opinia noastră, o variantă ar fi Buzău-Râmnicu Sărat (vreo 30 de kilometri, fără nod intermediar), dacă UMB se concentrează puternic pe imensul pod peste Râmnic unde abia s-a început instalarea grinzilor metalice. Avem asfalt mult, pasaje pe și peste A7 relativ puține de făcut - totuși câteva sunt mai dificile.

Sau se poate decide concentrarea efectivelor UMB pe Mândrești-Râmnicu Sărat (aproximativ 36 km). Aici avantajul este că sunt 3 noduri (Slobozia-Ciorăști, Bogza/Căiata și Râmnic) și, chiar dacă sunt destule structuri de făcut, nodurile dese scad riscul de "totul sau nimic".

Facem un apel la bunul simț ingineresc pe care știm că-l au cei care conduc destinele UMB și le cerem să își regrupeze forțele pe A7 Focșani-Buzău în așa fel încât să maximizeze numărul de kilometri inaugurați. Altfel, riscăm să alergăm după 80 de kilometri și să prindem mult mai puțini.

ncb

De la Nova Descriptio Moldaviae: Monitorizare Autostrada A7 Focsani - Bacau, Lot 1 (29/06/2024)

mike_us

Intradevar impresionat progresul pe Focșani - Buzău si foarte buna filmarea. Sa nu uitam ca suntem fix la mijlocul anului interesant de văzut cit mai pot progresa pina in Decembrie.

Ionut

Nicio reacție? V-a întristat meciul. :)

1. O fi okay că nu respectă termenul pe ciotul de la Buzău?

2. Când deschid cocoașa? În august?

3. Câți km deschid în 2024?

4. O fi okay calitatea? (Vezi DEx12 T3)

Mobilizarea cert e impresionantă.

5. O fi mai bine că au sacrificat DEx12 Albota-A1? Nu mai zic de A3 și restul din A7.

Vom vedea...

pbh

Sa bag si eu capul in poza!
1. Nu este OK, normal. Dar ca si la nationala, daca pierd jucand frumos, dedicat si cu mobilizare buna, apreciem...
2. Mai degraba sfarsit de Septembrie sau Octombrie. Vom sti mai exact dupa ce se hotareste data alegerilor prezidentiale, factor esential pentru... stim noi cine dar nu spunem.
3. Eu estimez ca X/2 km, unde X este numarul de km promisi.
4. Cred ca in general va fi OK calitatea cu rezerva ca , punctual, vor avea probleme din cauza panzei freatice.
5. Pentru Olteni, evident ca nu, dar pentru moldoveni, bucuresteni si muntenii lui Ciolacu,da.
A3 nu va fi prioritizat pana nu rasar din pamant viaductele lipsa, desi pe Nadaselul Zimbor am vazut pe ultima filmare ca au mai lucrat, discret dar vizibil. Practic sunt pregatiti pentru asfaltare pe majoritatea traseului. Iar la Zimbor-PS mai au de lucrat 14-18 luni.

Este evident ca mobilizarea pe BZ-Fc este net superioara fata de restul loturilor. Iar ce m-a surprins este ca trag tare si la perdeaua forestiera. Eu ma asteptam sa se apuce de ea dupa darea in circulatie a segmentelor de A,asa cum fac cei de pe loturile 1 si 2 de pe PL-BZ, care nu au nici o apasare cu asta.

Ionut

Perdeaua la Pizzarotti-Retter este (aproape) gata pe zone întinse, din ce am văzut în teren. Are copăcei plantați, sunt mici. Așa e proiectul, mici de tot. Adică nu copaci mai măricei.

Probabil din dronă nu prea se vede. Dar i-am văzut cu ochii mei de la sol. Uite că nu am fost mai atent să văd cât % e perdeaua, eram atent să nu îmi rup mașina.

La Coni-Trace nu am fost... nu am mai apucat, s-a făcut seară. La Pizzarotti-Retter am terminat pe la ora 18.

alexa_adrian2001

Impresionant intr-adevar efotul depus pe Bz - Focsani in acest an, totusi sunt 83 km. Pe langa toate discutiile ca termina anul asta ca nu, cum doamne fac sa administreze echipele de lucru pe atatia km?
Resursele de la un lot se dau la celalalt lot? Adica oamenii de pe Lot 1 ajuta si la Lot 2? Camioanele de pe lot 1 muta pamant pe lot 2? Si tot asa... Ma gandesc ca nu ar trebui sa aiba astfel de limitari. Totusi ma gandesc ca trebuie facute anumite raportari. Mc excavati/mutati and so on. Conteaza?
Abia astept sa termine Bz - Fc sa ii vedem urcand mai la nord.
Apropo: nu comunica nimeni cati muncitori au UMB pe A7 si restul?

Spadan

Chiar si fara lotul cu podul peste Buzau, orice deschidere este utila. V-o zice unul care a crescut la Rm Sarat, langa DN2-ul care de fiecare Paste, Craciun sau vreo vacanta devine dificil spre imposibil. In sate precum Posta Calnau sau Oreavul ar fi mana cereasca mutarea traficului pe A7.

Pe de alta parte, daca se deschide doar un lot dintre L2/L3 Bz-Fc cred ca ar trebui implicata si primaria Rm Sarat (eventuale semafoare, schimbare de drumuri cu prioritate etc), pentru ca traficul de la nodul cu DN22 se va duce catre DN2 pe strazile din oras.

Skynick

#12267
Hmm, ce sa vezi, circulam neintrerupt pana la Focsani in iulie 2025. Cea mai rapid construita portiune de 150 km de autostrada, ever in Romania. Impresionant.

mircea

Pe A7, se pare că dușmanul numărul 1 pentru o deschidere anul acesta sunt structurile, indiferent de constructor. Dar la UMB nu zic că-i imposibil pentru că au foarte mulți oameni și nu poți știi cum îi reorganizează.

catalinus66

#12269
Am impresia ca de fapt in structuri punctul critic este lipsa aparatelor de reazem. Au adus grinzile si le-au pus langa cuzineti. Un element mic dar in lipsa caruia nu se poate continua cu predalele, supraarmarea placii si betonarea.
Altfel, mobilizare foarte buna si progres extraordinar. Sper sa poata continua la fel pe caldurile astea.