News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 15 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

La 3:44 in videoclipul Nurol e un peticel parca neatins. E ceva hartogareala acolo sau e o coincidenta unde s-au oprit decopertarile?

panzer

^ Care "relanti" la podul peste Buzau? Nu ne uitam la acelasi pod?

Intotdeauna la suduri s-au miscat mai incet decat la grinzi clasice. Cauta un pod similar facut mai repede de oricine altcineva.

Uita-te de cat timp are nevoie WeBuild la tablierul metalic oriunde pe PiSi 5. Iar italienii in general sunt la ani lumina in fata noastra la "sudori"

ncb

#12227
De la KIO "Maverick" avem: A7 Ploiesti - Buzau, Lot 1 - Dumbrava - Mizil, km 0+000 -21+000


Din pacate nu este precizata data filmarii.

mike_us

La podul peste Buzău structurile par gata si se vede tablierul metalic. Probabil ca pina in toamna deja se apuca sa îl ridice.

Ionut

Autostrada A7 Dumbrava (A3)-Mizil - 28.06.2024 - Pizzarotti-Retter

Filmarea este disponibilă pentru patreoni exclusiv până mâine seară. La terasamente nu este nicio problemă pentru anul ăsta, dar cu structurile... să vedem. :)

Coperta:


Rodeo

Vești bune de la Râmnicu Sărat. Primele segmente de tablier au fost ridicate și sudate pe poziții. Întrucât toate segmentele de tablier sunt deja asamblate la sol și toate aparatele de reazem sunt finalizate, se pare că ridicarea la pozițiile finale va continua în ritm alert. Aș estima că în cursul lunii septembrie putem vorbi despre hidroizolație. Rampele de racordare la culei sunt în curs de compactare.
Celelalte structuri pe care le-am putut vedea astăzi (supratraversări de DJ) par sa fie finalizate și în așteptarea grinzilor, dar la nici una rampele de racordare nu sunt începute.





Powered by API/PUM imgur uploader

mike_us

@Stef Foarte faina filmarea ai prins o înălțime optime se vad si detalii si imaginea de ansamblu. Foarte folositor si hărțile care le-ai inserat in filmare. Drumul de legătura va fi o banda pe sens?

Ionut

Autostrada A7 Focșani-Buzău - 28.06.2024 - UMB - filmare completă 80 km, inclusiv drumuri legătură și bretele noduri

Patreonii au deja filmarea. Un adevărat lung-metraj, 1 oră! Mâine seară primește toată lumea.

Coperta, podul peste Râmnic, o parte a lui. Prima grindă sus.


IonutP

#12234
Oare câte staturi de asfalt au pe loturile 2 și 3?

Sunt super incantat de acest tur de forță al API. Sper să contribuie cat mai mulți oameni la eforturile voastre pentru ca doar așa putem vedea cu adevărat evoluția din șantiere (patreon, redirecționarea a 3,5% din impozit, donații, etc).

Ionut

Au zone cu stratul 2 pe secțiunile 2 și 3. Au zone fără asfalt, zone cu stratul de bază. Veți vedea filmarea mâine seară.

Ionut

#12236
Autostrada A7 Dumbrava (A3)-Mizil - 28.06.2024 - Pizzarotti-Retter - filmare completă


Turul de forță de pe DEx12 și A7, mult peste 150 km de șantier, 1021 km făcuți cu mașina (baza București), din 27 și 28 iunie ne-a ușurat de 600+ RON, doar benzina. Ajută orice leu, euro sau dolar în cont. MULȚUMIM!

Ionut

API pe Facebook

Inaugurarea completă pe A7 Dumbrava-Mizil se joacă acum. Iulie și august sunt decisive pe cei 21 de kilometri ai primului lot din Autostrada A7 Ploiești-Buzău.

În mare parte, terasamentele (de care se ocupă italienii de la Pizzarotti) sunt într-un stadiu avansat și avem porțiuni întinse cu asfalt, chiar două straturi pe alocuri. Nici podurile, aflate în responsabilitatea Retter, nu arată rău dar românii trebuie să dea totul pe teren ca să aibă o șansă reală pentru decembrie 2024. Toate grinzile de beton sunt instalate, deschiderile rămase goale urmând să primească în curând grinzile metalice.

Termenul contractual extins este în acest moment 03.10.2024. Lucrările la drum pot fi gata în octombrie-noiembrie, cu tot cu uzură, parapete, marcaje și elementele din afara părții carosabile. Însă structurile cu greu pot fi terminate în decembrie. Și asta doar dacă românii de la Retter reușesc rapid să găsească, intern sau prin subcontractori, forțe suplimentare.

Deschiderea completă în decembrie teoretic încă este posibilă dar, dacă la sfârșitul lunii august progresul pe structuri nu va fi suficient, vom solicita antreprenorilor Retter și Pizzarotti, cât și oficialilor CNAIR, să facă demersurile pentru inaugurarea parțială a lotului, fie între A3 (Dumbrava) și DN1D (Albești-Paleologu), fie între DN1D și Mizil.

MihaiD

Am recitit ultimele comunicări. Deci, ca să înțeleg, aici prestatorii ,,nu arată rău" pentru speranța redusă de a termina în decembrie, după termenul contractual extins din octombrie, iar pe DX12 UMB nu are onoare că nu-și ,,onorează" promisiunea de a termina în decembrie, înainte de termenul contractual extins din 2025? Ok. 

tom_sawyer