Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

9 Members and 31 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Ajută și procentele astea pentru o imagine de ansamblu, dar nu prea poți îți faci o idee foarte clară despre progres și estimare finalizare cu ele. Pot fi luni in care cifrele să nu crească mai deloc, apoi brusc următoarea lună ditai progres de 10%, deși cu toții vedem în șantier un progres cât de cât constant. Apoi unele procente sunt clar mincinoase, nu are cum să fie la același procent A0 Sud 3 cu PiSi5 sau Brăila - Galați la 82%. Așa că recomandarea e să le luați cu multă sare.

Iar despre tronsoane finalizate, rămân la părerea că doar cocoașa are șanse mari spre foarte mari pentru anul ăsta. Restul cu șanse se duc toate in decembrie bine de tot, când dispare presiunea politică după alegeri. Însă se va face cu siguranță progres bun, toți constructorii își fac calcule că acum e șansa lor să ia banii pentru lucrări cât politicul e de partea lor. În 2025 va fi marea desumflare fiscală și în istoria noastră în aceste momente investițiile au fost cele care au tras de obicei paiul scurt.

bim14

Cred ca tovarasul nemoldovean ciolacu vrea atat de mult alegerile prezidentiale in septembrie pentru ca in decembrie nu mai poate minti poporul ca se deschid 6 loturi din A7 cand mai ai de munca la ele macar jumatate de an, adica jumatatea lui 2025.   
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMEu tocmai am virat 100 de lei si mai pun 500 in contul API daca la final de 2024 avem minim 50 de km de A7.

NoWords

#12197
A inceput montarea grinzilor peste DN23A.





Si o mica poza cu "sirul" de grinzi in asteptare:


Stef

Bacău - Pașcani, Lot 2, între Nod Cordun și Nod Săbăoani.

Se lucra la terasament în continuare, dar au apărut și primele 7 foreze pe acest lot, urmând ca zilele viitoare să mai sosească câteva. De asemenea, au fost asfaltați astăzi primii 5 kilometri.


Stef

#12199
Turbion A7xA8, ieri



Konter

" 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟮 𝗮𝗹 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗠𝗼𝗹𝗱𝗼𝘃𝗲𝗶 #𝗔𝟳 (𝗣𝗹𝗼𝗶𝗲𝘀𝘁𝗶 - 𝗕𝘂𝘇𝗮𝘂)

Stadiul pe acest șantier este următorul:
✅️ Au sosit în șantier primele elemente de tablier metalic aferente uneia dintre structuri (km 38+400), urmând ca montarea acestora să înceapă săptămâna viitoare;
✅️ Au fost turnate plăcile de suprabetonare aferente a 9 structuri;
✅️ Este in curs de finalizare execuția nodului rutier de la Baba Ana;
✅️ De la km 21 până la km 33+750 este așternut primul strat de asfalt AB 31.5, iar pe o lungime de 6 km este așternut și cel de-al doilea strat de asfalt BAD 22.4;
✅️ De la km 39+500 până la km 48 este așternut stratul de bază de asfalt pe o cale și balast stabilizat pe cealaltă cale;
✅️ Este în curs de finalizare execuția casiurilor pentru preluarea apelor pluviale;
✅️ Este în curs de finalizare execuția taluzilor;
✅️ Au fost realizate rigolele pluviale la baza taluzului pe ambele căi între km 21 până la km 33+750 și continuă această activitate până la finalul lotului;
✅️Se lucrează mecanizat la realizarea rigolele de acostament;
✅️ A fost finalizată realizarea zonei de împădurire pe întreaga lungime a lotului;
✅️ Au fost finalizate lucrările la sistemul ITS pe prima jumătate a lotului, de la km 21 până la km 38+000;
✅️ Au fost montați parapeții laterali pe primii 10 km stânga - dreapta.
ℹ️ Acesta este un lot de autostradă al cărui șantier a început cu pauze pe anumite zone, dar care în ultima perioadă a intrat în linie dreaptă pentru finalizarea lucrărilor în acest an.
Sursa

mike_us

@horatiu.cosma Calculele care le-am făcut au fost exact ca sa demonstrez asemănător cu reducere la absurd din matematica, ca procentele deși dau o imagine de ansamblu nu pot fi folosite ca o proiecție de viitor.

Îmi mențin părerea ca UMB sta de fapt mai bine decât o arată procentele si cred ca un scenariu plauzibil ar putea arata așa.

  • Buzău - Focșani si mare parte din Dx12 terminat in prima parte a anului 2025 (aprilie - mai). Pina atunci Focșani - Bacău o sa fie la peste 35%.
  • Cu 100-110 km mai ușor UMB se va mișca mai repede așa ca la sfârșit de 2025 sunt cel puțin la Bacău.
  • Undeva in 2026 o sa ajungă si la Pașcani.

danpandrea

^^ "Este in curs de finalizare execuția nodului rutier de la Baba Ana;"

Nicio grindă pusă.


Ionut

:lol:
Nicio grindă, nicio grijă!

dr4qul4

@mike_us, calculele mele sunt prea optimiste. Vezi cand am inteput sa le tin, si de atunci nu exista nici o imbunatatire la progresul lunar.
Tu spui ca UMB, dupa ce termina Buzau-FOcsani si "mare parte din DX12" (probabil nodul cu A1 la tine intra in "mica parte") se va misca mai bine pe restul loturilor.
Eu spun ca va fi doar mai rau. In 11 luni de acum UMB nu va termina nici DX12, nici A3, nici DX Br-Gl, nici Buzau- Focsani (deschid circulatia dar vor trebui sa faca si spatiile de servicii).
In schimb vor trebui sa se apuce serios de :
- A0 (ca altfel termina chinezii inaintea lor si vor deveni subiect de bascalie nationala)
- A1
- A8 (banuiesc ca ai uitat de lotul asta, care mai e si prin PNRR)
- Bacau - Pascani (tot PNRR si asta)

Daca pierdem banii din PNRR din cauza lacomiei lor, cum ar trebui pedepsiti?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

26ld

^Pedeapsa:

Sa muncească armata online de susținători fanatici, gratis, până termină toate lucrările firma "lor" de mândrie națională care va aduce poporului bucurie nelimitată și țării faimă in tot universul.  :D

Earthchild

#12206
Am observat că PT a fost mai bun în ce privește supratraversările, majoritatea nu mai sunt în formă de S la 90 de grade, ba chiar au păstrat în unele cazuri traseul original al drumului.

alecu26

Din punct de vedere al santoerului nu e cea mai fericita situatie. Trebuie sa pastrezi traficul deschis, si daca e vorba de un DJ sau DN e complicat. CNAIR de obicei nu expropiaza pt chestiuni tehnologice.
Succes in a obtine terenurile alea in chirie si dupa a obtine autorizatie se constructie pe terenuri inchiriate.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Konter

" Toate premisele pentru lansarea în licitație a ultimelor două secțiuni ale Autostrăzii Moldovei A7 Ploiești – Siret sunt pregătite.
Astfel, licitațiile pentru atribuirea contractelor de proiectare și execuție sunt estimate să fie demarate în această vară.

La CNAIR S.A este constituit grupul de lucru pentru pregătirea documentației în vederea demarării procedurii de atribuire a contractelor de proiectare si execuție lucrări.
Documentația este în stadiul de analiză prețuri și în câteva zile va fi înaintată către Achiziții în vederea lansarii licitației.
Autostrada Pașcani – Suceava va avea 61,971 km și va fi împărțită în două loturi:
Lot 1 – km 0 – km 33+000 și Lot 2 – km 33+000 – km 61+971
Durata de realizare a acestui proiect este preconizată la 30 de luni.

Pentru Autostrada Suceava – DN 2H și Drum Expres DN 2H – Frontieră este în curs de finalizare Studiul de Fezabilitate.
După avizarea Studiului de fezabilitate (avizare în cadrul CNAIR, MTI, Consiliul Interministerial și obținerea Hotarârii Guvernului de aprobare a indicatorilor tehnico – economici) se vor întocmi documentațiile pentru atribuirea contractului de proiectare și execuție (cerințele beneficiarului, referat de necesitate, valoare estimată etc.).
Data estimată pentru lansarea licitației este finalul lunii iulie.
Durata de execuție va fi definitivată după finalizarea Studiului de Fezabilitate, dar estimările sunt cuprinse între 24 – 36 luni."

Sursa

Stef

Începând de astăzi, pentru următoarele 1-2 săptămâni, va fi câte un episod zilnic de pe A7, filmat complet, de la Ploiești la Pașcani.
Ploiești - Buzău filmat în 25 iunie 2024.
Buzău - Focșani filmat în 26 iunie 2024.
Focșani - Bacău și Bacău - Pașcani le voi filma săptămâna viitoare, să fie cât mai de actualitate.