Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 14 Guests are viewing this topic.

ncb

De pe canalul de YouTube Nova Descriptio Moldaviae: Monitorizare Autostrada A7 Buzau - Focsani, Tronson 3 (31/05/2024)
[/b]

rt25

^^
ba da, are legatura.
Vii de la Focsani pe A7 si vrei pe DJ203K la Vadu Pasii. Cum faci ?
- Pai iesi pe bretea in dreapta, ajungi in giratoriul mai sus mentionat, intorci, traversezi autostrada si ajungi pe DJ.

Vii din Vadu Pasii si vrei sa mergi pe A7 spre Ploiesti. Cum faci ?
- Traversezi autostrada, te intorci in giratoriul mai sus mentionat si faci dreapta pe bretea spre podul spre raul Buzau.

Giratoriul pereche pentru acesta este fix cel de pe DJ si functioneaza astfel: vii din Buzau pe DN2, dreapta pe drumul de legatura, traversezi autostrada mergi pana in capat la giratoriul de pe DJ, intorci si apoi faci dreapta pe breteaua de intrare pe A7 inspre Focsani.

Sper ca acum am explicat mai bine.

Spadan

🎥Imagini de pe autostrada #A7, Buzău - Focșani - Tronsonul 2 Vadu Pașii – Râmnicu Sărat (30,8 km.)
Antreprenor: Asocierea SA&PE Construct SRL – Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL - SC Intertranscom Impex SRL;
Durată contract: 26 de luni (execuție);
Valoare contract: 1,317,073,556 de lei, fără TVA;
Sursă de finanțare: Programul Național De Redresare Și Reziliență (PNRR);
Ordin de începere: 06.02.2023;
Stadiu actual: 37%;
Termen deschidere: 2025.

Sursa: pagina FB DRDP Buzau

naivu

M-am uitat pe ultimele filmari de la HaiCaSePoate de pe Buzau-Focsani 2+3; terasamentul este, in cea mai mare parte, adus la nivel si cu (cel putin) un strat de asfalt, ceea ce este f bine, dar nu am vazut nici o grinda pusa pe vreuna din multele supratraversari, plus ceva pile si radiere la care inca se lucreaza.
Si nu vreau sa aud ca grinzile alea se pun intr-o saptamana!  :) Se pot pune intr-o saptamana pe o deschidere sau pe o supratraversare (si asta daca s-au pregatit bine inainte) dar nu pe 20.

slartibartfast

E mai sus un film în care cineva de la Retter detaliază graficul de lucrări de pe PlBz1, în care, din stadiul actual care e (ce-i drept, ceva mai avansat decât la UMB), planul este că la sfârșitul lui septembrie toate podurile sunt gata (nu doar grinzile sus) și de acolo se intră în linie dreaptă cu asfaltarea. Nu se fac toate într-o săptămână, dar odată intrat într-un pipeline, se pot urca toate în vreo două luni. Asfaltul incipient de pe lot va ajuta și el la mutarea rapidă a echipelor și utilajelor.

Din ce se spune acolo, Retter și Pizzarotti par că au aliniați furnizori, utilaje și echipe să facă treaba. Dacă și UMB reușesc să le alinieze, nu cred că le va lua mult să progreseze. Doar să îi vedem pornind la treabă.

ncb

De pe canalul de YouTube Nova Descriptio Moldaviae: Monitorizare Autostrada A7 Buzau - Focsani, Tronson 4 (01/06/2024)


Feri

QuoteSe menține ritmul de lucru bun de către antreprenor pe Tronsonul 3 al autostrăzii #A7 Ploiești- Buzău.
𝗣𝗮̂𝗻𝗮̆ 𝗶̂𝗻 𝗽𝗿𝗲𝘇𝗲𝗻𝘁 𝗮𝘂 𝗳𝗼𝘀𝘁 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹𝗶𝘇𝗮𝘁𝗲:
✅ Drumurile tehnologice complet pe ambele părți;
✅ Organizația de șantier.
✅ Fundația pentru 20 de podețe dintr-un total de 51.
✅ Decopertarea stratului vegetal și stabilizarea terenului de fundare integral pe întreg corpul autostrăzii (14km), precum și pe toate bretele aferent nodului rutier cu DN2B., unde s-au pus în operă peste 150,000 de metri cubi de umplutură.
𝗜̂𝗻 𝗽𝗿𝗲𝘇𝗲𝗻𝘁 𝘀𝗲 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗲𝗮𝘇𝗮̆ 𝗹𝗮:
➡️ Lucrările de descărcare arheologică și s-au finalizat 300 din cei 1500 de metri aferente celor 4 situri arheologice. Finalizarea acestora este preconizată a fi cu 2 luni mai devreme decât termenul prevăzut în estimarea inițială.
➡️ Se lucrează cu 3 foreze și au fost forați 130 din 830 de piloți aferenți pasajelor. Încep lucrările la fundația a 3 structuri dintr-un total de 5.
➡️ Au început lucrările la devierea Drumului Național 2 (E85) în vederea devierii traficului pentru a începe lucrările la pasajul de autostradă peste DN2.
➡️ Sunt în curs de realizare proiectele tehnice și avizările necesare relocărilor de utilități (liniile electrice și conductele de gaz).

Sursa: I.Scrioșteanu FB / TheRomanian YT

mike_us

Nurol pare o surpriză plăcuta, probabil ca termina pina la sfârșitul lui 2025.

dr4qul4

Daca pastreaza mobilizarea asta e posibil sa faca surpriza si sa faca o descarcare in DN2. Asta daca termina bulgarii, ca ei au doar 3,5 km.
Pe de alta parte, o descarcare provizorie i-ar incurca teribil in constructia nodului. Dar poate termina si cele 2 bretele interioare (cu rampe de urcare/coborare in DN2) pana atunci.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

GIV

ar putea sa construiasca intai nodurile :lol: cel cu dn2b nu e chiar greu deloc, bretele si 2 giratorii. si nici cel cu dn2 nu pare complicat. din cate imi amintesc parca erau ceva rezerve pentru descarcari provizorii

dr4qul4

La nodul cu DN2 nu trebuie decat bretelele exterioare, fara giratoriu provizoriu! Bine si la cel cu DN2B dar acolo nu avem pod si nici nu va fi gata anul asta.
Insa acum vad ca exista un pasaj pe un drum agricol pana in DN2. Pe Maps nu exista, dar pe harta proiectelor e trasat si duce in padure...
Ala nu va fi gata anul asta. Nu stiu daca pot deschide fara el..
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vm75

Pilotii pentru pasajul respectiv sunt forati, se vede pe ultima filmare publicata de SS Scriosteanu.
Daca avem inca de doi bani speranta ca Aktor va finaliza A0S3 in conditiile in care la Clinceni abia se apuca de forat pilotii (iar la Domnesti nu mi-e clar ce mai au de facut la supratraversarea DJ), atunci ar exista si aici o sansa sa termine pasajul. Problema pe segmentul sudic al lotului Nurol (intre capat lot Trace si DN2) este ca nu s-au finalizat descărcările arheologice (scrie SS ca vor termina cu doua luni mai devreme, dar nu mi-e clar cand va fi asta). Oricum, foarte hotarati turcii, sunt un castig pentru infrastructura noastra.

Cetatean

Imi pare rau sa va stric bucuria,dar 6 luni pentru un pasaj de la piloti la a se circula pe el in Romania....NICIODATA!
Ar trebui mult prea multi oameni intr-un singur punct cu lucrat poate in 2 schimburi,si nici asa.
Doar de la egalizare la montat grinzi ai vreo 4-5 etape mari(fundatie,elevatie 1,2,bancheta,cuzineti) cu timpi tehnologici de minim 20-25 de zile si te duce in 3-4 luni.

Stiu pasaj cu 8-9 deschideri inceput acum 6 ani,pe care nu se circula.

dr4qul4

asta va avea 1 deschidere mare si probabil 2 mici. E pentru un drum agricol, posibil nici sa fie asfaltat. Au timp sa il faca in 6 luni, dar e greu
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

mike_us

După ultimele filmări de pe Buzău - Focșani îndrăznește cineva sa estimeze data de finalizare pentru tronsonul asta?